جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

زیر درخت آلبالو گم شده

۲ ۹
یک عدد موبایل LG G4 به همراه متعلقاتش و یک عدد ساعت مچی هوشمند LG همراه متعلقاتش گم شده البته با توجه به غیب شدن متعلقات و کنار هم بودن و دم دست بودن هر دو احتمال میره دزدیده شده باشه! به هر حال اگه یافتید بگید برگردن یک خانواده را از نگرانی در بیاورند. 
باز خوبه هدفون بلوتوثیم سرجاش هست و الا گردن دزد رو خرد می‌کردم... 
خانومی ...
۰۷ مرداد ۱۹:۴۹
دیگه همه رو با متعلقاتش لازم داشته ورداشته برده 😐 میاره دوباره
.
یبار به داداش بزرگه گفتم فلش ات رو ببرم ؟ گفت نه . منم برداشتم بردم ، یه هفته ای که فلش دست من بود اون داشت دنبالش میگشت =))
پاسخ :
میگفت خب :)) 

از دست تو :))
بابای نرگس
۰۷ مرداد ۱۹:۵۲
خدا صبرت بده
پاسخ :
هوووف از اون بدتر اینه بهم تهمت زدن خودت قایم کردی ما رو حرص بدی :| انگار من مریضم
بابای نرگس
۰۷ مرداد ۱۹:۵۶
پیگیر باش
گوشی خیلی گرون شده
پاسخ :
هستم
البته شکر خدا موبایل قدیمیم بود که ازش به عنوان انباری فیلم استفاده میکردم
موبایل خودم سرجاشه
و میدونید تقریبا مطمئنم کار کیه دقیقا یکی از همون افرادی که میگه خودت قایم کردی... 
چون معتاد به کوفت و زهرماره و کفگیرش خورده ته دیگ :)
واران :)
۰۷ مرداد ۲۰:۰۲
عه خدای من واقعا ؟
نیستشون ،؟
خب معلومه کجاست این اشیاء ی که گفتی :دی 
اجنه اونا رو با خودشون بردند :دی 😱😱👽💀💀👻👻

خباثتم گل کرد :😜
پاسخ :
بله
نه اجنه‌مون دستشون کج نیست
حامد سپهر
۰۷ مرداد ۲۰:۵۰

یاد یه قضیه افتادم که میگفت :

دیروز با دوستم رفته بودیم خرید.
کیفشو دزد زد.
گفت:منکه ازش گذشتم....
ولی الهی پولا خرج سرطان و بیمارستان
و ختمش بشه!!!
به نظرم بیشتر باید در مورد مفهوم
گذشت باهاش صحبت کنم!!!:))


فقط دعا کن دست نیازمند افتاده باشه

پاسخ :
نه من اصلا نمیگذرم خرج دوا که نه خرج کفن و دفن عزیزش الهی :))
من سر موبایل و ساعت و لپتاپ شوخی ندارم با کسی :|
غلط کرده نیازمند دستش کج باشه :|
حوا ...
۰۸ مرداد ۰۷:۳۰
توی این اوضاعِ خرابِ بازارِ گوشی -_-
پاسخ :
دقیقا
آقای مُرَّدَد
۰۸ مرداد ۰۸:۴۷
چیز بذار... اوووم... مژدگانی
پاسخ :
چشم :)
رستاک :)
۰۸ مرداد ۱۳:۲۰
تو این گرونی؟
:|
پاسخ :
بله
ساعتشو با دلار 3 تومنی دو میلیون خریده بودم نوی نو هم بود 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان