جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

قراره بازم نرم! پس همچنان یک عدد جویای کار هستم...

۸ ۵

سری پیش پدرم گفت اینجا حقوقش کمه نرو، درست هم میگه از هشت صبح تا شش بعد از ظهر حقوقش ۴.۵ و خب واقعا کمه اما من میگفتم برم شاید به مرور زیاد شد و نشه هم بهتر از هیچی و تو خونه نشستنه ولی خب پدرم و یار منصرفم کردن، الان که سال جدید شده همچنان حقوق رو نوشته ۴.۵ و وقتی بابام فهمید دوباره همون جای قبلیه بازم مخالفت کرد میگه بیگاری دادنه... در نتیجه دوباره یک عدد جویای کار هستم اگر جایی رو در تهران میشناسید برای دورکاری مثل تایپ و پاورپوینت و تهیه مقاله و اینا یا در تهران کسی منشی میخواست ممنون میشم بهم بگید.

حامد سپهر
۱۳ خرداد ۱۰:۱۷

واقعا کمه حقوقش 

یه پیشنهاد دارم یه دوره‌ی کاشت ناخن یا کمک دندانپزشک ببینی و اون کارو ادامه بدی فکر میکنم هم حقوقش بهتره و هم جایگاه شغلیش

 

پاسخ :
دقیقا خیلی کمه...
حقیقتا جو سالنای ناخن و آرایشگاه یه جوریه که بگن درآمدش هر چیم هست نمیتونم برم اونجا کار کنم و انقدر از جو خاله زنکیش بدم میاد :)) که حتی وسایل مانیکور پدیکور خریدم که مجبور نشم برای درست کردن ناخنم برم اینجور جاها. دستیار دندانپزشک هم فکر کنم سرپا وایستادنش به اندازه همون آزمایشگاه باشه و نمیتونم...
بهترین گزینه برای من اینه که همون خیاطیم رو تکمیل کنم ولی خب هر کلاسیو چک میکنم قیمتاش بی‌رحمانه است...
یاسی ترین
۱۳ خرداد ۱۰:۳۵

امیدوارم یه کار خوب پیدا کنی. منم دنبالشم ولی پیدا کردن یه کار مناسب شرایط آدم سخته.

امیدوار باش نشدنی نیست :)

پاسخ :
ممنونم
دقیقااااا... خصوصا اگه زن و دختر سفتی باشی و نخوای یه سری رفتارها رو نشون بدی :))
Mavi ...
۱۴ خرداد ۲۰:۴۴

من این روزها دنبال تغییر شغلم هستم و دقیقا می‌فهمم چی میگی، واقعا سخته.

لابه‌لای تمام آگهی‌هایی که می‌بینم، یه سری‌شون بیشتر به صورت دورکاری درخواست میشن، مثلا ترجمه یا تولید محتوا یا کار با بعضی نرم‌افزارها.

توی جابینجا می‌تونی ببینی و اگر بخوای بیشتر فریلنسری باشه، انجام میدم و پونیشا رو چک کن.

امیدوارم یه کار خوب پیدا کنی.

پاسخ :
جابینجا و انجام میدم رو نمیشناختم ممنونم.
پونیشا رو دارم ولی خب به جز مسابقاتش که هر بار امیدوارانه شرکت میکنم :دی ولی هنوز برنده نشدم... کار کم گیرم اومده :)) درآمدم ازش زیاد نیست...
ممنونم امیدوارم شما هم بتونید یه شغل خوب پیدا کنید.
bahar tehrani
۱۶ خرداد ۲۳:۱۳

سلام..یه سری به اینسایت ها بزن.

ponisha.ir

typeiran.com

arscoders.com

tyesara.com

 

پاسخ :
مرسی عزیزم خیلی لطف کردی
bahar tehrani
۱۸ خرداد ۲۱:۳۰

خواهش میکنم.امیدوارم یه کار باب میلت که متناسب با شرایطتت باشه برایت پیدا بشود..ان شاءالله

پاسخ :
ممنونم، ان شالله
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان