جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

سوختیم اما ملالی نیست!

۲ ۱۳
بعلت اعتراض دوستی از میان دوستان جان دانشگاهی و ترس از شر شدن ماجرا! متن پست حذف شد! حق اعتراض وبلاگی هم نداریم!
امتحان فردا و پس فردا بگذره بیام تو چالش سخن‌سرا شرکت کنم با داستان جذاب علی بابا و چهل دزد بغداد به روایت بابابزرگم و اصلاحیه خودم ببینم چی از آب در میاد البته شایدم داستان شتر در خواب بیند پنبه‌دانه رو بنویسم به یاد ایام خسرو بودن! اشتباه نکنم مال سوم دبیرستان بود؛ پسری که انشا نمی‌نوشت از حفظ می‌گفت درست مثل من، سر همین سال سوم شده بودم خسرو! 
جناب قدح
۲۸ خرداد ۱۲:۵۳
سلام :)

این یعنی خودسوزی دسته جمعی ...


جوونای ما کجا دارن میرن ؟؟؟
پاسخ :
سلام
یه جور انتحاری رفاقتی
به سمت اعتیاد :))
فاطمه سین
۲۸ خرداد ۱۲:۵۳
😂😂😂😂
طفلکیان، سوختگانم… تا وقتی دیجیتال نشده وقت برای تصحیح هست… نگران نباش
پاسخ :
ما اعتراض زدیم ولی بی اثره می‌دونیم
سجاد عبدی
۲۸ خرداد ۱۲:۵۴
جمع پایدار :)
پاسخ :
ممنون ولی این جمع رو الان در سوانح سوختگی باید جمع کرد با این وضعیت
فاطمه سین
۲۸ خرداد ۱۲:۵۹
ازون استاداست؟ 
من گزارش کار تحویل ندادم ۱۸.۷۵ شدم آز جانوریو😂
پاسخ :
اصلا مشهور می‌باشندی یک ترم ما را بچزاندی :))
نوش جانتیو :/
فاطمه سین
۲۸ خرداد ۱۳:۰۱
ترم بعدم با خودش دارین؟
پاسخ :
دو تا استاد ارائه میدن بعضی ترما ان شا الله ترم بعدم اینجوریه :)
پســـــــــــــر روزگــــــــــار
۲۸ خرداد ۱۳:۰۴
بهتون باید آفرین گفت :)
پاسخ :
:) فعلا خانواده‌ها نیت کردن بکشن‌مون
فاطمه سین
۲۸ خرداد ۱۳:۰۶
ان شاء الله 
پاسخ :
البته اگه نشه ترم دیگه بازم با هم هستیم قوت قلبه :))
فاطمه سین
۲۸ خرداد ۱۳:۰۹
نه… اونوقت میشین ۷-۱ به نفع استاد
پاسخ :
این ترم مجبور شیم باهاش درس برداریم شاید وسطای ترم بی صدا کشتیمش :))
فاطمه سین
۲۸ خرداد ۱۳:۱۳
کار خودته فقط😂
پاسخ :
سامورایی وارد می‌شود :))
Anne Shirley
۲۸ خرداد ۱۹:۵۵
عححح دوستای دانشگاهیت میخونن اینجا رو؟ 
بعد چرا باید شر شه؟ 

ما خسرو رو امسال داشتیم. چقدرم سخت بود -_- ینی وقتی دبیرمون گفت خسرو حذفه همه از خوشحالی جامه‌ها دریدیم D: 
پاسخ :
بله حتی دو تا از اساتید و بخاطر همین که دو تا از اساتید میخونن میگن شر میشه یه وقت

یعنی دوم؟ یا سومی؟ نزنیمااا قاطی کردم بوخودا
سخت نبود که :/ کلا مگه ادبیاتم سخت میشه؟ :|
Anne Shirley
۲۸ خرداد ۲۱:۳۳
استاد؟؟؟ واااای نهههه '___' خو زودتر بوگو. 

با سلام و عرض ادب و خسته نباشید دارم خدمت اساتید محترم. 
اممم سرکار خانوم خدمتتون عارضم که اینجانب پایه دهم بودم یا همان دوم دبیرستان خودمان. ادبیات زیاد است نه سخت! برای همین درس خسرو، ۸ صفحه جزوه بود که در آن پر از کنایه و استعاره و معنی و آرایه بود که باید بلد میبودیم و با توجه به زمان کم امتحان اگر میبود بدبخت میشدیم. 
و اینکه آیا اصلا به شخص شخیص بنده با این وجنات و کمالات میاد که شما رو بزنم؟ 
با گفتن خسته نباشید به اساتید محترم وبلاگ را ترک مینمایم! خدا یار و نگهدار شما و اساتیدتان باشد! 
پاسخ :
بله ولی خب نگران نباش بیکار نیستن تک به تک پستا و کامنتا رو بخونن که :)
واااای مردم از خنده خدا نکشتت :))
جان من بذار هر وقت دیدمت بغلت کنم نگو نه :)) 
Anne Shirley
۲۸ خرداد ۲۱:۵۱
حالا به هر حال احتیاط شرط عقل است! 
یکم سنگین‌تر باش خانوم. این حرفا چیه؟ عه. :/ 

اگه خیلی ذوق داشته باشم از دیدنت، که قطعا خواهم داشت، میتونی بغلم کنی :)
پاسخ :
ای جان
:دی چشم چشم ولی نگران نباش واقعا فکر نمیکنم همه پستا رو بخونن معمولا من خودم بهشون پیام میدم میگم بخونن
ای جان :) قربان ذوقت
فراکنده **
۰۴ تیر ۲۰:۲۲
من همیشه اخرشو یادمه که گفت با اون همه استعداد رفت زیر خاک!!
پاسخ :
:) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان