جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

سوال آشپزی (جنوبی‌ها اگه میشه کمک کنید)

۲ ۴
پست قبلی به توصیه عاقلانه یک دوست حذف شد.
حالا یک سوال دارم قلیه ماهی چطوری تهیه میشه؟ نگید از نت در بیار چون من تو نت سرچ کردم و یک بار هم درست کردم اما خب به نظرم خیلی کامل نبود با چیزی که تو جنوب خورده بودم فرق داشت حالا اینکه دستور ناقص بوده یا آشپز ناشی نمی‌دونم میشه یکی ترجیحا از مادر یا مادربزرگش برام بپرسه و بعد دقیق و مو به مو بهم دستور پخت رو بده؟ :)
یــ🦋گـ🌈 ـانـ🌞ـه
۲۵ آبان ۱۶:۱۶
سبزی مخصوص قلیه ماهی را به همراه سیر و پیاز تفت میدیم(نکته سیر زیاد نباید سرخ بشه چون تلخ میشه)بعد تفت دادن مقداری اب میریزیم روش  و بعد ماهی هارا میزاریم توش و بعد تمبرهندی که تو اب حل کردیم و از صافی رد کردیم میریزیم توش (مادر گرامی گفت اینطور است😁)
پاسخ :
ممنونم عزیزم :)
میشه بپرسی سبزی مخصوصش دقیقا چیاست؟
Man Mobham
۲۵ آبان ۱۶:۴۰
منم که کلا آشپزی بلد نیستم😁
پاسخ :
عیبی نداره :)
احسان ..
۲۶ آبان ۰۶:۴۱
زنگ بزنید رستوران براتون با پیک میارن:)
پاسخ :
رستوران رو هم امتحان کردم :) مثل اونی که تو جنوب خوردم نبود
جناب منزوی
۲۶ آبان ۱۳:۴۲
برید این آدرس، یکی از بلاگر های بیانه
فکر کنم جنوبی هستن
http://god-like.blog.ir
پاسخ :
ممنونم :) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان