جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

سرش رفت

۲ ۱۰
یک حکایتی بود از دوستی موش و گربه! با هم رفیق شده بودند و یک حلب روغن هم پیدا کرده بودند و قرار بود غذای زمستان باشه ولی گربه یک روزی هوس روغن میکنه به موش میگه یکی از فامیل بچه زاییده و باید بره اونجا و میره و از حلب روغن میخوره شب که میاد پیش موش، موش از گربه سوال میکنه که خب اسم بچه رو چی گذاشتن؟ گربه هم میگه سرش رفت! موش تعجب میکنه و خلاصه اینکه بازم تکرار میشه و میشه نصفش رفت و کلش رفت الان امتحانات من سرش رفت! اولین امتحان که کارگاه آمار بود به خیر گذشت امیدوارم خیلی زود بیام بگم نصفش رفت و بعد هم کلش رفت...
دعا کنید برام باشه؟!
شهـــ ـــرزاد
۰۸ دی ۱۷:۲۸
اوه آمار -_- به قول عراقیا یا ابوفاضل!
خدا قوت :))
پاسخ :
بینهایت آسون بود بابا =))
سلامت باشی
ابوالفضل ...
۰۸ دی ۱۷:۵۱
تهش هم به زودی می‌ره...
پاسخ :
ان شاء الله
Anne Shirley
۰۸ دی ۱۷:۵۴
من برای تو دعا میکنم تو برای من دعا کن.. معدلم بالا 19.5 شه به همتون شیرینی میدم :| بالا 19 هم شه شکلات میدم :| :)))
پاسخ :
چشم :)
منم سر کل کل باید معدلم بالای ۱۹ شه :/
قله (:
۰۸ دی ۱۸:۴۱
سلام
چشم(:
موفق باشین(:
شماعم برای ما دعا کنین:)
پاسخ :
سلام
ممنونم
سلامت باشید
چشم :) حاجت روا شید ان شا الله
زمر 53
۰۹ دی ۱۸:۵۲
چشم
ایشالا که به زودی زود اوکی میشه همه چی
پاسخ :
مرسی
ان شاء الله 
صبورا کرمی🦄
۱۳ دی ۰۶:۵۴
مست اول 😂😂😂

این پست: زود زود بیایی بگی تموم شد ^_^
پاسخ :
:دی
ان شاء الله :)
صبورا کرمی🦄
۱۳ دی ۱۳:۰۹
سلام 🙄😉

راستی چرا قالبت رنگ نداره دلت نمیگیره؟؟؟
پاسخ :
سلام
همین قالب رنگیشم دارم
ولی یه مشکل جزئی داره برای همین نمیذارم 
و اینکه ان شاء الله تا آخرهای بهمن شایدم زودتر یه قالب رنگی جدید به دستم برسه
نه دلم نمیگیره من دوستش دارم این قالب رو
صبورا کرمی🦄
۱۳ دی ۱۷:۳۰
به میمنت و مبادکی 😁 
چشم به راه قالب رنگی ایم ^_^
پاسخ :
فقط گمم نکنید خوبه 
چون همراه قالب اسم وبلاگم عوض میشه
صبورا کرمی🦄
۱۳ دی ۱۹:۰۰
چرا؟ :(
پاسخ :
بخاطر فرمت قالب :) قراره یه چیز بامزه بشه :دی
صبورا کرمی🦄
۱۳ دی ۲۰:۲۹
خب اسم وب که همینه عوض نکن

دنبال شدی. خوشحال میشم بهم سر بزنی
پاسخ :
بخاطر قالب احتمالا مجبور شیم
بستگی به طراح و طراحیش داره... 

:) سر میزنم
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان