جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

فوتبال

۲ ۸
از دیشب بچه‌ها ذوق داشتن برای فوتبال امروز ولی خب دیر به فکر افتاده بودن و نشد جور کنیم دانشکده فوتبال رو پخش کنه خلاصه یکسریا گفتن ما که نمیایم و واقعا هم نیومدن و رفتیم دیدیم هفت نفریم سرکلاس هر چی به استاد اصرار کردیم بریم گفت نخیر! برید ببینید حرص میخورید همون نتیجه رو بدونین کافیه خلاصه از ما اصرار از اوشون انکار
میخواستم یه پست مفصل بدم بگم چی گفتیم چی شنیدم ولی خب هر جوری فکر میکنم گفتنی نیست باید بودید و میخندید و لپ‌های شما هم درد میگرفت از خنده...
تهش هم میتونم بگم خوشحالم به حرف استاد گوش کردیم و نرفتیم با این بازی کردنشون!
بابای نرگس
۱۲ آبان ۲۱:۳۱
بضاعت پرسپولیس ها بیشتر از این نیست
پاسخ :
:دی
حالا نزنیم تو سرشون :))
ابوالفضل ...
۱۲ آبان ۲۱:۳۷
من برا فیفا و  pes بازی کردن با رفقام هم کلاس رو می‌پیچوندم. پخش زنده که دیگه بماند...
پاسخ :
تو دیگه دیوانه فوتبالی :))
آقای سین
۱۲ آبان ۲۱:۵۲
بازنده واقعی امروز استقلالیا بودن که خوشحال شدن و استوری و پست خوشحالی گذاشتن :|
پاسخ :
:))
من که فوتبالی نیستم سر به سر همههههه گذاشتم
pary daryayi
۱۲ آبان ۲۲:۳۳
((: واسه ماتومدرسه پخش کردن عین استادیوم ازادی شده بود دی
پاسخ :
واسه ما گفتن باید از هفته قبل درخواست میکردین :)) 
Anne Shirley
۱۲ آبان ۲۲:۵۱
ما همه تو مدرسه دیدیم ^_^ حتی بچه‌های چهارممون هم کلاس نداشتن و بودن! البته فک کنم خود استاداشون تعطیل کردن چون اونا هم همه رفته بودن خونه سرایدارمون داشتن میدیدن :)) 
ولی خیلی قطع و وصل میشد کلا -_- ۲۰ دیقه آخر رو فقط تونستم قشنگ ببینم و اینقدر جیغ زدم که صدام گرفته :/ اگه ۹۰ دیقه رو کامل میدیدم فک کنم دیه صدام در نمیومد کلا :|
پاسخ :
:دی 
خدا رحم کرده پس
من خیلی لجم گرفته بود از دست استادمون با اینکه خیلی ما رو خندوند ولی خب عصبی شدم یکی دو جا نزدیک بود بترکونمش :))
دیگه گفتم نترکونمش چون هم هر چقدرم جوانک باشه یقینا ازم بزرگتره
دوم میتونه ترکوندنش به ضرر کل کلاس تموم شه 
ولی وقتی فهمیدم باختیم ازش ممنون هم شدم :دی 
خدایی توقع نداشتم ببازیم :/
اله سار
۱۲ آبان ۲۳:۳۵
منم خوشبختانه ندیدم غصه الکی نخوردم 
پاسخ :
من اولش خیلی حرص خوردم که استاد گفت نه ولی خب :دی وقتی گفتن باختیم دیدم حق با استادمون بود :دی بهتر که ندیدیم اصلا :/
حداقلش سر کلاس یک استاد شوخ با جنبه نشسته بودیم که ما رو حسابی خندوند :دی
pep peroni
۱۳ آبان ۰۰:۱۰
ما دانشگاهمون بازی رو پخش کرد تو یکی از تالارا...بیشتر بچه های کلاسمونم رفتن.ولی استاد اومده بود سر کلاس به همون چند نفر باقی مونده درس داده بود... خیلی درس داده بود... خیلی ام تکلیف داده ... خلاصه که قشنگ برای نرفتن سر کلاسمون جبران کرد.
پاسخ :
نه استاد ما خیلی درس نداد ولی درسش سخت بود مایی هم که بودیم شک دارم فهمیده باشیم :)) 
جناب منزوی
۱۴ آبان ۰۱:۰۱
کلاً شوتبال (فوتبال) شد :)
پاسخ :
خخخ
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان