جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دوستی به نام گردالی!

۲ ۱

بهش میگیم گردالی نه بخاطر اینکه تپل باشه بخاطر اینکه اسمش رو با فونت خاصی نوشته که حروف اسمش توی دایره است و همین باعث شده بهش بگیم گردالی! این گردالی یکی از بهترین دوستاییه که هر کسی فارغ از جنسیتش میتونه داشته باشه. البته گاهی دوست دارم بکشمش ولی واقعا دوست خوبیه برای من و بقیه اینم که گاهی آدمو عصبی میکنه بخاطر بی‌توجهیش به خودشه! اینکه همیشه اولویتش بقیه‌ان نه خودش و باعث میشه من بخوام سرمو بکوبم توی دیوار از دست این بشر! 

اینا رو گفتم که بگم امروز تولد گردالی عزیزمه که مصادف شده با ولنتاین! به نظرم درستش این بود این روز رو صرفا بخاطر اینکه گردالی به دنیا اومده به جای روز عشق اسمشو میذاشتن روز محبت خالصانه و فداکاری هر چند که محبت و فداکاری از عشق منشا میگیره ولی خب این محبت و فداکاری گردالی ما فرق داره با این عشقای دوزاری این روزا

خلاصه که رفیق گلم تولدت مبارک بمونی برامون heart

حامد سپهر
۲۵ بهمن ۱۳:۱۹

تولدشون مبارک 

اینجور دوستها نعمتن 

پس حسابی تو خرج افتادی هم ولنتاین هم تولد:)

 

 

پاسخ :
ممنونم
نه اتفاقا کادو قبول نمیکنه :))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان