جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

سرماخوردگی خر است

۲ ۴

واسه اولین بار تو زندگیم، توی فصل گرم سال سرما خوردم و حقیقتا خیلی بدتر از سرماخوردگی توی زمستون و پاییزه و عملا حس میکنم دارم میمیرم و تارهای صوتیمم از دست میدم و هر روز صبح چند ساعتی حس میکنم بهترم و باز هر چی روز میره جلو گلو درد شدید میاد سراغم... از دیروزم که عمه‌ام گفته سرماخوردگی تو فصل گرم سال ممکنه خیلی دیر خوب شه من غمگین‌تر از غمگین شدم... واقعا دیگه کشش این حجم از گلو درد رو ندارم crying

زهرا یگانه
۱۵ ارديبهشت ۱۵:۱۵

پاچه ی گوسفند بخور! :)) واسه گلو درد خشک که صدا در نمیاد خوبه. 

پاسخ :
بدبختی با اینکه عاشق کله‌ام از پاچه خوشم نمیاد☹️ ولی اگه بهتر نشدم امتحانش میکنم 
یاسی ترین
۱۵ ارديبهشت ۱۶:۱۵

سلام هم‌درد 😁 ما هم مریضیم.

ایشالا بهتر بشی عزیزم ♥️

پاسخ :
سلام عزیزم ❤️
ای بابا☹️ ان شاء الله تو هم بهتر شی😍
نرگس بیانستان
۱۶ ارديبهشت ۰۸:۴۲

برگام! زهرا یگانه هم اینجاست! :))

 

امیدوارم بهتر بشی عزیزم.  جوشوندنی ها هم کمک میکنه. همینطور به دونه. 

دیگه خلاصه که اینا نتیجه مافیا شدنه. خدا سزاتو داد خخخخخخخ

پاسخ :
اااع
مرسی قشنگم .
نه خانوم اینا سزای مافیا شدن نیست! من خیلی وقته سرما خوردم شما تازه فهمیدی
Mavi ...
۱۶ ارديبهشت ۱۱:۱۶

از روی تخت و غرق کوه دستمال کاغذی و لیوان خالی آب پرتقال و قرص‌های رنگارنگ، بلند با تو تکرار می‌کنم که واقعا خره، خیلی زیاد.

امیدوارم زودتر خوب بشی.

پاسخ :
آخ آخ :)) این شرایطی که توصیف کردی حس کردم داری اتاقمو می‌بینی
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان