جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

سیزده کیلو آجیل

۲ ۶
۰. یه جا خوندم که تقاضای آجیل ۹۵ درصد کم شده و اگه تا پنج فروردین آجیل نخریم کلی آجیل از درجه یک به درجه دو و سه تنزل پیدا میکنه و این یعنی کلی ضرر ولی خب حق‌شونه دلم خنک شد اصلا!
۱. عاشقی رو با ما تجربه کنید! دلم برای اونی که نباید تنگ بشه تنگ شد بعد از چند روز درگیری باز شماره‌اش رو به اسم عنتر سیو کردم عکسش رو دیدم لجم گرفت میخواستم بکشمش ولی خب خاطرات خوب نمیذاره...
۲. میشه دعا کنید بتونم واقعی شاد باشم؟ من واقعا هنوز اون آدمو دوست دارم با اینکه کاملا از دست دادمش...
۳. از سر بیکاری نشستم خاطرات خون آشام میبینم مجددا یه خون آشامم دوستمون نداره
۴. دیروز دستمو بریدم خونش بند نمیومد بعد کشف شد چای سرد شده بند آورنده خونه تازه زخمم میبنده اگه از پماد زخم بستر استفاده کردین باید بگم مثل همونه
۵. سال نو پیشاپیش مبارک...
. ℳƐĦƊℑ .
۲۷ اسفند ۲۱:۱۶
عیدتون پیش پیش مبارک
ما نیز آجیل نخریدیم(:
پاسخ :
ممنونم
کار خوبی کردین 
فاطمه :)
۲۷ اسفند ۲۱:۲۵
۲.خدایا،خدایا...
پاسخ :
:)
فاطمه م_
۲۷ اسفند ۲۱:۳۷
۰) امیدوارم اون آمار ۹۵ درصد واقعی باشه.

۲) بزرگ میشی یادت میره :)
پاسخ :
ان شاء الله هست
این حرف دروغ محضه من یادم نرفته هیچ چیز رو
سولویگ ...
۲۷ اسفند ۲۱:۳۸
آجیلیا؟ حقشونه!
خاطرات خون‌آشام؟ فیلمش رو نپسندیدم، کتابش باحال بود. 
پاسخ :
اوهوم آجیلیا
کتابشو نخوندم :)
فاطمه م_
۲۷ اسفند ۲۲:۲۶
می‌دونم. یه چیزایی هیچ‌وقت از یاد آدم نمیره ... 
پاسخ :
متاسفانه 
tarane fn
۲۸ اسفند ۰۰:۲۸
انشالله همه باهم سال شادی شروع  کنیم عاشق ادم های اشتباهی شدن خیلی درد داره میفهمم
پاسخ :
ان ‌شا الله 
کاش متوجه دردش نمیشدی
میگم چرا من اینو جواب نداده بودم ؟ :|
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان