جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دوازده کیلو آجیل

۲ ۱
۰. دعا کنید برام ولی نپرسید چرا شاید یک روزی یک پست نوشتم و غافلگیرتون کردم اصلا این حجم از خودداری از من بعیده ولی در این مورد صلاح میدونم خوددار باشم شاید تا یک روزی شاید تا همیشه فعلا نمیدونم ولی میدونم دعا همیشه اثر داره پس دعا کنید مثلا بگید اگه چیزی که دلش میخواد خیره بشه اگه نه از یادش بره یا بگید خدایا این خل و چل دوست داشتنی عاقبت بخیر شه! یهو خودماچ۱ شدم!
۱. تبادل کتاب و جزوه در سطح دانشکده کسل کننده شده بود برام و خدا خواست به سطح کشوری برسونم به این صورت که از یک بلاگر در یک شهر بخوام برای فلان بلاگر کتاب و جزوه بفرسته.
۲. من عاشق تارزان غیرتیم چون خوب من رو شناخته و رک و رو راسته مثل این حالتی که میگم یک دل میگه برم برم یک دل میگه نرم نرم میگه نه خواهرم مغزت میگه برو نشیمن‌گاهت میگه نرو الکی نگو یه دل میگه برم برم یک دل میگه نرم نرم و خب راست هم میگه میدونین من خیلی دوست داشتم برم دانشگاه‌ها ولی خب دومی پیروز شد! آقا ناظمم حرف بزنه دایورتش میکنم به همون جا!
۳. بعد قرنی رفتم اصل مدرک پیش رو گرفتم انضباط رو دادن ۱۹.۳۳ انصافا چطوری به این دقت حساب کردن؟!
۴. شاید بقیه بهم افتخار نکنن و با دیدن مدرک پیش برام متاسف شن اما من به خودم افتخار میکنم که با همه اون شرایطی که داشتم این شده و با چنین معدلی سال اول چی شد و به خودم افتخار میکنم بازم که سرسختانه خریت کردم چون الان دیگه نمیگم اگه شما اجازه میدادین یا من پافشاری میکردم الان فلان بودم و خوشحالم که گوهی که دلم خواست رو خوردم الان میدونم که بقیه درست میگفتن ولی اونجوری همیشه حسرتش به دلم میموند اینو تجربه‌های دیگه میگن مثل همین که گفتن نباید بری باله و نرفتم و الان عین سگ پشیمونم و میگم اگه میرفتم فلان و بیسار میشد تازه شش سالم بود و کلاس رقص بود فقط حالا فکر کن برای رسیدن به عشقم پا پس میکشیدم احتمالا کاری میکردم نوه و نتیجه و نبیره و ندیده ام هم حسرت بخورن!
۵. شاید بگید اه اه این دختره بی ادب شده باید بگم نوچ اگه از اون کلمات استفاده نمیکردم عمق مطلب رو نمیگرفتید!
۶. من شهید اون استادیم که همه میگفتن سگ اخلاقه و یقینا از جلسه اول میاد و همه رفتن سرکلاس و بعد استاد جدی خشن‌شون خواب بود و اصلا نمیدونست کلاس داره تازه کلاس فرداش رو هم نمیاد!...
۷. دعا کنید هفته دیگه برم برد آموزشی رو چک کنم ببینم به به و به به استاد استندآپ کمدی کلاس استندآپ کمدی ۲ رو ۴ شنبه ساعت ۷:۴۰ الی ۱۰ برگزار میکنه و من بتونم برم سرکلاسش لعنتیا از لیست دروس ما حذفش کردن گفتن لازم ندارید و فلان! خب بابا ما میخواستیم یاد بگیریم زشتوکا!
۸. میگن قراره پیرمرد مهربون و خندان جذاب عوض شه جاش یک زنی بیاد شبیه دیو سپید مازندران دعا کنید اینجوری نشه من این پیرمرد مهربون رو خیلی دوست دارم و از اون زن هم ندیده بدم میاد و اینکه این کجا و آن کجا چه اخلاقی چه شعوری چه علمی
۹. خوشبختی یعنی سید لپ گلی لب قرمزی هنوزم نگرانت باشه و البته در جواب اینکه میگی دو تا از اساتید فلان اعتقاد رو درباره من دارن بگه راست میگن خر کیف شدم
ـــــــــــــ
۱. خودماچ همون خودشیفته است و از اصطلاحات همین سید مذکور در بخش ۹ می‌باشد.
فاطمه م_
۱۷ بهمن ۱۴:۰۵
زشتوک ینی چی؟ :))
پاسخ :
یادم نیست اولین بار از کی شنیدم و لهجه خاصیه یا نه ولی منظور همون زشته
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان