جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

ده دو

۲ ۸
چون توی یوتایپ هنوز درس سیزدهمم جای همه حروف برام مشخص نشده و مدل تایپم شده ده دو! ردیف وسطی کیبرد و تعدادی از حروف ردیف بالا و پایین تا درس سیزدهم یاد داده شده و بلدم و ده انگشتی تایپ میکنم ولی بقیه با دو انگشت و اینجوری سبک ده دو این پست تایپ شده بسیار هم جذاب! فقط مغزم هنگ کرد طفلک!
کلا دو این روزها تو زندگیم خیلی موثره رژیم پنج به دو تایپ ده دو ... حرفای دوتایی ...
صـــا لــحـــه
۰۲ شهریور ۱۶:۱۵
چوگو یعنی تا الان این همه متن می‌نوشتی، همش رو دو انگشتی تایپ می‌کردی؟ خدا وکیلی خیلی همت میخواد! :))
پاسخ :
یسسسس
من همت فراوانی دارم :)) 
ابوالفضل ...
۰۳ شهریور ۲۰:۴۶
من یه عمره چهار پنح انگشتی تایپ می‌کنم!!! یه چیزی پیشرفته‌تر از دو انگشتی!
پاسخ :
منم گاهی چهار پنج انگشتی تایپ می‌کردم ولی خب سخت بود گزارشکار هفتاد صفحه‌ای رو با نهایت چهار یا پنج انگشت تایپ کردن دیگه گفتم یاد بگیرم خوبه :)
چارلی ‌‌‌
۰۴ شهریور ۰۵:۱۵
پدرِ منم کلا دو انگشتی تایپ میکنه :)) هرچقدر بهش گفتم که تایپ ده انگشتی یاد بگیر گوش نکرد :| ولی دو انگشتیش واقعا دو انگشتیه ها! جوری سریع تایپ میکنه من انگشتاشو نمیبینم اصلا D:
پاسخ :
ماهایی که عادت داریم دو انگشتی‌مون خیلی تند میشه ولی خب من واقعا سر گزارشام اذیت شدم وقتش کم بود حجمش بالا 
بانوچـ ـه
۰۴ شهریور ۱۲:۴۳
اگه سرعتت بالا بره خیلی خوبه تایپ ده انگشتی.
من با گوشی هم ده انگشتی تایپ میکنم :دی
البته اعتراف میکنم غلط تایپی رو هم تا حدودی افزایش میده بخصوص وقتی با گوشی ده انگشتی تایپ میکنی
پاسخ :
من با ک و گ
ح و ج
و و نقطة و ویرگول
ط و ظ مشکل دارم فعلا :/
zahra TA
۰۵ شهریور ۱۳:۰۰
منم وسوسه شدم یاد بگیرم.
پاسخ :
خیلی خوبه یاد بگیر حتما 
zahra TA
۰۵ شهریور ۱۳:۲۰
دلم برات تنگ شده بو.د،خوبی؟
پاسخ :
قربونت عزیزم خوبم تو خوبی؟ 
zahra TA
۰۵ شهریور ۱۳:۲۵
ممنون عزیزم
پاسخ :
خواهش میکنم عزیزم
حبـ ـاب
۱۵ شهریور ۱۶:۳۹
چه سایتهای خوبی رو میشد پیدا کرد و من به ذهنم نرسیده بود!!

ممنون بابت معرفی غیر مستقیم!
پاسخ :
:)
خواهش میکنم :) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان