جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

شنبه مخوف

۲ ۱۶
فردا باید انتخاب واحد کنم و شدیداً استرس دارم آخه کلاس معارفی که میخوام فقط یک دونه ظرفیت داره و اگه صاد و پ و بقیه نتونن ظرفیت بگیرن و میکروها هم این یک دونه رو بردارن مجبورم با استاد ذال درس بگیرم که اصلاً خوشنام نیست، البته که من استاد شگفت زده کردنم مثلاً همین استاد گاف از نظر بقیه بچه‌ها بسیار جدی و نامهربانه ولی جان خودم خیلی هم مهربانه همونطور که استاد سین مهربانه یا مثلاً درسته با استاد جیم درگیر شدم و براش سوتفاهمم شد که بهش فحش ناموسی دادم! خیلی مهربان و دلسوز بود و هست ولی هنوزم میگم لعنت بهش با همه دلسوزیش سر یه سوتفاهم یک ترم تن سه تا کلاس رو لرزوند و خیلیم سختگیرانه نمره داد به همه بچه‌ها... البته که سوسه‌های گربه چکمه پوشم بی‌اثر نبود! ولی خب از این استاد ندیده میترسم نه سر اخلاقش چون من چادریم و فکر نکنم پرش به پرم بگیره و اگه هم یه وقت چیزی بگه چون آیت الله جنتی جلوش کودکی خردسال محسوب میشه میتونم به اعصابم مسلسل شم و باهاش بحث نکنم و حرفاشم بذارم پای اختلاف فکر و نسل و تمام خلاصه دعا کنید به خیر بگذره...
اون معارفی که میخوام علاوه بر استاد خوب این آپشنم داره که می‌تونم استاد گاف رو ببینم و این برام حس خوشایندی داره دیدن خوش صداترین استاد کل دانشگاه‌مون و البته مهربون‌ترین... 
ابوالفضل ...
۱۶ شهریور ۲۱:۱۰
نمی‌دونم چرا حس خوبی به این الف، ب، جیم، دال کردن اسامی ندارم و اینجوری نمی‌تونم با متن ارتباط برقرار کنم!
پاسخ :
نمیخوام کامل بگم یا باید اینجوری بگم یا اسامی مستعار :دی میخوای اسم مستعار بگم؟ 
ابوالفضل ...
۱۶ شهریور ۲۱:۱۴
من با مستعار راحت ترم!
پاسخ :
باشه پس فردا یه لیست میذارم اسم مستعارها رو میگم 
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۶ شهریور ۲۱:۲۳
و اما انتخاب واحد-_-
پاسخ :
:)) جنگیه برای خودش :((
شهـــ ـــرزاد
۱۶ شهریور ۲۱:۳۶
من هیچوقت مشکل انتخاب واحد نداشتم. عینِ دبیرستان یه سری واحد و استاد ثابت بود، ما فقط میرفتیم تو سایت تایید میزدیم میومدیم بیرون [دلت بسوزه و اینا :دی]. همونم تازه خیلی وقتا یادمون میرفت و تمدیدش میکردن و داستان میشد [دیگه ببین ما چی بودیم :| ]
پاسخ :
خدا قوت
هانیه شالباف
۱۶ شهریور ۲۱:۵۸
من خیلی از این حروف و اسامی چیزی نفهمیدم. فقط آرزوی موفقیت می‌کنم :)) 
پاسخ :
:)) به جمع معترضین خوش اومدی فردا این حروف رو شفاف سازی میکنم اسم مستعار میذارم 
هانیه شالباف
۱۶ شهریور ۲۲:۰۴
خدا خیرت بده :)) 
پاسخ :
فدایت
خدا به خودتم خیر بده جانم
زمر 53
۱۶ شهریور ۲۳:۳۶
انتخاب واحد واقعا مهمه
یه ترمه ادم بهش بنده
خیلی دوستی ها و خاطره های خوب به انتخاب واحد درست بستگی داره
پاسخ :
دقیقا
البته من یه جوری انتخاب کردم که از 5 روزی که مجبورم برم یونی 😑😁
سه روز از صبح تا وقتی میام با صمیمی‌ترین دوستمم 😍
اون دو روزم امیدوارم دوستای باحال جدید پیدا کنم 😊
زمر 53
۱۷ شهریور ۰۰:۳۱
همینه درستش
دانشگاه خیلی به علم ادم اضافه نمیکنه
تا اونجایی که من میدونم بحث ایران هم نیست کلا این مدلیه
دانشگاه سرنخ میده به ادم

پس حالا که متخصص قرار نیست از دانشگاه بیرون بیاییم...
لااقل خوش بگذرونیم حسابی
من که خوش گذروندم و کیف کردم واقعا
پاسخ :
آره تو دانشگاه متخصص نمیشی

دقیقا قبول دارم
فقط نگران این استاد ذالم :/ اسم مستعار قراره بذارم و این مستعارش میشه پدر جنتی :)) 
زمر 53
۱۷ شهریور ۰۰:۴۳
:-D
استادای بدم خاطره میشن حتی
اگر با دوستای خوب سر یه کلاس باشیم
پاسخ :
اتفاقا آدم بدی نیست فقط درسشو زیادی جدی گرفته :))
اندیشه ام درسیه که دانشجو مجبور باشه کل یک کتابو امتحان بده؟ :/
بابای نرگس
۱۷ شهریور ۰۰:۵۷
انشالله بتوانید باهاش بگیرید 
پاسخ :
ان شاء اللّه :) 
مسـ ـتور
۱۷ شهریور ۰۴:۰۴
امسال برای اولین بار میخوام با این چیزا روبه رو شم
بیا برای من برای تو دعا کنم تو برای من ((:
پاسخ :
چشم
البته تو که ترم یکی این ترم برو حالشو ببر
ترم دیگه سلام میکنیم خدمت‌تون
حوا ...
۱۷ شهریور ۰۴:۴۷
مهم اینه که می‌گذره :|
پاسخ :
یس :)) 
هلما ...
۱۷ شهریور ۰۹:۰۵
اتفاقا خوبه ها بعدا خاطره میشه برات :)
زیاد در قید و بند این استاد اون استاد نباش، تهش که تو آتیشت رو میسوزونی و پدر همه اشونم در میاری :))
پاسخ :
با همین بابای جنتی بگیرم یعنی؟
باشه :دی
من؟ آتیش؟ کووو؟ من به این آرومی :)) 
هلما ...
۱۷ شهریور ۰۹:۲۴
تاریخ ثابت کرده همین بابای جنتی خیلی هم باحالن فقط بعضا بعضیاشون یکم هاتن :))
یه تو آرومی یه من :))
پاسخ :
نه بابا این از اوناش نیست سی سال پیش بازنشسته شده از اون زمان تا الان داره رایگان به خلق الله خدمت میکنه یعنی به خدمت‌شون میرسه ... :))
فکر کن نه سوال میده نه حذف میکنه حضور غیابم براش شدیدا مهمه... :))
تو که نه ولی من آرومم
morealess ..
۱۷ شهریور ۱۲:۵۷
من بجز یک مورد در همه‌ی موارد خلاف شانتاژی که دیگران علیه یه استادی ایجاد کردن رو‌اثبات کردم‌. با قدرت، با دید مثبت، بلدوزری رو برو جلو‌ موفق باشی (:
پاسخ :
احسنت منم باید همینکار رو بکنم تا مشت محکمی شه بر دهان دوستان :))
roga 95
۱۷ شهریور ۱۴:۰۲
وااییییییییییی عزیزم قالب عوض میکنی ندا بده.
دوساعته وبت رو باز کردم هی میخونم میخونم بعد میگم چقدر اینا آشنان . حس میکردم در دنیای دیگه یی خوندم اینارو.
فکر کنم به آرشیو خرداد رسیدم اسمت رو دیدم.

پاسخ :
:)) ایول به پیگیریت :))
چشم از این به بعد خبر میدم
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان