جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دوست دارم روی بعضی افراد بالا بیارم

۲ ۱۱
کلی نوشتم از خودم از اون ولی حوصله نصیحت نداشتم پس فقط بدونین آدم میتونه در حد جنون عاشق باشه ولی دلش بخواد روی معشوق استفراغ کنه!
هاتف ..
۱۰ فروردين ۱۴:۳۳
گاهی هم انقدر غم به دل آدم میاد که ...
پاسخ :
به جنون میرسه 
هاتف ..
۱۰ فروردين ۱۴:۴۰
به مرگ می رسه ..
پاسخ :
مرگ خوبه برای من که یه آرزو بزرگه
Maryam
۱۰ فروردين ۱۴:۴۴
سلام 
معشوقه میتونه خیلی جداب باشه اما در تفکر نفرت انگیز باشه ، به خاطر همین دوست دارم قبل از تجربه ی عشق ، عاشق تفکرات طرفل مقابل بشم تا دلم نخواد روش بالا بیارم 
پاسخ :
سلام درسته
این شخص عملش نفرت انگیزه :) منتهی من کور بودم هنوزم هستم منتهی کورهام یه چیزایی حس میکنن
حامد احمدی
۱۰ فروردين ۱۴:۵۳
عنوان، بعضی افراد، جمع است. یعنی روی چندین نفر.
متن می گوید بر روی معشوق. 
آدم که نمی تواند چند تا معشوق داشته باشد. و به فرض هم داشته باشد، چند تا بالاآوردن... آدم باید بره دکتر به نظر من.
پاسخ :
متن میگه معشوق
ولی در اصل روی معشوقم و هر کسی با رفتار مشابهش ... 
بین بلاگرها هم چند نفر از همین دست هستند
. ℳƐĦƊℑ .
۱۰ فروردين ۱۵:۰۶
آقااای احمدی با عرض پوزش: ای بترکی😂
پاسخ :
نه خب درست گفته :)
هاتف ..
۱۰ فروردين ۱۸:۴۱
تورو نمی دونم
اکر اولویتی هست خدا کنه اول به من داده بشه این آرزو بزرگ ..
پاسخ :
من همچینم عجله ندارم :)
شما هم صبور باش مرگ خودش میاد بالاخره
نوا ...
۱۱ فروردين ۱۲:۳۱
ولی کاش توی یک بازی کامپیوتری‌ای چیزی بودیم. خیلی وقتا بالاآوردن کفایت نمی‌کنه. باید یه خمپاره برداری شلیک کنی تو صورت طرف. :| 
منتها می‌میره. اون دنیا بیا جواب پس بده حالا.
پاسخ :
آخ گفتی =))) من اصلا این بازی لست دی رو برای همین نصب کردم که جای آدمای واقعی بزنمشون خالی شم =)))
نوا ...
۱۱ فروردين ۱۲:۴۱
اتفاقاً من مدت مدیدیه دنبال یه بازی خوب بودم. :))
برای گوشیه؟ اسم کاملش رو به انگلیسی می‌نویسی لطفاً که بشه سرچ کنم؟
پاسخ :
اااع پس دانلود کن حالشو ببر 
اوهوم برای موبایله
last day on earth mod
اگه اینو سرچ کنی و مود شده رو نصب کنی میتونی بدون تموم شد تجهیزاتت بازی کنی خیلی حال میده اگه هم میخوای عادی بازی کنی mod رو نزن
نیلو :(
۱۲ فروردين ۱۰:۰۵
دقیقا !!!!!
پاسخ :
:( 
جناب منزوی
۱۲ فروردين ۲۱:۵۴
تناقض عجیبیه
پاسخ :
خیلی
مسـ ـتور
۱۳ فروردين ۲۱:۰۵
سلام بر چوگویکِ خواهرِ عزیزم ^_^
بهارت مبارک جانم

اینو که گفتی یاد خودم و خدا افتادم!باید بگم واقعا عجب صبری خدا دارد...
پاسخ :
سلام خواهری مهربونم سال نوت مبارک
دقیقا....
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان