جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

طب مدرن هم قاطی کرده (اگه تازه چیزی خوردین نخونید ممکنه دچار حالت تهوع شید!)

۲ ۹
نمیدونم چقدر به طب سنتی علاقه دارید و چقدر درمان توسط عنبر نسارا برای شما مورد قبوله من که خودم برام خیلی قابل قبول نیست با اینکه خیلی از چیزهای طب سنتی رو بیشتر از طب مدرن قبول دارم حالا امروز یک مستندی نشون میداد شبکه مستند در مورد مدفوع درمانی! توی این روش از جوانان سالم که اضافه وزن ندارن مدفوع میگیرن رقیقش میکنن و بعد هم برای درمان یکسری چیزها استفاده می‌کنند دیگه نشد برنامه رو کامل ببینم چون بابام توی یک ثانیه سبز، زرد و بنفش شد و تهشم بدو رفت دستشویی جهت استفراغ!
خلاصه که اگه با عنبر نسارا مشکل داشتین باید بگم طب جدید هم فهمیده مدفوع خیلیم درمانگره! منتهی طب جدید میگه مدفوع جوان سالم بدون اضافه وزن و نه مدفوع الاغ! باز بیاید دعا کنیم طب مدرن عین طب سنتی حداقل سراغ ادرار درمانی نره! میدونین که توی طب سنتی از ادرار الاغ ماده باکره! هم استفاده میکنن
ابوالفضل ...
۲۴ آبان ۱۶:۲۹
🤢🤢🤢🤢
پاسخ :
:)) 
جناب منزوی
۲۴ آبان ۱۷:۰۱
چه بلایی داره سر بشر میاد :|
پاسخ :
انصافا مدفوع انسان بهتر از مدفوع الاغه :دی
بشر خیلی اتفاق خاصی براش نیفتاده
tarane fn
۲۴ آبان ۱۸:۴۵
بچه های ما تو درس ایمونولوژی کنفرانسشم دادن 
پاسخ :
:دی
من هنوز به ایمونولوژی نرسیدم 
راننده تاکسی
۲۴ آبان ۱۹:۳۲
سلام! اول اینکه اگر ممکنه دنبالم کنید.
دوم: عنبر نسارا بسیار هم خاصیت داره و در جواب دوستی که فرمودند(البته به شوخی) که انسان داره به کجا میره؟ باید عرض  کنم که انسان از کجا اومده؟ 
متاسفانه عنبر نسارا و ادرار الاغ ماده و خیلی از ا ز این قبیل دود کردنی ها و حتی دم کردنی ها از نسخه ی طبابت به دور افتاده که وضع مملکت و سلامت مملکت به این روز افتاده
سوم: اجباری در دنبال کردنم نیست. 
پاسخ :
سلام قبل از جواب اول چه اسم جالبی :)
اول حتما سر میزنم بهتون باید وبتون جالب باشه
دوم خدایی من با طب سنتی و اسلامی خیلی موافقم ولی اینو نشده هضم کنم :))
سوم :) 
فاطمه م_
۲۴ آبان ۲۰:۳۹
طریقه‌ی استفاده ازش چطوریه؟ :|
پاسخ :
عنبر نسارا رو میسوزونن دودشو استشمام میکنن البته شاید راه مصرف دیگه ام باشه لینک رو بخون
ادرار رو نمیدونم 
اون مدفوع انسانم نشد ببینم ولی جوری که اونا میگفتن فکر کنم شبیه شیاف
رهرو ...
۲۵ آبان ۰۰:۲۲
سلام

یه مستند ساخته شده به نام «عنبرسلین» یه خانم دکتر فارماکولوژیست که تجربه استفاد از عنبرنسارا رو در کودکی داشته و اثر مثبتش رو دیده مفصل روش تحقیق کرده و ثابت کرده خواص درمانیش رو.

مستندش در اینترنت موجوده.
پاسخ :
سلام
مستند دیدم در این باره اما مرسی اینم می بینم
ولی خب برام قبولش سخته
morealess ..
۲۶ آبان ۱۷:۵۳
ما در فیلتر سیگار نهاده، استفاده نمودیم، و به سرعت نتیجه‌ی مثبت دریافت کردیم. بلی. |:

+اما با این توضیحاتی که شما گفتی به نظرم طب مدرن که خیلی بدچندش‌تره که. شیاف آخه؟ شیااااف؟!!!
پاسخ :
عجب!!!
شیاف کجاش چندشه؟ همین خود شما احتمال داره بچه بودی بارها شیاف استفاده کرده باشی :)) شیاف چون از طریق روده جذب میشه جذب بهتر و سریعتری داره به بچه‌ها برای تب بری شیاف میدن :دی این مدفوع درمانی هم شیاف باشه خیلی عاقلانه تر و بهتر از اینه که بذاری لای لبت و بکشیش!!!!!!!!! 
morealess ..
۲۶ آبان ۲۲:۳۷
نذاشتیم بین لبمون. تازه میذاشتیمم کاغذ سیگاره رو میذاشتیم نه اونو که ((:

+ الانشم استفاده کردم. ولی اون یه ماده‌ی شیمیایی مسکن بود، نه یه چیِ یکی دیگه لامصب 😂 وحشتناک چندشه اتفاقا
پاسخ :
من اون شیاف رو ترجیح میدم :)) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان