جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

فکر می‌کردم بهش نرسم

۲ ۲۰
وقتی ۱۶ - ۱۷ ساله بودم و آدم‌های ۲۵ ساله را می‌دیدم با وجود اینکه اختلاف سنی‌شان با من تنها حدود ۷ - ۸ سال بود حس می‌کردم خیلی بزرگ‌ترند و به دلایل نامعلومی برایشان غصه هم می‌خوردم انگاری توی سن بدی باشند و باید نگران حال‌شان بود حالا یک سال با این سن گریه‌دار فاصله دارم! و ساعت که به دوازده نیمه شب برسد وارد روز تولدم می‌شوم.
دو سال گذشته روز تولدم را بدون حضور دوستان گذراندم و بدترین تولدهای عمرم بودند امسال هم عصبیم به دلایلی منتهی امسال تنها نیستم دال عزیزم و بهترین و جذاب‌ترین آ دنیا کنارم هستند تا فردایش تا بخیر بگذرد این روز به تازگی نفرین شده...!
مثلا ما سه تا!
بابای نرگس
۰۸ مرداد ۲۲:۰۰
مبارکه
ایشالا125سالگیت... 
پاسخ :
مرسی
اوه :)) نه من یه سری فال گرفتم چند سال عمر میکنم جوابش این در سن 113 سالگی بچه هام خسته میشن ازم میبرنم پشت بوم میندازنم پایین
Anne Shirley
۰۸ مرداد ۲۲:۰۰
تووووووولللللللللللدددددددتتتتتتتتتتتت کلیییییییییی مبااااااااارررررررررکککککککککک ^_______^ 
ایشالا به هرچی میخوای برسی ^__^ این تولدم بهترین تولد عمرت بشه ^___^ 
پاسخ :
ممنونم عزیزممم😍
مرسی مرسی😍😍😍
خانومی ...
۰۸ مرداد ۲۲:۰۴
عه تولدت مبارک . انشالله همیشه شاد باشی
پاسخ :
عه مرسی
ممنون عزیزم تو هم همین طور 
دختری از جنس باد
۰۸ مرداد ۲۲:۲۴
تولدت مبااااارک😍😍😍🎉🎉🎉
پاسخ :
مرسی عزیزم :*
مسـ ـتور
۰۸ مرداد ۲۲:۳۳
می خواستم ساعت ۰۰:۰۰ بهت تبریک بگم ولی حالا که پستشو گذاشتی تولددددددت مباااااااارک پرانرژی ترینم *********:
ان شاءالله گذشت ثانیه های عمرت همون مسیر رسیدن به خواسته های دلت باشه ^_^♥
پاسخ :
احسنت به تو و درک و شعور و شناختت :))
مرسی مهربون ترین خواهر
فدایت برای خودتم همینطور
حامد سپهر
۰۸ مرداد ۲۲:۳۸
تولدت مبارک
از خدا بهترینهارو برات آرزو میکنم:)
پاسخ :
ممنونم
👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
۰۸ مرداد ۲۲:۵۱
تولدت مبارک عزیز...
ارزوی روزای بی غم واست دارمــ...
برامن بهترین ارزو اینع:)
پاسخ :
ممنونم عزیزم
واقعا بهترین دعاست
ان شاء الله خودتم روزهات بی غم باشن :) :*
👑هــَمــٰزاٰدِ نــــیلـــگــونـــــ ...
۰۸ مرداد ۲۳:۰۰
اهوووم:)
مرسیتم عزیزدلی خانومی...
پاسخ :
فدایت :) 
فاطمه :)
۰۹ مرداد ۰۱:۱۹
من نمی دونستم تولدته ولی الان دیگه فهمیدم:) 
تا الان وقتی  مرداد ماه میومد کسی رو نمیشناختم که متولد مرداد باشه تا تولدش رو تبریک بگم:) اما تو اولین کسی هستی که به عنوان یه مردادی تو ذهنم حک شدی😍
تولدت  خیلی مبارک❤❤
از خدا می خوام که همیشه سلامت باشی و حال دلت عالی و توپ باشه .😘


پاسخ :
ای جونم 😍
خیلی ذوق کردم نفر اولم😅😍
آخه همیشه یا خودشون مردادی بودن یا اطرافیان شون 😒 اول نبودم هیچ وقت 😅😍
مرسی مهربونم😄
رستاک :)
۰۹ مرداد ۰۱:۵۱
تولدت مبااااااااارک
هر چی میخوای همون بشه دقیقا قشنگ جان:)))
پاسخ :
مرسی رستاک جانم ❤️😘
صـــا لــحـــه
۰۹ مرداد ۰۲:۰۰
تولدت مبارک عشقم


من که هنوزم تو آمپاسم. فکر میکنم باید الان 18 سالم میبود... ولی نیست :)))
پاسخ :
مرسی عزیزم
من رو 12 سالگی گیر کردم 😀
ح. شریفی
۰۹ مرداد ۰۲:۰۹
تبریک عرض می کنم :)
پاسخ :
ممنونم
چارلی ‌‌‌
۰۹ مرداد ۰۲:۱۰
تولدتون خیلی خیلی مبارک باشه :))

بعدشم این چه وضعِ پست تولده آخه؟ :| اصلا حیفِ اون هدرِ رنگی رنگیِ شادِ بالا  :(
پاسخ :
مرسی چارلی جان و ببخشید
ان شاء الله فردا وقایع امروز رو شاد میگم
آلاء .
۰۹ مرداد ۰۲:۱۳
مبااارکه
منم فکر میکردم25سالگی خیلی خاصه
الان 25ساله شدم و احساس میکنم یه دختر30ساله ام
خیلی خیلی مبارک باشه شاد باش
پاسخ :
ممنونم
نه از نظر من ترسناکه :))
میگم حسش بد نیست؟ سال دیگه دق نکنم من :((
حوا ...
۰۹ مرداد ۰۸:۴۸
تولدت مبارک عزیزِ دلم ^_^
پاسخ :
متشکرم
آقای مُرَّدَد
۰۹ مرداد ۰۹:۵۶
منو نیگا:
تولدت مبارک////
پاسخ :
مرسیییی
مهدی (:
۰۹ مرداد ۱۰:۲۳
تولدتوووووون مبااااااااااارک((:
پاسخ :
ممنونم :)) 
.Faber K 
۰۹ مرداد ۱۶:۱۸
فرخنده باد میلاد با سعادت :)
پاسخ :
مرسی رفیق
zahra TA
۰۹ مرداد ۱۸:۴۷
تولدت مبارک. امیدوارم کلی شادی و اتفاقات هیجان انگیز برات بیفته
پاسخ :
مرسی زهرا جان :)
شاهزاده شب
۱۱ مرداد ۱۱:۵۲
مبارک باشه :)
روزات سبز
پاسخ :
ممنونم :)
برای تو هم همینطور :)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان