جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

سه ثانیه تا انفجار

۲ ۷
با اعصاب خرد و دل گرفته رفتم سایتی که قدیم‌ترها فعالیت زیادی داشتم بعد دیدم یکی از بچه‌ها که از نزدیک خودش و همسرش رو دیدم نوشته شوهرش داره خواهر شایدم برادردار میشه باور کنید کمتر از سه ثانیه طول کشید از حالت در خود رفته کف اتاق بیفتم و از خنده قل بخورم! تصور قیافه‌هاشون منو کشت و دعا کنید سالم باشه پسر باشه! خواهرشوهر چیز ترسناکیست!!! دوستم گناه داره!
Anne Shirley
۱۵ مرداد ۲۰:۱۱
اون بچه دیه خواهر شوهر نیست که، جا بچه خودشه :دی :)))) 
الان وقتشه خودشم یه بچه بیاره، قشنگ رفیق و همبازی هم شن جفتشون ^___^ 
پاسخ :
:)) عزیزم خواهر شوهر نوزادشم خبیثه :))
یکی داره بذار ببینم گول میخوره الگو بگیره :))
Anne Shirley
۱۵ مرداد ۲۰:۲۰
نخیرم خبیث نیس :/ من خودم خواهر شوهر میشم بعدا :/
وااااااای یه بچه داره؟؟ خراب مادرشوهرشم من که ^___^ فک کن مثلا از عموت یا عمه‌ت بزرگتر باشی :)))))) 
پاسخ :
نگران نباش میدم بچه‌هامون سر به نیست کنن داداشتو که خواهر شوهر نشی :)) چون یقینا با اون چیزی که تو گفتی بچه اش جوری میشه که عمه اش بودن دردآوره :))
بله یه بچه دبستانی داره :)) خیلی خوبن مادرشوهر و پدرشوهرش :)) اشتباه نکنم خاله اش هم میشه :)) الان دقیق یادم نیست :)) 
ما داریم چنین کیسی :)) طرف داد میزد پسرم ده سالشه بابام هوس بچه کرده خداااا :)) بعدا بچه اش عموشو میبرد پارک :)))))))))
Anne Shirley
۱۵ مرداد ۲۰:۲۵
خداروشکر بچه نمیخواد :/ 
واااای دبستانی؟؟ نه (از خنده میپاچد) 
واااااای چه باحاله :))))))) دیه اونا عمه و برادرزاده نیستن که :)))))))
پاسخ :
خدا رو شکر :)) پس میتونه زن بگیره :))
بله دبستانی :)) دوم شایدم سوم :))
خیلی خوبه :)) جاشون عوض میشه :))))))))))))
♫ شباهنگ
۱۵ مرداد ۲۰:۲۹
بچه عموشو ببره پارک :))))

البته سه تا از هم‌کلاسیای من تو دورهٔ کارشناسی خواهر و برادردار شدن
پاسخ :
خیلیم خوبه :))
آخه اینا داره 40 سالشون میشه یکم فرق داره بازم :)))
صـــا لــحـــه
۱۵ مرداد ۲۰:۵۳
بلاخره یه چیزی حالت رو خوب کرد:)
خدا رو شکر
پاسخ :
اوهوم :) 
فاطمه :)
۱۵ مرداد ۲۳:۵۱
من مامانم و بعضی از خاله و دایی هام از دخترخاله پسرخاله هام(چی شد اصلا :))  ) کوچیک ترن ...ولی اون مال قدیماست...الآن!!!
عجب !!!
:)))
پاسخ :
دی:
خیلیم خوبه :)  
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان