جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دنیای انیمه‌ها

۴ ۳

چند وقتیه وارد دنیای انیمه‌ها شدم، دنیای جدید و جالبیه، حداقل برای من یکی هم جدیده و هم جالب، اینکه هیچ محدودیتی ندارن و میتونن هر چقدر که دلشون میخواد اتفاقات عجیب ترسیم کنن و جالبش اینه که بعد یه مدت به نظر باور پذیر میرسن! انگار دیگه عجیب نیست که لوفی یه پسربچه پلاستیکیه!

یاسی ترین
۲۱ ارديبهشت ۰۸:۴۴

خیلی قشنگه.

من در کل همیشه در عجبم از ذهن این ژاپنیا، خیلی باحالن.

پاسخ :
اصلا در خلاقیت نظیر ندارن
زهرا یگانه
۲۱ ارديبهشت ۰۸:۵۲

اوه از چه انیمه ای هم شروع کردی! از همون اول زدی وسط خال :))

پاسخ :
نه اولین انیمه‌ام نیست :)) یکی از محبوب‌تریناشه
اولین انیمه‌ من فوتبالیستا حساب میشه که دوران کودکی دیدم بعدش اتک آن تایتان و بعدش جاسوس و خانواده و بعدش مدرسه قهرمانی من و بعدش چندتا سینمایی و جدیدا هم وان پیس
نرگس بیانستان
۲۱ ارديبهشت ۱۰:۰۷

ندیدم تا حالا :(

پاسخ :
ببین سرگرمی خوبیه :دی
اگه از تخیلی بودنشون خوشت بیاد جاسوس و خانواده برای شروع خیلی خوبه کلی میخندی
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان