جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

زندگی خود را برمبنایی قرار دهید که عمه‌تان تاوان ندهد!

۲ ۸
من به این جمله اعتقادی ندارم چون عمه نمیشم برای همین خیلی شیک و مجلسی رفتم دانشگاه و دقیقا با پدر جنتی رسیدم بهش سلام هم کردم بفهمه یک دانشجوی مشتاق! اومده کلاسش... بابام که دیدش داشت میمیرد از خنده با خنده خداحافظی کردیم و رفتم سرکلاس و یکی هم سرکلاس بود که دوست شدم باهاش و بعد از چند دقیقه شدیم سه تا... بعدش داشتیم حرف می‌زدیم که استاد اومد و نگم براتون ولی یکسره از ساعت بیست دقیقه به هشت تا نه درس داد که حق ما ضایع نشه بعدشم گفت شما سه تا چون اومدین همین حرف‌های سه جلسه اول من رو بنویسید به جای تحقیق بدین اونای دیگه بهشون موضوع میدم برن تحقیق! خلاصه که دوستان بسیار مورد عنایت قرار دادن‌مون چون همین به اصطلاح تحقیق ۴ نمره پایانی هر فردی رو تشکیل میده...
رعنا
۲۴ شهریور ۱۳:۱۷
سعنی خذایی عاشقتم که رفتی...ما که قرار گذاشتیم از ابان بریم:)))
پاسخ :
خودمم عاشق خودمم :)) اساتیدم نبودن :))
خسته نباشید :|||||||
زمر 53
۲۴ شهریور ۱۴:۱۷
پدر جنتی رو که خوندم یه لحظه وحشت کردم
گفتم این خودشم قاچاقی زنده اس

پاسخ :
:)))
وای امین نمیدونی کههه این بالای صد سالشه حداقل 50 سال سابقه تدریس داره :))
بعد هنوز سرحال و تیزه :)) 
مسـ ـتور
۲۴ شهریور ۱۵:۴۵
عجب استادی!! سلام ما رو هم به ایشان برسان :دی ((((((((((((((((((((:
پاسخ :
اتفاقا استاد خوبیه چون جنبه بحث اعتقادی داره 
مسـ ـتور
۲۴ شهریور ۱۷:۵۴
خب منم که همین رو میگم ^_^
پاسخ :
خنده‌ات باعث شد اشتباه فکر کنم
راستی تهران بیا شدی یا نه؟ 
مسـ ـتور
۲۴ شهریور ۱۸:۰۷
خنده م واسه ذوقم بود بخاطر پیدا کردن یه استاد خوب برای خواهری (((:
نه، همون شمال بمون شدم |:
پاسخ :
آها قربون ذوقت
ایش بهت :(
منتظر ....
۲۴ شهریور ۱۸:۱۲
از اون ادمای رو اعصابی ها 
ادم از جلسه اول میره دانشگاه ؟؟؟؟؟!!!!!
حالا چون خودت عمه نمیشی نباید به فکر عمه ت باشی؟ خخخ 
پاسخ :
یوهاها بله که میرم خیلیم کیف داد کلی :))
نه نباید 
مسـ ـتور
۲۴ شهریور ۱۸:۲۷
یه روز میبینیم همو ولی (:
پاسخ :
نوموخام قهرم
مسـ ـتور
۲۴ شهریور ۱۸:۴۳
فکر نمی کردم اینقدر دوست داشته باشی منو ببینی که الان بخاطرش قهر کنی! نمیدونم الان از قهرت خوشحال باشم یا ناراحت!! |: (:
پاسخ :
قهر قهر نیستم پس ناراحت نباش :*
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان