جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

سینوس کسینوس !

۲ ۱۲
اگه کسی به من بگه مثلثات کجای زندگی نقش داره میگم اونجایی که شب میای خونه و نمودار روزت رو میکشی. بعضی روزها نمودار روزت ثابته یک خط صاف یک جورهایی نه خوبه نه بد نه اوج گرفتی نه فرود اومدی نه چیزی کسب کردی نه چیزی از دست دادی یک روزمره مسخره یکروزهایی نمودار روزت اکیدا صعودی یا اکیدا نزولیه اون روزها یا فقط کسب کردی یا فقط از دست دادی یک روزهایی از یک جایی نمودارت عوض شده صعودت شده نزول نزولت شده صعود همه اینا بخشی از زندگین اما من روزهای سینوسی و کسینوسی زندگیم رو دوست دارم روزهایی که مثل دیروز ثابت نیست صعود و نزولش جوریه که قشنگ بالا و پایین رو بارها حس میکنی
مثلا دیروز شاد بودم شاد بودم غمگین شدم غمگین شدم و حتی غمگین‌تر ولی تارزان غیرتی مگه میذاره من غمگین بمونم؟ شاد شدم شاد شدم و شادتر!
اگه دیروز دخترهایی رو دیدین که یکی‌شون ظاهر شدیدا نامرتب و مقنعه قهوه‌ای سرش بود و می‌خندید و زیگزاگی میرفت انگاری مسته من بودم و اون یکی که سعی داشت بخندونه و نذاره اون یکی بیفته تارزان غیرتی که وقتی بهش پیام دادم بدون چون و چرا خسته و گرسنه خودشو رسوند کنارم... دیروز توی اوج غم خوشبختی واقعی رو لمس کردم مگه خوشبختی واقعی چیزی جز داشتن دوست معرکه است؟
مرسی که زندگیم رو شیرین میکنی دوست مهربون و جذابم الهی که بمونی برام...
شهـــ ـــرزاد
۰۲ آبان ۱۴:۰۹
همیشه شاد باشی؛ و الهی که بمونه برات :)
پاسخ :
مرسی عزیزم :)
tarane fn
۰۲ آبان ۱۵:۳۵
میدونستی دیروز دلم میخواست یادم بیفتی؟ 
پاسخ :
ای جونم
ببخشید
دیروز روز پر ماجرایی داشتم جسدم رسید خونه 
جناب منزوی
۰۲ آبان ۱۸:۵۲
عجب رفیقی، دمش گرمه گرم :)
من هیچ وقت فایده ی سینوس و کسینوس رو تو زندگیم درک نکردم ولی الان فهمیدم :)
دوستیتون همیشه پایدار
پاسخ :
واقعا عشقه دومی نداره این دختر
:دی خوب شد پس باعث خیر شدم!
ممنونم سلامت باشید
ابوالفضل ...
۰۲ آبان ۱۸:۵۲
دم تارزان غیرتی گرم
پاسخ :
دم خودتم گرم که باهات دعوا میکنم ولی باز رفیقی :) مثل بعضیا که اسم نمیبرم با چهارتا غودا خودتو لوس نمیکنی :))
حوا ...
۰۲ آبان ۱۹:۲۵
بمونه برات همیشه :)
پاسخ :
ان شاء اللّه 
حوا ...
۰۲ آبان ۱۹:۵۳
بداخلاق شدی :| آبجی بزرگه :))
پاسخ :
اوا :)) چرا ؟؟؟؟ :)) 
ابوالفضل ...
۰۲ آبان ۲۱:۴۳
من کتک خورم ملسه 😉
بعدشم سرد و گرم چشیده‌ترم. شاید تنها مزیت‌های این سن و سالم باشه...
پاسخ :
خدا نکشتت کلی خندیدم با خط اول
:) سرد و گرم چشیده تر رو موافقم و اینکه مرسی هستی
حوا ...
۰۲ آبان ۲۱:۴۵
خدا مرگم بده چی شده خواهر؟! :)))))
پاسخ :
خدا نکنه عزیز دلم چیزی نشده :)) 
ابوالفضل ...
۰۲ آبان ۲۳:۵۳
😁😁😁😁
قربانت 😉 مرسی از خودت ⁦☺️⁩
پاسخ :
:) 
مسـ ـتور
۰۳ آبان ۱۰:۰۲
خدایا این خواهری ما رو همیشه به وسیله ی دوستانی چنین، چنان شاد و خرسند و خوشبخت بگردان که در اذهان عمومی هیچ کس مِن جمله خودش نگنجد (((:
پاسخ :
قربونت برم مهربونم
ان شاء اللّه خودتم همیشه شاد باشی خواهری 
مسـ ـتور
۰۳ آبان ۱۰:۲۴
بیا در آغوشت بکشم... ^_^
پاسخ :
اومدممممم 😍😍😍
نار خاتون
۰۳ آبان ۱۱:۵۳
بمونه برات:)
پاسخ :
ان شاء اللّه :)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان