جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دختر الویه‌ای

۲ ۱۸
اگه مردم بدانید و آگاه باشید که توسط اعضای خانواده بلعیده شدم! به دلیل اینکه برای تقویت و نرم شدن مو‌های خود سس مایونز، روغن زیتون و تخم مرغ را با هم قاطی کردم و سپس مالیدم به موهام و کلاه رنگ کشیدم به سرم دم بکشه کله جان! بعد اعضای محترم خانواده متفق‌القول می‌گویند که بوی الویه می‌دهی و دلمان می‌خواهد تو را بخوریم! خلاصه که اگر خوبی بدی دیدین حلالم کنید ظاهرا بوهای خوبی می‌دهم که منجر به خورده شدنم خواهد شد!

+ درباره پست قبل دیشب پیام دادم و خوابیدم پیامم هم تهدید نبود کاملا نشان دهنده دلخوری و دلشکستگی و انتظارم از آن‌ها بود و نتیجه این‌ بود که صبح پیام‌هایی داشتم که باعث شد طاقت نیاورده آشتی بنمایم و ضمناً عصبانیت‌های بنده را جدی نگیرید چوگویک هر چقدر عصبی بشود در نهایت یک جوجه جغد کوچولوست که دلش طاقت آزار دادن ندارد خیلی دیگه تنبیه کند نوک‌تان بزند که حق بعضی‌هاست.
آقای مُرَّدَد
۱۴ مرداد ۱۳:۲۳
یعنی الان نخود فرنگی هم زدی به خودت؟
پاسخ :
نه 
من تا همین اواخر نخودفرنگی دوست نداشتم برای همین به الویه‌هامونم نخودفرنگی نمیزنیم بزنیم هم کم
رستاک :)
۱۴ مرداد ۱۳:۲۴
بنظرم مخلوط اینا رو کله هم چینم نباید بوش خوب باشه هاااا

هشتگ نازک دل و بسیار رحم کننده:)))
پاسخ :
والا میگن دقیقا بوی الویه است :))
بعدشم نیست من خودم خوشمزه ام روی بوی اینا اثر مثبت دارم :))))))))
هشتگ بعد از خدا رحمان و رحیم ترین اصلا :)) ولی بی شوخی داشت گریه ام میگرفت با جواب یکی شون :دی
عین الف
۱۴ مرداد ۱۳:۳۵
فونت خیلی بد شکل است
پاسخ :
متشکرم
عین الف
۱۴ مرداد ۱۳:۳۹
نظرم رو گفتم خو ! پیشنهاد میکنم از فونت ساحل استفاده کنید 
پاسخ :
تشکر کردم چیزی نگفتم که
چشم
دختری از جنس باد
۱۴ مرداد ۱۳:۴۹
فونت به فضای وبلاگت نمیاد حس میکنم
پاسخ :
اونی که میخواستم بدونم که کلا ترکوندنش :دی
نستعلیق و بی لوتوسم به من و وبم نمیان
ولی خودم فونت تپل ندوست :))
بی ساحلم پیدا نکردم
حالا فعلا منتظرم چارلی آنلاین شه ایده بده :دی
دختری از جنس باد
۱۴ مرداد ۱۳:۵۳
اها باشه 
پس حله😉
پاسخ :
:دی
البته خط خوشگل بلدی بوگوها :)) فقط خپل نباشه 
پریسا سادات ..
۱۴ مرداد ۱۳:۵۸
خوش مزه ی کی بودی تو؟؟؟
:)
پاسخ :
:)) من متعلق به همه دوستانم :دی
پریسا سادات ..
۱۴ مرداد ۱۴:۰۱
خوش مزه ی کی بودی تو؟؟؟
:)
پاسخ :
:)) امان از نت گیر کرده :)) 
پریسا سادات ..
۱۴ مرداد ۱۴:۰۱
خوش مزه ی کی بودی تو؟؟؟
:)
پاسخ :
چون نت جان خیلی اصرار داشته به این پیام خوشمزه خودت فقط :)) 
پریسا سادات ..
۱۴ مرداد ۱۴:۰۲
خوش مزه ی کی بودی تو؟؟؟
:)
پاسخ :
:)) ای خداااا :دی
پریسا سادات ..
۱۴ مرداد ۱۴:۳۹
:/
چه نتی داریم ما!
خیلی به خوش مزگیت اصرار داشته:)
پاسخ :
بسیار مصر بوده اصلا شرمنده کرد منو :))
عین الف
۱۴ مرداد ۱۴:۵۵
بی ساحل نداریم که خخخخ اسمش ساحله خالی هست بزن توی نت میاره
پاسخ :
خو همون ساحل و بی ساحل ندارم من :) رایگانه؟ 
حامد سپهر
۱۴ مرداد ۱۵:۰۰
با این چیزایی که مالیدی به سرت قصد خودکشی یا حمله ی انتحاری به موهات رو که نداشتی؟؟:)))


پاسخ :
نه :))
البته الان انقدر سرم میخاره :| و خانواده میگن باید تا چهار صبر کنم
میترسم تحمل نکنم گردنمو قطع کنم
عین الف
۱۴ مرداد ۱۵:۱۰
رایگانه
پاسخ :
باشه ممنونم
. عارفه .
۱۴ مرداد ۱۵:۴۵
چه چرب! :|
پاسخ :
بسیار
آلاء .
۱۴ مرداد ۱۸:۵۸
شپش گرفتی::))
پاسخ :
:| مگه شپش با این چیزها میره؟ شنیدم میگن باید موهاتو از بیخ بتراشی
موهام بخاطر رژیمم زبر شده بود فقط همین :| شایعه نساز چهار روز دیگه میان میگن چطوری شپشو :))
آلاء .
۱۴ مرداد ۱۹:۴۰
من نزدیک عروسیم شپش گرفتم:))
سس مایونز میبستم کلم
الان که گفتم سرم خارید😂😂😂😂😂😂😂
مربی مهد بودم از بچه ها گرفته بودم
پاسخ :
چه باحال نمیدونستم :))
دختر دوست بابام تو مدرسه شپش گرفت با نمره صفر زدن موهاشو :|
حوا ...
۱۵ مرداد ۰۶:۳۶
چه کارا که نمی‌کنی :)))
پاسخ :
:دی الان موهام انقدر نرم شدهههه
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان