جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

قالب

۱۱ ۸

قالب براتون رو مخی نیست؟ خصوصا که پست‌های از یه حدی طولانی‌تر رو کامل نشون نمیده و حتما باید ادامه مطلب رو بزنید.

بعدا نوشت: اون قبلی که شاید خیلیاتون ندیدین، دیس لایک زیادی داشت، دیگه با اینکه به نظرم جالب بود عوضش کردم اینو گذاشتم و تنها عیبش به نظرم نداشتن همون دیس لایکه!

نرگس بیانستان
۲۲ خرداد ۱۵:۵۶

چ باحاله اتفاقا

پاسخ :
خودمم خوشم اومده ولی گفتم شاید برای بقیه سخت باشه :دی
یاسی ترین
۲۲ خرداد ۱۷:۳۱

قشنگه ☺️😍 

مبارک 

پاسخ :
مرسی عزیزم ❤️
یاسمن گلی :)
۲۲ خرداد ۱۸:۳۷

نه خوبه 

پاسخ :
این نبود :دی قبلی کلی دیس لایک داشت برداشتمش :دی
یاسمن گلی :)
۲۲ خرداد ۱۹:۵۸

اها

پاسخ :
اینم فکر کنم منوش یکم رو مخیه :))
Nar xes
۲۲ خرداد ۲۱:۵۶

اتفاقا به‌نظر من نبود دیس لایک خیلی هم خوبه...

آخه بعضی‌ها فقط میان دیس لایک میزنن و می‌رن بدون اینکه بگن چرا. اما اینجوری یا میان و توضیح می‌دن یا ما رو با فکر اینکه چرا دیس زدن مشغول نمی‌کنن.

پاسخ :
حالا از اونجایی که من به جز مواقعی که مثل الان سوالم درباره قالبی چیزی مربوط به وبلاگه، اصلا به دیس لایک اهمیت نمیدم :)) بودنش رو جزو دموکراسی میدونم ولی خب متاسفانه در این حد دموکرات یا حساس نیستم که ذهنم درگیر شه :دی اما درست میگی، خیلیا رو دیدم که براشون خوشایند نیست.
مهدیار پردیس
۲۳ خرداد ۰۹:۵۸

یاد روزای اوج وبلاگستان افتادم با قالبت :)

یادش بخیر

پاسخ :
واسه خودمم همین حسو داشت، چقدرم دلتنگ اون روزهام... درسته ارتباط تلگرامی راحت‌تره ولی اصلا جای اون روزا رو نمیگیره
راستی اون مقاله تخم مرغ و گربه رو یادم نرفتا هر چی تاریخچه رو نگاه کردم و سرچ کردم پیداش نکردم! انگار خواب دیده باشم مقاله رو :|
مهدیار پردیس
۲۳ خرداد ۱۱:۲۴

دستت درد نکنه، باعث زحمتت شد، جبران کنیم

پاسخ :
نه بابا زحمتی نشد فقط متعجبم که چرا غیب شده :|
خواهش میکنم ببخشید که پیداش نکردم
Nar xes
۲۳ خرداد ۲۰:۰۸

حالا منم همچین دموکرات نیستم ولی خب برام مهمه که بدونم دلیلشون چی بوده. نه که ازشون ناراحت بشم، میخوام توضیح بشنوم شاید اصلا نظرم عوض شد.

پاسخ :
آره توضیح بدن بهتره ولی اونی که بی‌هیچ حرفی میره احتمالا دلیل منطقی و محکمی نداره 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان