جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

داشتن یک تارزان غیرتی تو زندگی هر کسی لازم و واجب است...

۲ ۱
بهش میگم گند زدم عظیم و بعد براش شرح دادم و داشت بررسی می‌کرد چطوری باید گندی که زدم رو جمع کرد بعد من برگشتم میگم خدایا کمک کن گندی که زدم جمع کنیم قول میدم درست و حسابی توبه کنم دیگه گند نزنم برگشته میگه نگران نباش بابا بازم گند زدی جمع می‌کنیم خب من مردم براش دیگه شما بودین نمیمردین برای چنین رفیقی؟
شایعه شده یک درسی هست که ترم آخر باید بگیریم و فقط وحشی مهربون ارائه میده دارم به این فکر میکنم که بابام میگفت ماشین بیمه شخص ثالث داشته باشه تصادف کنی حتی اگه طرف بمیره به شرط داشتن گواهینامه بیمه دیه رو میده برم مطمئن شم که میده یا نه! [شوخی می‌کنم‌ها جدی نگیرید اگه یه روزی هم امید به خدا مرد باور کنید من دخلی نداشتم بعدا شر نکنید واسه ما!]
خوشحالی یعنی همه گیس و گیس کشی کنن سر ۴ تا دونه واحد گرفتن تو هنوز روز انتخاب واحد نرسیده انتخاب واحدت ثبت شده باشه البته با این شوک که صبح بفهمی یک عدد بخشنامه ۲۰ ام دی اومده و طبق اون ۵ واحدت بپره و به جای ۲۰ واحد بشی ۱۵ تا و فقط بتونی یک واحد جایگزین کنی اما بازم لذت بخشه که استرس انتخاب نداری 
لنی ..
۰۷ بهمن ۰۹:۴۰
به نظرم داشتن یه تارزان غیرتی در زندگی هر آدمی از اوجب واجبات است :)

من از سه شب قبل واسه انتخاب واحد برنامه ریزی میکردم و مینوشتم ولی وقتی ساعت انتخاب واحد فرا میرسید و هجوم بچه ها به سایت و پر شدن ظرفیت هارو میدیدم میزدم زیر همه چی و کاملا براساس غریزه عمل میکردم  :))
پاسخ :
دقیقا :)
من از یک هفته قبل =)) و اگه بخشنامه نیاد همیشه همه چی گیرم میاد چون آموزش شخصا کد میزنه برام :دی
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان