جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دوشنبه‌ها

۲ ۶
این ترم دوشنبه‌هام با اختلاف پرکارترین و جذاب‌ترین روز هفته منه درسته که تارزان هر روز هست و همه کلاسامون با همه جز کلاسای یکشنبه اون و پنجشنبه من ولی واقعا دوشنبه‌ها با همه جسد شدنش یه چیز دیگه است حتی با اینکه مسخره‌ترین درس‌ها رو باید یاد بگیریم ‌‌‌(منهای آز بیو) خلاصه که الان یک خسته خندونم که هی به کلیپ ١٣ دقیقه تو ماشین‌مون و سعی و تلاش ما دو تا برای باز کردن بطری آب و موفق نشدن‌مون فکر میکنم و ریسه میرم و بعد یادم میاد که لعنتی استاد رپ بطری رو با دو انگشت باز کرد و چقدرم تحقیر آمیز بود اصلا! انگار که پنبه باشیم و یهو پوکر میشم و بعد یاد حرف استاد دفاع و اسکولیت یکی از پسرها میفتم و باز ریسه میرم و بعدش مزه اولین گوجه سبز امسال که انقدر ذوق داشتم چندتای اولی حواسم نبود هسته‌اش رو هم خوردم و بازم ذوق از اینکه گوجه سبز اومده یارم اومده دلدارم اومده جانانم اومده!
خدایا شکرت که دوستای باحالی دارم که وقتی خر میشم آرومم میکنن و بعدش برام روزهای جذاب میسازن مرسی که حواست بهم هست. 
کاوس دیوان
۲۷ فروردين ۰۱:۱۲
یادم میاد حتی به گوجه سبز و نخود (اگه بدونی منظورم چیه) نگاه بدی داشتم!!!
نخود خیلی کامل تره اما گوجه سبز خیلی بزرگتر.. بچه که بودم همیشه گوجه سبزا رو به صورتم میمالیدم .. یا وقتی نخود پیدا میکردم از زیر فرش یا روی اُپن، چند دیقه فقط نگاهش میکردم... :|
پاسخ :
نه والا 🤔
نخود همون گوجه سبز موشولوعه؟
چه بچه عجیبی بودیاااا =))) من سر گوجه سبز با بابامم شوخی ندارم😅
حامد احمدی
۲۷ فروردين ۰۲:۳۹
دوست های باحال، نعمت ارزشمندی است.
و دوستی های باحال با ارزش تره..
پاسخ :
بله همینطوره :)
صبورا کرمی🦄
۲۷ فروردين ۱۸:۰۲
خدا برای هم نگهتون داره :))
پاسخ :
ان شاء الله 
مریم ..
۲۸ فروردين ۱۴:۵۶
رفیق خوب نعمته :)
پاسخ :
واقعا نعمته
بعد از سلامتی و داشتن خانواده بزرگترین نعمته
علی ...
۲۸ فروردين ۱۶:۲۵
 یک شنبه های من شبیه دوشنبه های شماست ولی ما شب شاد و خوشحالیم، نه انگار سر کلاس مغز
هممون هنگه.
ولی شب تو خوابگاه که دور همیم و سراغ تلوزیون نمی ریم و دور همیم
یه دست شطرنج می زنیم و آخرشم می شه برره ای و هر کی زودتر خرابش کرد، می شه برنده.
و در کل، این احساس که گفتینش، من هم گاهی وقت ها دارمش و آدم خیلی خوشحال می شه
ولی من بیشتر به کارا خودم سر کلاس می
پاسخ :
ته کامنت خوابتون برد گمونم :))
علی ...
۲۸ فروردين ۱۸:۰۶
 آره...؛)
پاسخ :
:))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان