جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

قاتل بروسلی شایدم خود بروسلی یا اژدها وارد می‌شود!

۲ ۱۴
من نمی‌خواستم بترکونمش ولی خودش باعث شد که بترکونمش غول مهربون رو میگم گمونم زین پس جای غول مهربون و یا پنگوئن خوش قدم باید بگید مرحوم غول مثلا خلاصه که به خاطرات پیوستن ایشون و همه چیز هم زیر سر یک امتحان و زبان سرخی بود که سر سبز داد بر باد خلاصه بدانید و آگاه باشید که ایام امتحاناته باید خیلی محترمانه حرف بزنید تا قاطی نکنم شما فکر کن ۴ دی امتحان داریم از این ور ۲۰ آذر میانترم داشتیم همون درس رو!
چندتا استادم ویرشون گرفته پرسش کلاسی دانشکده هم گفته باید تا ۱۳ دی بیاید دانشگاه بعد ۱۵ ام امتحانات تئوری شروع میشه عملی هم بخوره تو سرمون میگیم مرد عملیم و نمیخواد بخونیم!
خلاصه درک کنید فشار درسی رومه اعصابم خرده دیگه نیاید شوخی کنید تا ۲۷ دی و الا اگه زدم کشتم‌تون پرپرتون کردم نگید هشدار نداده بودی‌ها!
حالا شکر خدا امتحان ۲۰ ام عالی شد امتحان ۴ ام هم یقینا آسونه امتحان یازدهم و هشتم و پانزدهمم بلدم ولی امان از دوتا امتحان هجدهم دی که باید بشینم عین خر بخونم تا شاید بتونم با بالای ۱۷ پاس شم آخه به یکی قول دادم این ترم معدل الف شم و کارنامه ام رو براش بفرستم تا بهم افتخار کنه!
+ کادوی استاد و مسئول آموزش رو خریدم کادوی دوستمم پسندیدم مانده یک عدد پدر به نظرتون ماگ شبیه لنز دوربین بخرم؟


گوشواره آویزی
۲۱ آذر ۱۹:۰۱
عالیه
پاسخ :
:/
استغفرالله... :///////////
جناب قدح
۲۱ آذر ۱۹:۰۲
سلام :)
بار اولتون نیس که
اینا هم میگذره
اتفاقا گاهی سر شلوغی خوبه
پاسخ :
سلام :)
چی بار اولم نیست؟ :/
ان شاء الله بخیر بگذره و گرنه گذشتن خالی که میخوام نگذره صد سال
بله قبول دارم :)
جناب قدح
۲۱ آذر ۱۹:۰۵
منظورم فشار درسیه که قبلنم داشتی
پاسخ :
نه به این شدت
این ترم ۱۱ واحد تخصصی خیلی سنگین دارم :(((((((((((((((((((((((((((((
جناب قدح
۲۱ آذر ۱۹:۱۳
موفق میشی :)
ان شاءالله
پاسخ :
ممنونم
ان شت الله
ابوالفضل ...
۲۱ آذر ۱۹:۱۴
ایشالا اونم نمره‌ی بالا بگیری!

این روزا اینقدر ذهنم آشفته‌ست که هرچی فکر کردم جوابی نتونستم برات پیدا کنم. همه‌ش یه سری وسایل کلیشه‌ای...

اگه علاقه داره به دوربین که عالیه. در کل ماگ‌ای که خاص باشه و به علایق پدرت اشاره داشته باشه خیلی خوبه.
پاسخ :
ان شا الله
هعی میفهمم ... تو همین که هستی کافیه :)
پس تصویب شد چون دوست داره :)
شهـــ ـــرزاد
۲۱ آذر ۱۹:۱۵
کامنت اولی :))))
حالا خوبه اینهمه هشدار دادی :دی
پاسخ :
اصلا انقدر از دیدنش خوشحال شدم اشک شوق تو چشمام حلقه زد :/
حوا ...
۲۱ آذر ۲۰:۳۹
چقدر عصبانی می‌شی بانمک می‌شی ^______^
پاسخ :
ای آقااااا 😑🤪
بابام و هوگویک مرحوم و غول مرحومم میگن =))) این دو تا آخری همین عصبانیت مرحوم شون کرد🤣
حالا هوگویک پر سیمرغ گیر آورده شاید زنده شه ولی زنده موندنش دست خداست عصبانی کردن من وسیله است😁
حوا ...
۲۱ آذر ۲۱:۲۲
خدایا :)))))
پاسخ :
بله خواهرم فاصله رو حفظ کن :))
حوا ...
۲۱ آذر ۲۱:۳۶
ولی من می‌خوام بیام تو بغلت :| :)))
پاسخ :
بیا عزیزم :)‌ :*
آیدی یا شماره بدم بیای تلگرام؟ *ــ*
حوا ...
۲۱ آذر ۲۱:۴۳
اومدم ^_____^
الان میام :)))
پاسخ :
بدو بیا :):*
اینتِرنال‌ْ آدِر
۲۱ آذر ۲۳:۱۱
افتخار داره الف شدن؟
پاسخ :
نه :)
ولی خب اون شخص با این درخواست میخواد که ذهنمو درگیر درس کنه
تا وقت نکنم به چیزهای چرت مثل خودکشی فکر کنم 
مرتضا دِ
۲۲ آذر ۱۱:۴۳
دیگه شوخی نکنیم پس.
پاسخ :
خیر شوخی نکنید
مرتضا دِ
۲۲ آذر ۱۶:۱۱
اوکی :)
پاسخ :
آفرین
جناب منزوی
۲۲ آذر ۱۷:۳۸
سلام
کلاً نتیجه گرفتم کسی سروصدا نکنه، درسته؟ :)
پاسخ :
سلام بله بخصوص کسایی که فکر میکنن خیلی کول و شوخ و جذابن :/
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان