جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

سه کیلو آجیل

۲ ۱۱
۰. ذوق‌ مرگ‌ ترینم قالب جان چه خوشگل و اگوری پگوری شده شما که ندارید از این قالب اگوری پگوری‌ها و سوز به دل‌تون و بازم مرسی از چارلی فقط این تیکه قالب!
بسیار بسیار ذوق کردم بابتش 
۱. دیشب در حمام منتظر گذر زمان و گذر ۲۰ دقیقه بودیم که تلفنم ویبره رفت و دیدم لعنت از کسی پیغام دارم که نباید! یعنی نباید که نمیدونم ولی خب عقل و منطق من میگه نباید پیام بده و من نباید جواب بدم ولی خب پیام داد و جواب دادم ولی خب بلاک چیز خوب و دوست داشتنی هست وقتی با یک بیشعور طرفی
۲. چند وقت پیش سرچ کردم دوستت دارم ۳۹ بار گفته بودیم دوستت دارم از این ۳۹ تا ۳۷ تا تو پیام‌های من بود از این ۳۷ تا یکیش گفته بودم خدا میگه دوستت دارم توبه هم شکستی باز برگرد ۷ بار گفته بودم که میم.حا (میم.حای بلاگر نه!) هی میگه دوستت دارم و میخوام بکشمش نمیفهمه بهش مطلقا حسی ندارم و با این حجم از کنه بودن دارم ازش متنفرم میشم بقیه‌اش دوستت دارم گفتن‌های من بود به شخص رفیق جان حالا چرا سرچ کردم؟ چون میخواستم بهش نشان بدم گفتم دوستت دارم و گفته مرسی ولی پیدا نشد در نتیجه دوست دارم سرچ کردم و نتیجه اش ۱۷۲ تا بود که بیخیال اثبات تشکر در برابر دوستت دارم گفتنم شدم!
۳. میخوام برای تولد یکی از دوستان بلاگر بلاگفایی که امکانش نیست باهاش دیدار داشته باشم سورپرایز داشته باشم خوشحالش کنم اما متاسفانه نزدیک به دو سال هست ازش خبر چندانی ندارم یکسال اخیر که کلا بی خبر بودم میترسم از آهنگایی که میدونم دوست داشت استفاده کنم و بهم بریزه چون گذر زمان چیز بد و لعنتی‌ای هست برای ما خل و چل‌های احساساتی بدترم هست خیلی بدتر
۴. از افتخاراتم در زندگی میتونه عصبانی کردن خونسردترین آدم‌ها باشه! ولی چیز بدیه آدمای خونسرد وقتی عصبی میشن ترسناک‌ترین موجودات روی کره زمین میشن...
۵. کاش میفهمید ذوقی ندارم بابت حرفاش و خفه میشد...ولی متاسفانه بلد نیست دهن گشادشو ببنده! ایضا کاش یک روز برسه آدما بفهمن قرار نیست همیشه ذوق کنی وقتی مکررا تر میزنن به ذوقت...
ابوالفضل ...
۳۰ تیر ۲۱:۴۷
عصبانی نکن خونسردها رو! به هیچ وجه من الوجود!
پاسخ :
من بی‌تقصیرم :دی یعنی نیت نداشتم عصبانیش کنم فقط گفتم فلانی پیام داده یهو از عصبانیت ترکید... :(
شهـــ ـــرزاد
۳۰ تیر ۲۱:۵۹
۴. کسی رو که من از کوره به در بردم، در حدی خونسررررد و ریلکسه که جایزه گذاشته بود واسه شخصی که بتونه عصبانیش کنه (Shame on me!) :دی
و در مورد ترسناک شدنشون هم تصدیقت میکنم؛ حقییییقتا گُرخیدم از عکس‌العملش -_-
پاسخ :
بیا آدم باشیم :))
این شخصی که من عصبی کردم انقدر خونسرد نیست البته :دی
و اصلا و ابدا قصدش رو نداشتم چون شده بود قبلا هم اتفاقی عصبانیش کرده بودم :| و میتونم بگم هر دو بار پس افتادم :|
شهـــ ـــرزاد
۳۰ تیر ۲۲:۲۷
موافقم ^_^ از کِی شروع کنیم؟ :)))
پاسخ :
با تشکر از موافقت شما :دی از همین لحظه 
استاد بزرگ
۳۰ تیر ۲۲:۳۹
قالب بسیار زیبا است ...
ما که خطی چیزی نمی بینیم.
موفق باشین.
:)
پاسخ :
خب خدا رو شکر مشکل مرورگرمه :) 
سلامت باشید
مسـ ـتور
۳۰ تیر ۲۳:۱۹
قالب نو مبااااااارک ^_^
به سلامتی، به میمنت و مبارکی، ان شاءالله قالب عروسیت :دی
دقت کردی از شماره 1 تا شماره 5 همه ش توجه به نکته های منفی بوده؟! به چیزهای مثبت زندگیت بیشتر توجه کن خواهری، این طوری که اتفاقای خوب بیشتر برات میفتن ***:
پاسخ :
ممنون
یه وقتایی نمیشه و نمیشه هم امید الکی داد و بهتره الان راجع بهش حرفی نزنیم
مسـ ـتور
۳۰ تیر ۲۳:۲۸
اگه میگی بهتره راجع بهش حرف نزنیم حتما برات اینطوری بهتره ولی به هر حال اینو بدون که چیزی که از ته قلب می خوام، همیشه خوشبت بودن و خندیدنته (:
پاسخ :
قربونت برم مهربونم :*
tarane fn
۳۰ تیر ۲۳:۴۱
امیدوارم دوستت دارم ها همیشه بیشتر از دلم تنگ شده باشن براتون 
پاسخ :
مرسی :) برای تو هم همینطور 
حوا ...
۳۱ تیر ۰۷:۵۷
وای وای وای قالب رو ببینید :)))
پاسخ :
^__^ 
هلما ...
۳۱ تیر ۰۸:۴۳
قالب هدیه میگرفتیم وقتی قالب هدیه گرفتن مد نبود. :)) خوشگله.

دختر تو چقدر شیطونی آخه!
پاسخ :
بله بله :))
متشکرم 

من؟ چی شد این نتیجه رو گرفتی؟ 
حامد سپهر
۳۱ تیر ۱۰:۵۳
قالب نو مبارک ایشالا چرخش براتون بچرخه:))
پاسخ :
ممنون :) 
مهدی (:
۰۴ مرداد ۱۸:۲۹
واقعاااا قالب خیلی خوشگلیه!
پاسخ :
:) دست چارلی درد نکنه
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان