جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

عند مرام و عند خرذوقی

۲ ۱۰
امروز رفتم آموزش تا ازش درخواست کنم برام کلاس‌هام رو بیارن طبقه پایین که با خوش اخلاقی قبول کردن ولی خب امروز ثبت نامی‌هام بودن ترسیدم یادشون بره نشسته بودم توی حیاط منتظر که برام درستش کنن که استاد رپ اومد و سلام کرد بعد از سلام و احوالپرسی گفتم منتظر چیم گفت غصه نخور اگه بدت نمیاد بشینی روی ویلچر به عنوان برنامه نهایی بذار توی برنامه‌ات که با ویلچر بیای ما میبریمت بالا راه حلش اصلا شدنی نبود اما خب همین که میخواست دلگرمی بده کلی خوشحال شدم که هم دانشکده‌ای‌های خوبی دارم خیلی خوب بعدم که آموزش برام درست کرد و کلاسامو بدون چون و چرا آورد طبقات اول و دوم و بسیار شادم کرد انقدر که از ذوقش داشتم پس میفتادم...
خدایا شکرت که هر چی ندارم هم دوستای خوبی دارم هم آدمای مهربون و خوش اخلاق میذاری سر راهم قربانت فدات ستاره بچینی...
بابای نرگس
۰۷ مهر ۲۰:۳۸
دمشون گرم...
پاسخ :
خیلی
اسلام دست و پامو نبسته بود جا داشت از ذوق اول یه جیغ بزنم بعد بغلش کنم استاد رپ رو
آموزش ولی خب مسئولش خانومه :دی اونو یه بار ازش تشکر میکنم البته اینم بخاطر موضوع جایگاه شاید نشه با ذوق بغل کرد :)) ولی میشه ذوق رو بروز داد قربونش رفت :دی
رضا صبری
۰۷ مهر ۲۰:۴۵
واقعا دمشون گرم . الان ما باشیم همه چی برامون سنگ میشه .
پاسخ :
واقعا
نه اینجوری نگید
خود منم فکرشو نمیکردم
tarane fn
۰۷ مهر ۲۰:۵۵
خداروشکر انشالله همیشه همین طور باشه 
پاسخ :
ممنونم برای تو هم همیشه همه چی خوب پیش بره 
mohanna ...
۰۷ مهر ۲۱:۰۶
سلام خواهر
چقدر خوب...خداروشکر
پاسخ :
سلام به روی ماهت
قربونت
راستی مشاور نیستم ولی خب شاید بشه کمکت کنم :) 
mohanna ...
۰۷ مهر ۲۱:۲۹
ممنونم عزیزجان
دعای خیرت رو بدرقه راهم کن
پاسخ :
قربونت
به روی چشم 
حسین رحمانی
۰۷ مهر ۲۲:۱۲
خیلی خوبه لایک
پاسخ :
:) 
جناب منزوی
۰۸ مهر ۰۰:۳۶
خدافظ، خدافظ ... (با صدای جناب خان جهت پایان جمله آخری)  :)

خدا همیشه آدمای خوب رو سر راه آدمای خوب میذاره :)
موفق باشید
پاسخ :
خدافظ منزوی خدافظ

لطف دارید
سلامت باشید
بانوچـ ـه
۰۸ مهر ۱۲:۲۰
خدا رو شکر که درک میکنن و همراه هستن.
آموزش ما که تا سرو  صدا و دعوا نباشه کار راه نمیندازن
پاسخ :
واقعا شکر
چه بی ادبیاتن
zahra TA
۰۸ مهر ۱۳:۱۴
خوش به حالت
پاسخ :
قربانت :)
ابوالفضل ...
۰۸ مهر ۱۹:۳۳
دستشون درد نکنه.
پاسخ :
واقعا واقعا
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان