جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

شوماخر

۲ ۱۰
فکر کنم برای ترکمن بامزه شوماخر لقب بهتری باشه امروز تولد بابام بود و قرار بود من و خرمگس رو ببره کیک بخریم تا نشستیم توی ماشین خاموش کرد! گفتم هیچی دیگه عمرا بریم و برگردیم خلاصه اینکه وقتی راه افتاد دیدم نه باریکلا با اینکه تازه نشسته پشت ماشین خوب میره فقط اعتقادی به کم کردن سرعت برای رد شدن از سرعت‌گیر نداشت و نگم براتون من و کیک چه پروازی کردیم خدا خواست من و کیک سالم رسیدیم خرمگسم نشسته بود جلو سکته نکرد خیلی حرفه خلاصه تولد گرفتیم اما بسیار بی شور و حال! چون متولد دل درد بود محرمم که هست نمیشد آهنگ گذاشت رقصید و گرنه به من بود آهنگ میذاشتم میرقصیدم ترکمن جان دو دقیقه اون ور رو نگاه کنه اصلا!
فردا هم با تاخیر میخواهیم برای سالگرد خاله خرمگس ختم انعام بگیریم و تنها چیزی که من براش خوشحالم اینه که فردا لی‌لی‌پوت عزیزم از صبح میاد کمک ما و پیش منه
بابای نرگس
۲۲ شهریور ۱۹:۵۶
چه خوب
لااقل خودشون رو نمیبردید باسع خرید تا سور پرایز بشن
پاسخ :
نبردیم دیگه تولد بابام بود من و خرمگس و آقای ترکمن رفتیم خرید
بابای نرگس
۲۲ شهریور ۲۰:۰۷
حق بدید
بعد یک روزه سنگین مغزم کار نمی کنه...
پاسخ :
حق میدم 
آدم خسته مغزش تعطیل میشه
مسـ ـتور
۲۲ شهریور ۲۰:۱۳
پرواز کردی، اون بالا چه حسی داشتی؟ :دی 
پاسخ :
حس سنگکوپ البته بخاطر کیک گفتم الان به فنا میره :))
حامد سپهر
۲۲ شهریور ۲۰:۵۹
کلا شوماخر هم اعتقادی به ترمز سر پیچها نداشت:))
تولد پدرتون هم مبارک باشه، ایشالا به سلامتی
پاسخ :
:)) ما رو نکشت همین کافیه
ممنونم
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۲ شهریور ۲۱:۳۷
تولدشون مبارک باشه.
ولی بیچاره شوماخر ...
آخه لقب قهرمان فرمول یک برای کسی که ماشین رو خاموش میکنه.
پاسخ :
ممنونم
:دی
دلشم بخواد :)) 
tarane fn
۲۳ شهریور ۰۰:۱۶
سلام ... خب خودت میشستی پشت فرمون کیک هم دست اون موجود عزیز میدادی با سر بره توش با یه ترمز قشنگ 
پاسخ :
سلام ماشین اون بود
و مریض که نیستم دخترم لازمش دارم :)) 
tarane fn
۲۳ شهریور ۰۰:۲۲
منظورم خرمگس بود ها
پاسخ :
آها :)) نه دیگه داره میره بذار به خوشی بره
serek Khatoon
۲۳ شهریور ۱۱:۱۹
سلام 
خواهری منم چند ساله گواهی نامه گرفته اما ما هنوز وقتی پشت فرمون می‌شینه با سلام و صلوات سوار ماشین می‌‌شیم...
پاسخ :
سلام
به استعدادم بستگی داره :)) 
serek Khatoon
۲۳ شهریور ۱۱:۵۵
اتفاقا استعدادش خوبه به پشتوانه‌ی همین استعدادشم سرعتش زیر هشتادتا نمیره و همین باعث می‌شه آدم حس کنه اتوبان همون پیست رالیه و قلبش بیاد تو دهنش😂😂😂
پاسخ :
پس تو ترسویی اتوبان هشتادتا نری که وایستادی
serek Khatoon
۲۳ شهریور ۱۳:۲۳
نه باو می‌گم کلا زیر هشتادتا نمی‌ره فکر کن تو فرعی هشتادتا😐😐 اتوبان که گفتم اصلا پیست رالیه براش محدودیت سرعت نداره😁
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان