جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دوست عجب امنیت خوبیست ولی من از شما ملت شریف ایران می‌پرسم شما میدونید بعضی از ما ایرانی‌ها دقیقا چه مرگمونه؟ اصلا چه خبرمونه؟ چرا قیمه‌ها رو ریختیم تو ماست‌ها؟!

۲ ۸
فکر کنم طولانی‌ترین عنوان پست رو توی تاریخ وبلاگ نویسیم همین الان نوشتم! جریان از این قراره که من یه دختر چادری هستم تارزان غیرتی و تقریباً صد در صد دوستای صمیمی و اونایی که لایق کلمه بهترین دوست فلان و بیسارم هستن از جمله لی لی پوت که بهترین و قدیمی ترین دوست زندگیمه یا مثلا شیخ با کرامت عزیزم که بهترین و عزیزترین و با معرفت‌ترین دوست از اکیپ خاصیه و یا مثلا داش غیرت که بهترین دوست دانشگاهمه و انقدری خوب هست که شاید یه روزی با لی لی پوت بتونه رقابت کنه توی بهترین دوست کل عمرم بودن یا از پسرها فلان پسر بلاگر که عکسی که براش گذاشتم شازده کوچولو هستش و به اسم بهترین رفیق وبلاگی ذخیره شده و انصافا هم بهترین و قابل اعتمادترین و البته قابل اتکاترین رفیق بین کل بیانی‌هایی هست که توی بیان باهاشون آشنا شدم بیانی میگم چون حساب رفقای بلاگفام جداست اصلا دوست بلاگر نمیدونم‌شون اونا جان منن بخصوص بیگ بلاگر که هم خودش هم همسرش خیلی با روی گشاده از من پذیرایی کردن و یا شب‌هایی که همسر گرامیش شیفت بود و من بخاطر اسمشو نبر ناراحت بودم و تا صبح بیگ بلاگر پیشم بود نذاشت غصه بخورم یا بانوی عزیزم که عین یه مادر همیشه دلسوزم بود و خب واقعا حساب‌شون جداست برام اعضای خانواده‌ان نه دوست مجازی خب داشتم میگفتم تقریبا تمام اونایی که میگم بهترین دوست من هستن اگر پسر نباشن یقینا یه دختر هستن که اعتقادی به حجاب و فلان ندارن... بعد دیروز با دو تا از دوستای خیلی خوبم رفتیم بیرون و تا رسیدیم به پارک یکی به من بابت حجابم تیکه انداخت که تو پارک چه میکنی برو نماز و قرآنت رو بخون که خب شانس آورد که دیر فهمیدم و پیر هم بود و گرنه یه جوابی میدادم تا خونه با سرعت نور بدوه بعد یکم جلوتر به بی حجابی گیر دادن خب لعنتیا چرااا؟ فازتون چیه؟ چه مرگتون شده؟ چرا به همه چیز کار دارید؟
واقعا گاهی از دست این مردمی که توی موضوع حجاب فضولی میکنن عصبی میشم که پتانسیلش رو دارم بزنم گردنشون رو قطع کنم...
اول عنوان شروع یه نوشته است که ظاهرا حسین پناهی نوشته و فکر کنم همه هم شنیده باشنش... 
دیگه همین باید نق میزدم خالی میشدم!
سولویگ ...
۱۶ فروردين ۱۶:۰۴
ههععیی، دقیقا جریان پست یکی مونده به آخری من... 
پاسخ :
اگه این فضولا سر عقل بیان ایران خیلی بهتر میشه :)) ولی متاسفانه دادیم‌شون به سنجابای کارخونه شکلات سازی چارلی تست‌شون کردن پوک بود جمجمه‌شون :)) مغز ندارن این لعنتیا :))
سولویگ ...
۱۶ فروردين ۱۷:۰۶
آفرین، خیلی قشنگ گفتی، دقیقا همینه! 
پاسخ :
:)) فدات
morealess ..
۱۶ فروردين ۱۷:۱۵
من واقعا تعجب می‌کنم از کسایی که هنوز دارن زندگی می‌کنن! اما ذهنشون سرشار از این خط‌کشی‌های ابلهانه است که فکر می‌کنن حتمنم باید بروزش بدن‌. و کمم نیستن!!
پاسخ :
منم تا دیروز فکر میکردم نسل‌شون منقرض شده =))
ستوده ••
۱۶ فروردين ۱۷:۴۹
به هرحال جرم ما فقط انتخابه ما بخاطر انتخاب هامون مجبوریم اینجا به زمین و زمان و کواکب و ستارگان جواب پس بدیم :(
پاسخ :
دقیقا
فرقیم نیست انتخابت چی باشه :/
bahar tehrani
۱۶ فروردين ۱۷:۵۲
نگنن میمیرن.اصلا کلا بالا منبر نرن پرپر میزنن.
پاسخ :
اصلا از اکسیژن بیشتر بهش نیاز دارند
منبر رو خوب گفتی =))) واقعا نرن بالا منبر نمیشه 
علیـــــ ََ
۱۶ فروردين ۲۱:۲۳
1- ماشالله چه عنوانی، خودش یه پست بود :/

2- دهن مردم رو نمیشه بست. شما کار خودتو بکن هر کیم چیزی گفت اونمـــ....
پاسخ :
=))
دقیقا
حامد احمدی
۱۷ فروردين ۰۳:۵۴
اعتراض به حجاب طبیعیه. در جامعه ایران امروز البته. تمام طول تاریخ بشر، هرچیزی که اجباری شده، معترض داره. یک مورد هم نیست که اینطور نباشه.
اگر کسی به حجاب اعتراض می‌کنه، احتمال بسیار زیاد دوست داره قدمی برای آزادی برداره. و این کار فوق‌العاده ارزشمندیه. در مورد این، همینقدر کافی است.
اما در مورد دوست، اگر اهل اندیشه‌ای، چنین دوستانی را با سرعت نور از خود مران. بدرد می خورند. انسان‌ها را می‌توانی بشناسی. نقاط ضعف شان را. استدلال ضعیف یا قوی شان را. و این ارزش انتخاب ارزشمندت را افزون می‌کند. 
و البته، حجاب در رفتار است. و تا حدودی در پوشش. من که مردم و فضولی بیشتر به من نیامده. اما هر که بی حجاب است، جهنمی نیست. اما خیلی از لذتهای قلب گرم و آرام را احتمالا از دست می‌دهد.
و در نهایت، آفرین!
پاسخ :
بله توی ایران اعتراض به حجاب و فضولی تو بقیه انتخاب ها یک چیز طبیعیه
من دوستام رو نروندم شما پست رو بد خوندین فکر کنم :دی
بله حجاب توی رفتار باید نمود داشته باشه
منم نگفتم بی حجابی بده
ممنون
نوا ...
۱۷ فروردين ۱۸:۲۶
بخش آزاردهنده‌ترش برای من کهنه و نخ‌نمابودن شوخی‌هاشونه. بابا بزرگوار حداقل آپدیتش کن. 
الان ده ساله هنوز یا صلوات می‌فرستن/ یا می‌گن دوره‌ی آپارتمان‌نشینه‌ها تو هنوز تو چادری؟/ یا می‌گن تو چرا فلان جایی قرآن و فلانت رو بخون.
همین. به اندازه‌ی نوشتنِ «مرا بشورید» روی ماشین‌های خاکی قدیمیه این ایده‌ها. مال دوران فسیل‌هاست. آیا ما حق نداریم یکم تنوع داشته باشیم؟ :|
پاسخ :
نکته خیلی خوبی بود ولی خب میدونی برای من تازگی داشت دومین یا سومین تیکه ای بود که شنیده بودم :)) قبلش بهم گفته بودن کلاغ سیاه :))))))))))
ولی واقعا موافقم یکم خلاقیت و تنوع حق ماست :))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان