جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

رهایی

۲ ۶

واقعا حس رهایی و آزادی از اسارت رو دارم! شما ببین دیگه ترم مجازی، تعطیلی باشگاه، غم ندیدن مادر، کم شدن ارتباط با همه و درس‌های سنگین باعث شدن وقت و حوصله‌ام برای خوندن و نوشتن کم بشه برای بازی کم بشه حتی یه وقتایی این تنها شدنه باعث میشد نفس کشیدن سخت بشه ولی خب ترم مسخره تموم شد دوستامو دیدم کلی خندیدیم حالم بهتر شد به زودی تولدمه ...

بگذریم که دلمم شکست تو این مدت مرتضی هر بدی‌ای داشت یه مزیت داشت دیگه هیچکس نمیتونه به طور جدی دلمو بشکنه نهایتا چند ساعتی رگ به رگ میشه قلبم و تمام! البته یه شب از همین شبای اخیر شاید ۲ شب پیش به حدی دلم میخواست همه چیز تموم شه که بی‌رحمانه به یه عزیزی گفتم سر نمازت دعا کن به چیزی که میخوام برسم و داشت گول میخورد برای مرگم دعا کنه که لو رفتم و حالم رو کلی خوب کرد با خوبیش خدا حفظش کنه

امتحانام که تموم شد شروع کردم وحشیانه سریال دیدن! به حدی وحشیانه که ۱۰ قسمت فصل اول دارک رو دیروز و امروز دیدم تموم شد! بسیار جذاب بود ولی خب هم من هم بابام متفق القولیم که باید یه دور دیگه دیدش تا به مفهوم اصلی هم بشه کامل پی برد و تو برنامه است دوباره ببینیمش بعدم واکینگ و پیکی جون رو که انقدر سر و صدا کردن ببینیم ولی خب تابستون طولانیه و منم قصد ندارم مخمو با درس فنا بدم پس لطفا هر فیلم و سریال ترسناک یا معمایی یا تاریخی باحال میشناسید بگید بعلاوه رمان خوب 

محمدعلی ‌‌
۲۷ تیر ۲۰:۲۸

منم احساس راحتی شدیدی می‌کنم. چی بود این ترم اصن :/

 

عجبا :/ دیگه به اینایی که میگن «دعا کن به چیزی که می‌خوام برسم» هم دیگه نمی‌شه اعتماد کرد که.

پاسخ :
به اندازه کل 5 ترم قبلی اذیت شدم من :/
همه مثل من نیستن... 
John Keating
۲۷ تیر ۲۰:۳۸

سلام

اولین فیلم بیداری ها با بازی رابین ویلیامز خیلی قشنگ بود.

کتاب جشن بز نر از ماریو بارگاس یوسا

شما هم هر چی خواندید و دیدید همین جا معرفی بفرمایید. ممنون

الان رفتم سراغ دارک امیدوارم کامل ببینمش. همین فرندز را کلی وقت طول کشید تا به فصل 5 رسیدم.

یک نعمت بزرگ برای شما حضور پدر هست که شما را همراهی می کند.

ان شا الله سلامت باشید

پاسخ :
سلام ممنونم بابت معرفی کتاب و فیلم
متاسفانه خودم چیزی جدیدا نخوندم :(
ممنونم شما و عزیزانتون هم سلامت باشید 
مریم ...!
۲۷ تیر ۲۳:۰۱

قلبم مچاله شد :(((( از ته ته ته ته دلم برات آرامش میخوام❤

خدا اون عزیزی که حالت رو خوب کرده، گولت رو هم نخورده خیر بده ایشالا:)

به قول اون کامنت گذارنده(!!!) دیگه نمیشه به "برام دعا کن" ها اطمینان کرد :|

(البته مستجاب الدعوه هم نیستم😅😂)

پاسخ :
ببخشید مریم جانم ❤️ ممنونم😘 ان شاء الله همیشه حال دلت خوب باشه عزیزم
اون رو که ان شاء الله خدا تا آخر دنیا حفظ کنه لعنتی خیلی آدم نابیه
اهم چیزه شماها به بقیه اعتماد کنین همه مثل من نیستن... 
هانیه ‌‌‌‌
۲۷ تیر ۲۳:۱۱

چرا ترم همه تموم شد جز من؟ :((((

 

منم همون حرف محمدعلی؛ اعتماد هم نمی‌شه کرد دیگه :D

خوب باشی و سلامت :)

پاسخ :
هعییییییی :(( بگردم خیلی سخته :( ان شاء الله زودتر تموم شه برای تو هم
اهم چیزه همه عین من نیستن... 
ممنونم عشقولی تو هم همیشه خوب و خوش و سلامت باشی
حامد احمدی
۲۹ تیر ۰۳:۱۳

کاش میشد مغزت رو بکنم بذارم سر جای مغز خودم. از بس که توش داده هست. فیلم هست. سریال هست. احتمالا رمان هست.

تو از ژانر ترسناک گفتی، گفتم بهتره کامنت منم تو همین ژانر باشه!

پاسخ :
:))
مرسی :))
با خوندنش قهقهه زدم
•miss writer•
۰۲ مرداد ۱۲:۵۶

اگه جنایی دوست داری شرلوک ببین(فکر کنم دیدیش)پس میتونی اگه کره ای دوست داری ماشین تحریر شیکاگو و مستر سان شاین رو ببین ژانرش همچین تاریخی معمایی من که خیلی دوست داشتمشون

درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان