جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

دکتر میگ میگ پور و دندان‌های من فلک زده!

۵ ۱

هر کسی از مادر پدرش یه چیزی ارث میگیره منم ازشون دندونای نازدار ارث بردم و اینجوریه که از وقتی از ۲۳ سالگی رد شدم من و دندانپزشکی رفقای خوب هم شدیم! بعد این دکتری که ۴ سال اخیر میرم پیشش و دندان‌های عقلم رو هم ایشون کشیده و کلی دندونم رو پر کرده و هر چند وقت یک بار کارهای جرمگیری و معاینه منو انجام میده بشدت دکتر سریع و میگ میگیه اما همینم آخرین دندونمو که میخواست پر کنه نزدیک ۴۰ دقیقه طول کشید تهشم گفت واقعا با سلام و صلوات پرش کردم و وضعش خیلی خراب بود خلاصه دعا کنید که دندون عزیزم اذیت نکنه یه وقت چون دکتر گفت ممکنه خیلی زود دوباره اذیتت کنه هر چند که من تمام تلاشمو کردم... و واقعا هم خودم دیدم چقدر تلاش کرد بی‌انصافیه اگه درست پر نشده باشه! حالا فردام باید زنگ بزنم و برای آخرین دندون خرابم وقت بگیرم و این قبلی رو هم بدم معاینه کنه، امیدوارم بعد معاینه بگه خیالت راحت گل کاشتم خیلی خفن پر شده!

حامد احمدی
۱۳ اسفند ۱۹:۵۰

تا دندانپزشکی هست ، یعنی علم بشر پیشرفت نکرده. سه چیزی بدین دندون خودش درست بشه!

بعد این دکتر میگ میگ چه کار کنه ؟!

پاسخ :
موافقم
متوجه سوالتون نشدم
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان