جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

خطای دید بوده

۲ ۴
این انصاف نیست که هلال ماه دیده شد این حق ماهایی که یکشنبه امتحان داریم و روی تعطیل شدنش حساب کرده بودیم نبود... ولی خب دعای روزه‌دار جماعت اولویت داشت و عید شد هی بهش گفتم دعا تُن پس فلدا عید شه تولوخدا ولی گوش نداد حتی تهدید به قهر و مرگ شد ولی دعا نکرد و اینجوری شد که الان باید بیام بگم حلول ماه شوال رو تبریک میگم و دعا کنید یکشنبه زنده بمانیم ما با این امتحان مسخره‌مون... اصلا برای ماها شب قدر شده دوباره قرآن سر گرفتیم میگیم الهی العفو و خدا تازه داره میگه همین خود تو نبودی میگفتی از شیطون یاد بگیر؟ حالا بکش منم شیطنت بلدم!
الان به عمق فاجعه و ناراحتی من پی بردین یا ادامه بدم؟!
حالا بی‌شوخی عیدتون مبارک

زمر 53
۲۴ خرداد ۲۳:۲۲
من نمیدونم دلم میخواست جمعه باشه یا شنبه
شنبه میبود یه روز کمتر میرفتم سربازی
جمعه هم خوبیش اینه که اسباب کشی داریم و واقعا نیاز دارم به خوردن اب و غذا
امروز بارها احساس کردم اسید معده ام میخواد از داخل سوراخم کنه

خلاصه که عیدتون مبارک 
پاسخ :
نه همین جمعه شده خوبه منم از فردا صبح خر میزنم دیگه چاره ندارم
ممنونم عید شمام مبارک
Anne Shirley
۲۵ خرداد ۰۹:۱۴
اصلا دلم نمیخواست یک روز دیرتر تعطیل بشم -___- 
و نمیدونم چرا حسش نیس درس بخونم '_' 
پاسخ :
 اکثرا نمیخواستن
واقعا سوال خوبیه :)) 
شهـــ ـــرزاد
۱۶ تیر ۲۰:۱۸
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام. ممنووووون بابت آدرس و لطفت ***** جان :)
پاسخ :
سلام عزیزم خواهش میکنم
:دی سوتی دادی که دخترم اسمم جزو چیزای ممنوعه است :)) 
شهـــ ـــرزاد
۱۶ تیر ۲۱:۵۶
آخ آخ حواسم نبود، ببخش! -_-
پاسخ :
اشکالی نداره عزیزم
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان