جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

خوشحال و شاد و خندانم...

۲ ۵
٠. درباره هوگویک نپرسید دیگه نیست و منم توضیحی نمیدم به کسی
١. خوشبختی میتونه این باشه یه نفر باشه خنده تو باعث شه بخنده با آرامشت آرامش بگیره و با غمت دلش بگیره الان مدتیه با سر افتادم وسط خوشبختی چند روز اول باورش نداشتم ولی الان مطمئنم 
٢. دیروز قرار بود با همین فرد بریم بیرون گفته بود با موتور میاد و من میگفتم میمیرم! ولی با ماشین اومد و البته بازم مردم و الان روحم داره پست میده! نتیجه اخلاقی موتور بهتر از ماشینه ترافیک هم بسیار خره!
٣. کل دیروز تا حدود دوازده شب به جز یک بازه که خل شدم فقط ریسه رفتم از خنده صبحم خوابالو ولی خندون بیدار شدم بعد شما فکر کن آدم شاد دنبال سوژه! بره سر کلاس جوانک و اون با ذوق بیاد بگه مرسی کلاس رو عوض کردین بعدم کلی حرکات خنده دار بزنه سرکلاس... تازه پدر جنتی گرامی نیز ازت درس نپرسه و بگه تو دانشجوی خوب منی حالا اینکه صادقانه میگی رفتم تفریح یهو دیدم اااه شب شد اشکالی نداره ولی دیگه این کار رو نکن 
۴. پست چارلی رو بخونی اولش براش نگران شی ولی ته پست یه لبخند گنده رو لبات باشه
۵. استادهای دو تا کلاس آخرت نیان
۶. بارون بیاد و هوای بارونی رو نفس بکشی
خدایا شکرت
حوا ...
۲۱ مهر ۱۱:۳۶
چه خوب که خوشبختی :)
پاسخ :
:) 
سجل ...
۲۱ مهر ۱۲:۴۸
دست راستت کجاست؟! لازمش دارم 😁
پاسخ :
همینجاست بیا بذارم رو سرت دخترم 
جناب منزوی
۲۱ مهر ۱۴:۴۶
شادیتون همیشگی :)
ولی هنوز دارم به پست قبلی فکر میکنم :))

پاسخ :
ممنونم
نهههه از اون خبرها نیست 
بابای نرگس
۲۱ مهر ۱۶:۳۹
چه خوب
همیشه شاد باشی...
پاسخ :
ممنونم سلامت باشید
zahra TA
۲۴ مهر ۲۱:۰۱
بوس بهت 
پاسخ :
بوس به خودت
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان