جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

غمگین‌ترین خوشحال دنیا +‌ بشنوید

۲ ۱۵
شاید غمگین‌ترین خوشحال دنیا نباشم ولی امشب یقیناً تو فهرست ده تای اولم! نمی‌دونم چند نفر میم یا همون عشق اول منو می‌شناسید. امشب پیام داد خبر خوبی داشت داره داماد میشه دقیقا سومین سالگرد روزی که از هم جدا شدیم روز عقدشونه... البته کار خوبی کرده غما رو میشوره میبره ان شا الله... 
بمیرم برای رفیق جان بمیرم برای دلش که وقتی اسکرین شات پیامشو دادم بهش خیلی مظلوم گفت اگیل دلم؟ پس هنوز دوستش داری و تاریخشم تاریخ... است. 
به قمری میشه روز ازدواج حضرت فاطمه و حضرت علی و به شمسی میشه روز بیست و دوی مرداد.
من نفرینم بگیر نیست ولی نگرانشم بخاطر یکسری نفرین مال ٣ سال پیش که متأسفانه از ته دل بودن؛ میشه دعا کنید نگیره؟ زنش بهش خیانت نکنه و دخترش مریضی منو نگیره و عاشق کسی مثل خودش نشه؟ میشه آیا؟
و هم‌چنان دلم می‌خواست فقط یک ذره آدم بود الان خبر بچه‌دار شدن‌مون رو میگفتم نه خبر عروسیش با نگم بهتره ...
بدون دلسوزی و فکر و خیال دو تا آهنگ زیر رو گوش بدین لذت ببرید.

۱. علیرضا قربانی - من عاشق چشمت شدم

۲. علیرضا قربانی - عشق آسان ندارد
 

احسان ..
۱۶ مرداد ۰۵:۳۴
سلام
نمیدونم چند سال عاشق هم بودید ولی میدونم که خیلی سخته
الان واقعا نمیفهمم که چرا از جیک و پوک هم خبر دارید؟ شاید به اصرار اون بوده شایدم بعه اصرار شما
ولی شنیدن این اخبار داعونتون میکنه
برای شما در این حالت بی خبری بهتر نیست؟
هر کی بره پی زندگیش
برای شما هم فکر کردن به موقعیت ها و آدم های جدید جذاب تر نیست؟
پاسخ :
سلام 5 سال عاشقش بودم
اصرار اون بود و اینکه حالا که خیالم ازش راحت شد بلاکش کردم
نه بخاطر اینکه سخت بود برام 
بخاطر زنش که اذیت نشه که یه وقت الکی الکی دعواشون نشه زندگی‌شون جهنم نشه
حوا ...
۱۶ مرداد ۰۶:۰۶
بخشیدن ساده نیست. راستش بخوام هم نمی‌تونم دعا کنم نفرین‌هات نگیرن...
پاسخ :
حوا جاااان...
بخاطر من دعا کن لطفا جان آجی
حامد سپهر
۱۶ مرداد ۱۰:۱۰
برا خوشبختیش دعا کن خدا خودش جای حق نشسته دست منو شما نیست

نگی بهتره:)
پاسخ :
خب امیدوارم دعاهای شما اگه خدا نیت کرده ادبش کنه نیت خدا رو تغییر بده نمیخوام اذیت شه

خیلی هم بهتره :) 
zahra TA
۱۶ مرداد ۱۱:۳۹
عزیزم میفهمم چه احساسی داری، من هم روزی جای تو بودم. با گذشت زمان پذیرشش راحت میشه، یعنی امیدوارم.
امیدوارم برای جفت تون بهترین اتفاق بیفته و تو هم این دفعه بهترین اتفاق ممکن توی عاشقی برات بیفته.
مواظب خود باش
پاسخ :
چقدر بد که تجربه کردی :(
من خوبم نگران نباش زودتر از چیزی که فکر کنی قبولش کردم :)
مرسی جانم ان شاء الله بهترینا قسمتت باشه
چشم تو هم مراقب خودت و مهربونی‌هات باش
هلما ...
۱۶ مرداد ۱۱:۴۰
نظر نوشتن برا همچین مسئله سختی خیلی سخته.!

پاسخ :
نه وقتی من نوشته باشم :))
دیشب یکم گریه کردم صبح از خنده خودم بیدار شدم :))
فقط امیدوارم دیوانه نشده باشم :دی :))
هلما ...
۱۶ مرداد ۱۱:۴۴
مسئله اینه که من آدمای جنس تو رو میفهمم!

امیدوارم وقتت بقدری با خوشی پر شه یادت بره همچین آدمی بوده هست نیست زنش چی شد یا دخترش چی میشه!
پاسخ :
من خودم سر از کار خودم در نمیارم عامو :))
قربانت مرسی عزیزم :):*
آلاء .
۱۶ مرداد ۱۲:۰۲
وقتی میفهمی ازدواج کرده خیلی حس خوبیه چون فراموشش میکنی
دیگه بهش پیام نمیدی و پیام نمیده و روز عقدش واقعا همه چی و فراموش کن
کاش منم میفهمیدم ازدواج کرده و مال کس دیگست
پاسخ :
آره چند ساعت اولش یکم غصه دار میشی ولی بعدش حالت خوب میشه
الان به نسبت قبل حال بهتری دارم
تنها نگرانیم اون نفرین مسخره سه سال پیشمه
اگه هنوز تو فکرشی امیدوارم بفهمی نه تنها زن داره بچه هم داره :)
آلاء .
۱۶ مرداد ۱۲:۰۶
منم گاهی تو فکرشم
نمیگیره بابا
نفرینای ما برمیگرده به خودمون
ببین چقدر بدبختیم و چقدر خوشبختن
پاسخ :
:))
نفرینه بومرنگ که نیست آلا :))
واسه من یا نمیگیره یا بگیره به من نمیخوره به همونی که نفرین شده میخوره :دی 
تا حالا بومرنگی نفرین نکردم :))
نه ما بدبختیم نه الزاما اونا خوشبختن :) جدی میگم
tarane fn
۱۶ مرداد ۱۷:۵۸
خداروشکر رفیق جان هست . من عاشق فیلم مدار صفر درجه بودم و عاشق شعر های افشین یداللهی خدا رحمتش کنه این اهنگ اولی خیلی دوست دارم اهنگ دومی هم خیلی دل نشین بود 
آی دا
۱۶ مرداد ۱۸:۰۴
دنیا خیلی وسیع تر و رنگی تره و تو یه شخص خلاصه نمیشه. فراموش کن :) هم قضیه ی نفرینو هم خودشو
پریسا سادات ..
۱۶ مرداد ۲۰:۳۲
ای بابا:(
پاسخ :
غصه نخور عزیزم
بهارنارنج :)
۱۶ مرداد ۲۰:۴۲
یاد این پستم افتادم:(((
هیی
http://its-me.blog.ir/post/749
پاسخ :
:( چقدر تلخ بود
من دوستش داشتم ولی خب الان یهو خنثی شدم :)
بعدم مدتها بود آماده شده بودم برای این خبر
فکر کنم بعد یه مدت برام حذف شه چون عادت ندارم به مال مردم فکر کنم
Meghnatism ...
۱۷ مرداد ۰۸:۵۸
اهنگ اولت خیلی حماسیه
اصلا پست رو سنگین کرد
ولی دومی رو هستم 
لطیفه




اره ما اینجوریم
میام 
میخونیم
میریم یه 2دقیقه سرانه کار مفید مملکتو میبریم بالا
میایم کامنت میزاریم
میریم باز
فرداش میایم اهنگارو پلی میکنیم

به همینگ شنگول وعضی یعنیا!!!
پاسخ :
عاشقتم :)) شنگول وعضی :)) 
صـــا لــحـــه
۱۷ مرداد ۱۰:۴۴
دعا میکنیم تو انقدر خوشبخت بشی ‌که گذشته ها یادت بره :)
پاسخ :
متشکرم عزیزم برای اوشون هم دعا کن لطفا 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان