جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دو کیلو آجیل

۲ ۱۲
۰. هدرم چقدر خوشگل شده شما که ندارید سوز به دل‌ همگی!... بیاین بگین سوز به دل شدین! ولی بی‌شوخی دیدم هدرم یک جوری شده انگار معذب باشه توی دلم سرپا باشه هی میگم بشین بابا میگفت نه عجله دارم باید برم فقط اومدم یک چیزی بگم و برم خلاصه که گفتم باشه نشین و شروع کردم به تلاش برای ساخت یک هدر که خب نتیجه‌اش شد یک چیز افتضاح و بی‌سلیقه که یک بنده خدایی فقط نبینمش به جای گفتن عیباش هی میگفت خوبه! خلاصه چارلی گفت این بده اون بده و تهش خیلی غیرمستقیم گفت سلیقه‌ام نداری متاسفانه و خب اینجوری شد که گفتم خب اگه حال داری تو بساز! و این شما و این هدر گوگولی چارلی ساز وبلاگ من؛ تازه سوز به دل بشید بازم چون دو تا هدر هم درست کرده برام یکی هم واسه وقتی که حال دلم واقعا خوب بود درست کرده رنگی رنگی و خوشگل که حالا به وقتش رونمایی می‌کنم خلاصه که با تشکر از چارلی و جا داره بگم بچه‌ها این چارلیه چارلی پسر خوبیه خسیس نیست برای دوستای مجازیش هم وقت میذاره مثل چارلی باشید نه مثل... اسم نمیبرم ولی تو تلگرام بهش گفتم قهرم! قهرم آقا قهر! 
۱. دیروز این لینک کسب و کار اینترنتی گذاشتم و نگفتم مال خودم نیست چون تا میگی مال خودم نیست ملت بهش گارد پیدا میکنند که اگه خوبه اول خودت برو از دوستت خرید کن و خب من حوصله بحث ندارم و البته باید بگم خیلی قبل از اعلامش توی وبلاگ خودم خرید کردم ازش وقتی که بابام می‌خواست سایت بزنه و در جریان نبودم امین کی هست و چی بلده ازش خریدیم چون آموزش‌های مربوط به سایت و سئو داشت.
۲. دیشب یکی حرفی زد نود درصد غم و غصه من از بین رفت. من خیلی دوست داشتم و دارم مشهد زندگی کنم فقط بخاطر امام رضا بعد دیگه نشد و الانم عمرا بابام موافقت کنه بریم مشهد و حتی اونی که دوستش دارم با مشهد مخالفت شدید داره چون از گذشته من خبر داره و جا داره بگم تف تو گذشته بنده! حالا که مشهد نمیشه به قم هم راضیم در این حد بچه قانعی هستم و بین خواهر و برادر فرقی قائل نمیشم اصلا از من یاد بگیرید اما خب شرایطش نیست حتی دیروزم ماشین کالوس۱ یاری نکرد نشد برم قم و خیلی هم دلم میخواست ولی خب اینکه فهمیدم خودم نرفتم ولی کسی برام خیلی هم ویژه دعا کرده ذوق مرگ شدم.
۳. دیشب شش ساعت توی گروه دورهمی دارم اسم انیمیشن از بچه‌ها میپرسم آخر سر میگم رفتم گیم بازی کنیم با بابام! جا داره از رعنا، حریر و رستاک تقدیر کنم که هنوز زنده ام.
۴. به دال زنگ زدم داریم حرف میزنیم بعد با تعجب میگه چه خوبیسه اخلاق! بپیسه۲ بودی تا دیروز! میگم اثر کاچی پدرپز پر زعفرانه میگه خدا خیرش بده و خب خبر نداره پدرم از هر انگشتش ده تا هنر میریزه و امروزم برام حریره بادام درست کرده به یاد بچگی‌هام و البته تجویز دکتر علفی که گفته برای آرامش اعصاب خوبه!

۱. پدرم یک دوست ارمنی داشتن که فامیلی‌شون گالستیان بوده ولی مامور ثبت احوال بی‌سواد نوشته بوده کالوس و تیکه کلام بابای دوست بابام هم احمق کله پوک نادان نفهم بوده که همگی معنی کالوس هستن من از بچگی از این کلمه خوشم اومده و زیاد به کار میبرم.
۲. بپیسه در گویش مازندرانی یعنی پوسیده ولی دوست من یک معنی زشتی براش تفسیر کرده که از گفتنش معذورم.
کروکدیل بانو
۲۵ تیر ۱۱:۰۸
درود بر چارلی ^_^
من دوساله میخوام قالب عوض کنم حال ندارم :))))
پاسخ :
خیلی :دی
تا سرش شلوغ نشده و توی اوقات فراغت بسر میبره بهش بگو :دی
استاد بزرگ
۲۵ تیر ۱۱:۱۳
سلام.
هدر جالبیه ...
ولی چرا از این علائم خواب سرخپوستی استفاده کردن؟؟؟
:)
پاسخ :
سلام
خواسته خودم بود
من عاشق سرخپوستام و از این dream catcher بسیار حس خوبی میگیرم بالای تختمم یکی هست 
رستاک :)
۲۵ تیر ۱۲:۴۶
0.زیبایی در سادگیه! اصلا هم به هدرت حسودی نمی‌کنم:|
2. ایشاالا قمی مشهدی چیزی ههمین روزا قسمتت بشه:)
3. رستاک خواهرم رستاک:)

پاسخ :
۰. قبول دارم در مورد خیلی چیزها ولی الان شما همون سوز به دل باش :دی
۲. تشکر
۳. اااع یعنی عوضش کنم؟ 
رستاک :)
۲۵ تیر ۱۲:۵۲
3. نه بابا راحت باش:) کلی گفتم:)
پاسخ :
۳. باشد ولی خب درستش کردم :دی
اما من با اسم رستاک قبل تو یاد گروهش میفتم :))
رستاک :)
۲۵ تیر ۱۲:۵۶
دیگه از این به بعد همیشه باید یاد من بیفتی! :))
پاسخ :
سعی میکنم :دی ولی مشکل اینجاست بعد گروهشم یاد یکی دیگه میفتم اول :))
ولی نه شوخی کردم :))
میگم امشب بیام بازم سوال کنم یا میکشین منو؟ :))
رستاک :)
۲۵ تیر ۱۳:۰۹
بیا بابا گروه خودته:))
پاسخ :
موضوع اعصاب شماست که بکشه یا نکشه و بخواهید منو بکشید :)) 
خصوصا با اون ویسای رعنا :دی
صـــا لــحـــه
۲۵ تیر ۱۳:۱۸
اومممممم :(
نه خیرم :)))
منم میخوام قالب عوض کنم. ایشالله خودِ چارلی برام درستش میکنه
تازه خیلی هم خوشگلش میکنه. بعله!!!
پاسخ :
:دی
بله هم :دی
فکر کنم آخر یک وضعی شه مجبور شیم وقت قبلی بگیریم :))
رستاک :)
۲۵ تیر ۱۳:۱۸
به رعنا نگو ولی ابزار جدید پیدا کرده بود داشت بی‌جنبه بازی درمی‌اورد! جدیش نگیر:))))
پاسخ :
:))
بچه ذوق داشت :دی
چارلی ‌‌‌
۲۵ تیر ۱۴:۱۹
اول از همه، من از همین تریبون اعلام میکنم که این هدر رو به رسمیت نمیشناسم و اون هدرِ رنگی رنگی رو هدرِ اصلی میدونم :))

دوم از همه!! من که کلی توضیح دادم اینا ناشی از خساست نیست :| و با اوشون هم آشتی کنید خلاصه :)) نمیخوام من در نقشِ «جدایی انداز» به نظر بیام :|

و سوم از همه D: آخجون پستِ مخلوط :)) همچنان ولی جای اسنپ کمه D:
پاسخ :
نظر تو اینجا خیلی اهمیتی نداره :)) [آیکون خباثت]
ولی قبول دارم رنگیه خوشگلتره
قهر نیستم :)) فقط سر به سرش گذاشتم و گرنه من قهر نمیکنم فوقش میکشم قهر بچه بازیه بابا

و سوم آره می بینی تابستون شده اسنپ جمع شده :)) 
ابوالفضل ...
۲۵ تیر ۱۶:۰۵
ای‌ول به رفیقت.

یکی از خوبی‌های مشهد اینه که مثل تهران اگه غیربومیهم باشی توش زیاد احساس غربت نمی‌کنی به خاطر بافت مهاجرنشینش. اما تفاوتش با تهران اینه که توی پایتخت آدم ذوب در فرهنگ غالبش می‌شه اما توی مشهد می‌تونی با فرهنگ خودت زندگی کنی و آب از آب تکون نخوره!  
پاسخ :
خیلی هم ایول بهش

نظری در مورد فرهنگش ندارم چون طولانی مدت مشهد نبودم
شهـــ ـــرزاد
۲۵ تیر ۱۷:۱۳
من یکی از فانتزیام اینه نجف زندگی کنم. شب جمعه‌هام یه ون بگیرم برم کربلا. آخ فکرشو بکن ^_^
پاسخ :
:) ان شاء الله بهش برسی
کوالای پیر
۲۵ تیر ۱۷:۲۶
کاش یه چارلی هم بود برای منم هدر میساخت تا از این قالب کسل کننده راحت شم :""

با اینکه امام رضا رو خیلی دوست دارم و باوجود اینکه خانواده مادرم مشهدین اما اصلا نمیتونم به زندگی تو مشهد فکرکنم :/ 
پاسخ :
:) به چارلی و جولیک بگی میسازن خب :دی

ااع چرا؟
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان