جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دعوت رسمی

۲ ۴
میگفت مامانم گفته باید زنگ بزنیم و دعوتش کنیم! میگفت بین دو ترم بریم انقلاب... کتاب ببینیم و شروع کنیم ترجمه و ... ولی شما اگه از آخرین امتحان به بعد دیدینش منم دیدمش!...
داره میره بلاد کفر میگه بیا ببینمت هر روزی که خواستی میگم فلان روز میگه نه میگم روز بعدش میگه نه میگم خودت بگو میگه خبر میدم هنوز منتظر خبرشم!
میگه بیا فلان جا کار میکنم میگم باشه اگه فلان روز میری منم ببر دانشگاه تنهام قول نمیده که فلان هفته ولی میگه باشه حتما یه بار میریم دو تا اولیا صمیمی‌ترین دوستان آخری یه رفیق کوچولو که تا حالا به همه حرفاش عمل کرده این نبود میگفتم من چندش آورترین آدم دنیام که دوستامم از بودن با من فرارین ... شایدم حساس شدم 
فاطمه م_
۲۷ بهمن ۲۲:۲۷
باید بهش گفت ایش :/
ولش کن اصن :(
پاسخ :
نه
حق با فاطمه است حساس شدم
آقای سین
۲۹ بهمن ۰۰:۰۶
دلم برای فلافلی دور میدون انقلاب تنگ شده :))
پاسخ :
=)))
منتظر ....
۳۰ بهمن ۱۰:۲۴
شایدم حساس شدی بابا (:
تو باحال ترین رفیق دنیایی (:
پاسخ :
اوهوم الکی حساس شدم
باهاشون حرف زدم گفتم حسمو یکم کتکم زدن خوب شدم =)))
منتظر ....
۰۱ اسفند ۱۵:۲۵
همون کتک خونت پایین اومده بوده خخخخ
پاسخ :
بشدتتتتتتت
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان