جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

روز جهانی تبادل کتاب!

۲ ۶
من فردا رو روز جهانی تبادل کتاب اعلام میکنم چون قراره که فردا دو تا کتاب ببرم برای کسی و بعد هم قراره دو نفر دیگه هم دو تا کتاب بیارن برای من...
دیروز به یکی میگم این کتابای اندیشه و این چرت و پرتا رو نخر از بسیج بگیر میگه طبقات بالاست حال ندارم برم میگم بگو بیارن برات میگه نه و این‌جا بود که می‌خواستم استیکر چرخی بدم بگم خب به شصت چپم که گفتم یه وقت بهش برمیخوره ندادم ولی خدایی من هنوز نفهمیدم چرا بچه‌ها با هم تعارف دارن خب یارو که میره تا بالا کتابم بیاره دیگه حالا پسر باشه نمی‌خواد بخورتت که یا بالعکس... البته شایدم من چون از همه بزرگترم خیلی ریلکسم خصوصا که بچه‌ها هم بخاطر مشکل پام داوطلبانه به من تو همه کارها کمک میکنن دختر و پسر هم نداره و واقعا توی همه چی کمک میکنن... از گرفتن کتاب و غذا گرفته تا صحبت با مدیرگروه و روسای دانشکده‌ها تا راضی کردن استاد برای تغییر تایم کلاس به هر حال که دست‌شون درد نکنه...!
جناب منزوی
۰۶ مهر ۱۳:۲۰
دستشون درد نکنه :)
پاسخ :
واقعا :)
هلما ...
۰۶ مهر ۱۶:۴۴
تو هم سوءاستفاده میکنیا :))
پاسخ :
نخیرم :)) من خیلیم خوبوم :))
هلما ...
۰۶ مهر ۱۹:۱۷
مشخصه :))
پاسخ :
ایش :)) حالا تو هم صداشو در نیار :دی 
لیمو جیم
۰۷ مهر ۰۰:۰۸
از بسیج؟ اینو به یه ترم اولی میشه توضیح بدی؟! :)))
پاسخ :
بله
خب ببین همهههه دانشگاه‌ها بسیج دارن هر دانشکده هم جدا
بعد توی بسیج کتابخونه هست خیلی از کتابای مورد نیازتو میتونی بری برای طول ترم قرض بگیری
لیمو جیم
۰۷ مهر ۰۰:۱۳
فکر کنم کتابهای عمومی ، نه؟ یا تخصصی هم هست؟


مرررررسیی
پاسخ :
بستگی داره به اینکه چیا بهشون اهدا شده باشه
اماااا به هر حال کتب تخصصی هم نیازی نیست خریده بشه مگه اینکه استاد بگه باید بیارید سرکلاس که باور کن بیشتر مواقع هم بی استفاده است
کتب تخصصی هم کتابخانه دانشکده امانت میده حالا یا چیزیه که خیلی متقاضی نداره میده ببری یا نه متقاضی زیاده میگه باید تو سالن بخونی
آی دا
۰۷ مهر ۰۱:۲۱
شکسته پات؟
پاسخ :
نه عزیزم مادرزاد مشکل داشت
شیطونی کردم مشکلش تشدید شد :/
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان