جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دلتنگی

۲ ۱۱

سلام دلم براتون تنگ شده بود خوبین؟

+ اونایی که فراموشم نکردین ممنونم :)

فاطمه ‌‌‌‌
۲۶ بهمن ۲۳:۲۷

سلاااام چطوری؟ چه خبرا، کجایی دختر؟

پاسخ :
سلام عزیز دلم خوبم تو چطوری؟ 
محمدعلی ‌‌
۲۶ بهمن ۲۳:۴۴

سلام

:)) دوتا پست قبل‌تر از این پست، از پایانترم‌های ترم۲ خلاص شده بودم :))) الان ترم۴ شروع شده :)) چقدر سریع می‌گذره :| 

پاسخ :
سلام
چقدرررر من آن نشدم :( 
زمر 53
۲۷ بهمن ۰۸:۴۰

به بههههه

سلام :-)

پاسخ :
سلام پسر چطوری؟ 
فاطمه ‌‌‌‌
۲۷ بهمن ۰۹:۵۷

منم خوبم خدا رو شکر ^_^

پاسخ :
همیشه خوب باشی جانم
سُولْوِیْگ 🌻
۲۷ بهمن ۲۲:۴۷

به بههه!!! از این طرفا؟

پاسخ :
سلام عشق دلمممممممممممم خوبی؟
دلم برات تنگ شده بود دختر
حامد احمدی
۲۸ بهمن ۰۰:۵۴

 چیزی که من یادمه.. یک دختر بچه که البته الان برای خودش خانمی شده که عاشق درس بود و حالا که دوستان غیر مجازی پیدا کرده، رو مجازی خط کشیده.

پاسخ :
نه بحث دوستان غیرمجازی و خط کشیدن رو مجازی نیست بحث تنبلی در نوشتن و کنکور بود
زمر 53
۲۸ بهمن ۰۹:۳۶

خوبم خوبم خداروشکر

چه خبر از درس و دانشگاه؟

پاسخ :
خدا رو شکر همیشه خوب باشی
ترم آخرممممممم میخواستم امسال کنکور بدم ولی خب دیر شروع کردم یحتمل بذارم سال دیگه یا صرفا جهت دستگرمی برم
سُولْوِیْگ 🌻
۲۸ بهمن ۱۵:۴۶

سلام! :دی

خدا رو شکر! تو خوبی؟ خوشی؟

منم دلم تنگ شده بود! چشممون به در وبلاگ خشک شد بابا! :دی

پاسخ :
سلام عزیز دلم
خوبم خوشم سلامتم
ببخشید گلی :( دیگه نمیرسم اینجا آن شم ولی کانالم هستم دوست داشتی بیا :*
دُردانه ‌‌
۲۸ بهمن ۱۵:۵۹

سلام

خوش اومدی

تنبلی رو حالا میشه پذیرفت، ولی کنکور چی؟ :))

پاسخ :
سلام مرسی
کنکور ارشد دارم دیگه :(
علیـــــ ََ
۲۹ بهمن ۰۹:۵۷

ععع سلام 
خوبم خوبین؟ چخبرا؟

پاسخ :
سلام خوبم منم شکر خدا
سلامتی شما چه خبر؟
Anne Shirley
۰۳ اسفند ۱۹:۳۰

به به ببین کی اینجاست ^_^ 

سلاااااامممم ^___^ خوبی؟ خوشی؟ 

پاسخ :
سلام عشق دلم خوبم تو خوبی؟
خدا رو شکر خوشم هستم تو خوشی؟
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان