جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دلقک

۲ ۷
نه شکر خدا این عبارت یک عبارت کاملاً عادی و نرمال و غیر خنده داره اما وقتی دلقک باشی می‌تونی وسط مراسم سالگرد و ختم انعام با همین عبارت باعث شی چند تن دیگه هم به دیار باقی بشتابند به این صورت که اونی که قدش بلنده و زبان دراز و بامزه و فوق‌العاده جذابه بگه تو و لی‌لی‌پوت ادا اطوارتون یکیه مگه چند وقت دوستید انقدر شبیه هم شده کارهاتون و تو بگی از اول دبستان البته که میشد از مهد باشه ولی این سعادت نداشت با من آشنا شه و اوشون پرسید دانشگاه‌تون هم یکیه و تو بخاطر محل دانشگاه اوشون و رشته‌اش میگی نه شکر خدا و باعث خنده سایرین میشی چون خسته بودی علت شکر کردنت رو نگفتی منم دیدم همه خندیدن و چند نفرم که قرار مصاحبه داشتی باهاشون به دیار باقی شتافتند دیگه توضیح نمیدی و میشی دلقک جمع...
+ مکن ای صبح طلوع! کلاس ساعت ۷:۴۰ صبح خر است...! ولی خب ذوق دارم برم ببینم پدر جنتی چطوریه انقدر که دارم میمیرم از فضولی! و البته اگه بد باشه افکار پلید دارم! 
بابای نرگس
۲۳ شهریور ۲۱:۴۸
یا خدا
چقدر دانشگاه زود شروع شده...
پاسخ :
تازه امروز یکی میگفت قرار بوده امسال ۱۵ شهریور مدارس و دانشگاه‌ها باز شن رحم کردن 
چارلی ‌‌‌
۲۳ شهریور ۲۳:۳۶
ولی من مثلِ چی برای اولین کلاسِ دانشگاهم نگرانم! نمیدونم چرا :/
پاسخ :
نگران نباش :))
البته طبیعیه ولی نگران نباش :)
البته اگه استادهات بد باشن حالت گرفته میشه ولی خب من دعا میکنم اینجوری نشه اما اگه استادت بد بود یه ندا بده بگم بهش یاد بدن که باید با دانشجو چطور رفتار کنه :)) حداقل با تو :دی بقیه‌ام برن یه خواهر لات داشته باشن به من چه :/ :)) 
چارلی ‌‌‌
۲۳ شهریور ۲۳:۵۴
اگه بدرفتاری کرد با گوشیم وبلاگتون رو باز میکنم و بهش میگم «احترام بذارید، نشانِ حاکمِ بزرگ، چوگویک!» D:
پاسخ :
عالی بود :)) میتونی وب سرک خاتون هم باز کنی اون خفنم هست میتونه حکم صادر کنه و اینا تو دادگاه کار میکنه در آینده نزدیک 
Anne Shirley
۲۴ شهریور ۰۰:۰۶
عححح از فردا باید بری؟ چه مزخرف :/ 

چارلی که خوبه! من از چندسال قبل همش استرس اینو دارم که وقتی میرم دانشگاه روز اول کلاسمو چجوری پیدا کنم و نکنه برم تو کلاس اشتباهی :| 
پاسخ :
عاره، نه بابا مزخرف نیست خوش میگذره :))

استرس نداشته باشید تهش سوتی میدین میخندن بهتون ولی برای سوتی ندادن حواستون به کد درس و اسم استاد و شماره کلاس باشه حله :) 
tarane fn
۲۴ شهریور ۰۱:۲۸
سلام دلقک کی بودی توووو 
ما که امسال شاخ بازی دراوردیم گفتیم از یک مهر میایم چه معنی داره ترم پنج باشی و زودتر از یکم بری
پاسخ :
سلام همچینم شاخ نیستید :)) بچه‌های ما میگفتن بعد از حذف و اضافه بریم :)) 
حوا ...
۲۴ شهریور ۰۳:۵۶
من ۷ مهر هاهاها :| :)))
پاسخ :
مرفه بی‌درد
روگــ آ
۲۴ شهریور ۰۶:۱۹
وجدانی شنبه صبح ۷و ۴۰ کلاس داری؟
تباه کردی خودتو خب:|

پاسخ :
عاره مجبور بودم :) ارائه یونی بوق بود :/
فکر کن اندیشه یک هم هست با یه استاد بدنام :)) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان