جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

درست مثل بادام تلخ

۲ ۱۶
در حال استراحت و خوردن میوه و آجیل بودم که از واحد بغلی صدای غریو گللل اومد؛ قشنگ می‌شد معنی نوشته شده توی لغت نامه معین برای غریو عملی دید. اول که یک داد نامفهوم بلند شنیده شد که خب بخاطر اینکه در جریان بودم فوتبال داره مطمئن بودم گفته گل بعدم که انقد بلند بود که از ترس هسته زردآلو پرید تو گلوم با وجود اینکه قاعدتا نباید صدایی می‌شنیدم وقتی که با هدفون داشتم آهنگ گوش می‌کردم و سوم اینکه بعد از فریاد گل زد زیر گریه! گریه می‌گم گریه می‌شنوید بعد خب هر چقدر هم فوتبالی نباشم کنجکاو شدم برم حداقل تکرار صحنه گل ایران ببینم و با چی مواجه شدم؟ گلی که خود مراکش به خودش زده بود! به نظر من که شادی نداشت و اتفاقا تلخ بود برای هر دو دقیقا مثل بادام تلخی که دقیقا بعد از برگشت به اتاقم خوردم و دقیقا آخرین بادام تو ظرف بود و مزه تلخش توی گلوم موند
برای ما تلخ بود چون خود ما عرضه گل زدن نداشتیم و برای مراکش و به خصوص برای بازیکنی که گل به خودی زد هم که دلیلش مثل روز میمونه روشن و واضح فکر نمی‌کنم چیزی واضح‌تر از این باشه.
برد ایران مبارک هر چند که به نظر من واقعا این همه خوشحالی نداشت و برعکس برد تلخ و مسخره‌ای بود.
Anne Shirley
۲۵ خرداد ۲۳:۲۷
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ای بابا **** توهم؟؟؟ '_' 
بابا بعد ۲۰ سال بردیم! دومین بردمون توی جام جهانی بوده! 
دو تا موقعیت گل داشتیم نیمه اول که گل نشد! خوب بازی کردیم! حقمون برد بود! اگه هم اون نمیزد طارمی میزد! فوتباله بالاخره و گل به خودی بخشی از اون! بیا از این برد خوشحال باش :)) 
پاسخ :
بزنمت؟ اسم لو میدی؟ :/
به جز من مگه کس دیگه ام گفته؟ :))
گل به خودی به من نمی‌چسبه
Anne Shirley
۲۵ خرداد ۲۳:۵۱
عه، ببخشید، نمیدونستم نباس بگم :/ 
بعله :/ دلم میخواد همتونو بزنم '_' 
ولی برد به من میچسبه '__' 
پاسخ :
خواهش میکنم عزیز دلم
:)) کی بوده این عشق‌؟
نوش جانت 
Anne Shirley
۲۵ خرداد ۲۳:۵۵
عشق؟؟؟ مرتیکه الدنگ '_' 
هم پسرعموم هم یکی از بچه‌ها 
پاسخ :
عزیزممم چه حرصی میخوره :)) اصلا غلط کرد
Anne Shirley
۲۶ خرداد ۰۰:۱۶
از اول تا کلی بعد مسابقه بحث داشتیم باهم -_- 
پاسخ :
خخخ ولی حق داشته‌ها
Anne Shirley
۲۶ خرداد ۰۰:۵۵
میزنمتااااا -_- انرژی منفی‌اید همتون اصن :/
پاسخ :
گناه دارم من :(
خو اصلا من تسلیم
ابوالفضل ...
۲۶ خرداد ۰۱:۰۶
به نظرم وقتی اونقدر اهمیت نداشته برات که این بازی رو ببینی قطعا نمی تونی درکی هم داشته باشی از این شرایط و لذتش. و خب بهتره چیزی نگی :/

پاسخ :
چی بگم :)
تو فامیل مون خیلیا دیدن و براشون مهم بود ولی این برد نچسبید بهشون
ولی چشم از این به بعد سکوت میکنم تو این مسائل 
Anne Shirley
۲۶ خرداد ۰۱:۵۱
ابولفضل چقدر رک بهت گفت :دی 
واقعا بهشون نچسبید؟؟ چجوری میتونن خوشحال نباشن واقعا؟؟ '_' بعدشم اگه گل‌به‌خودی نمیشد بعدش حاج صفی اونو گل میکرد! 
پاسخ :
خیلی
واقعا نچسبید :)
خب اونجوری کیف داشت :) ولی اینجوری نه به ماها نچسبید :) 
Anne Shirley
۲۶ خرداد ۰۲:۱۴
احساس میکنم یکم دیگه پیش بریم و بگی نچسبید و فلان و بهمان دعوام بشه باهات '_' سکوت میکنم در نتیجه '_' 
پاسخ :
:)) دعوا چرا؟
زمر 53
۲۶ خرداد ۰۷:۳۱
دقیییییییییییقا همین نظرو دارم
دقیقنا

حالا بگذریم
چرا این نوشته اینقدر شبیه نوشته های فندوق بود؟
یه لحظه فکر کردم وبلاگه اونه
پاسخ :
خدایا شکرت به جز فامیل یکی درکم کرد :) مرسی هستی

جدی؟! شاید چون دارم سعی میکنم درست‌تر بنویسم تا جایی که بلدم و میتونم با رعایت قوانین نگارشی :) 
زمر 53
۲۶ خرداد ۱۰:۲۹
اره بابا :-D
اصلا بازی 1-0 به نفع ایران نبود -1 0 به ضرر مراکش بود


پاسخ :
دقیقا
اصلا این حجم از فهم و شعورت منو سر ذوق میاره همیشه :)) 
ابوالفضل ...
۲۶ خرداد ۱۱:۴۹
من کلا رک ام.
خب مثال می آرم براش. الان مثلا چوگویک کلی با دورهمی های وبلاگی حال کرد ولی کلی متن و نظر از دوستام دارم که سراسر مزخرف می دونستنش و می گفتن اینا واس چی خوشحال بودن از این دورهمی و ... 
دقیقا شبیه همین حالته.
پاسخ :
خیلی خوبه رک بودن
ببینید قبول دارم و قصد تحمیل نظر شخصی نداشتم و ندارم
ولی خب معتقدم کیفیت مهم تره ما بردیم ولی برد ما کیفیت نداشت
وقتی موقیعت گل خودمون رو گل نکردیم وقتی این آخریم که گیرم خودمونم میشد یقینا گل کنیم باز ما گل نکردیم برای من دلچسب نیست متاسفانه شاید مشکل منه :) چون کلا فوتبال ایران رو دوست ندارم
و قبول دارم مثال رو هم :) 
زمر 53
۲۶ خرداد ۱۲:۱۱
:-)) این سطح از تعریف و تمجید اخر "اعتماد نفس دون" من رو پاره میکنه :-D
پاسخ :
خب پس بذار ترورت کنم و یادآور شم خیلی بی دقتی و املای داغونی داری :دی
البته جای تشویق داره غلط نداری تو دو کامنت آخر فقط اونجا که گفتی یک هیچ به نفع مراکش سوتی جزئی دادی
الان که دقت میکنم اینم تعریف شد :/ :)) خب خوبی دیگه چی بگم عیب الکی بذارم روت؟ 
چارلی ‎‌‌‌
۲۶ خرداد ۱۳:۳۲
من فکر میکنم چون پیگیر بازی نبودین و فقط گل رو دیدین نچسبیده بهتون! اگه 94 دقیقه تمام درحالی که روی مبل نشستین و با استرس به بالش چنگ زدین بازی رو نگاه میکردین و اون آخرا در کمال ناامیدی یهو توپ میرفت توی گل، در اینصورت صرف نظر از نوع گل، کلی هم خوشحال میشدین :)))
پاسخ :
من توی 90 درصد مسائل عینا اخلاقم شبیه یکی از دخترای فامیله اون کل بازی رو دیده از پسرها هم فوتبالی تره اما اصلا خوشحال نیست یقین دارم منم میدیدم فرقی نداشت برام چون به حرفش که بازی مون بی کیفیت بوده اعتماد دارم 
چارلی ‎‌‌‌
۲۶ خرداد ۱۴:۱۶
اتفاقا من فکر میکنیم شما اگه خودتون میدیدین بازی رو بیشتر از فامیلتون لذت میبردین :) چون فامیلتون از دید حرفه‌ای نگاه میکنه به قضیه ولی من و شما اونطوری نمیبینیم بازی رو. همونطور که من ممکنه عاشق یه فیلمی بشم که از دید منتقدا 19 گرفته باشه از 100 اصلا ! ( خیلی پیش میاد برای من :| )
و خب نمیدونم منظورم رو رسوندم یا نه، میخواستم فقط بگم که لذت بردن میتونه مستقل از کیفیت یه چیزی باشه :)
پاسخ :
با این نظر کاملا موافقم :)
و اولین نفری بودی که تونستی منطقا قانعم کنی چون ندیدم حسم به نتیجه شاید درست نباشه 
زمر 53
۲۶ خرداد ۱۸:۱۶
پاره شد ...
:-D
پاسخ :
ای وای دکتر رو خبر کنین :))
بهرنگ قدوسی
۰۴ تیر ۱۲:۵۳
هرچی تو بازی با مراکش خوش شانس بودیم تو بازی با اسپانیا بدشانس بودیم  جغدک جون😂😂😂😂
پاسخ :
دقیقا :)
آه مراکش بود 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان