جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

قیچی من صورتیه تو که نداری!

۲ ۱۲
بهم بخندین با تسبیح میزنم‌تون بگم! یک خاطره‌ای خیلی واضح تو ذهنم هست که توی مهد نشسته بودم روی تاب و داشتم خیلی خیلی آروم تاب میخوردم که یکی از دخترا بی مقدمه اومد گفت قیچی من (قیچی کاغذش که برای کاردستی لازم داشتیم از این پلاستیکی‌های عروسکی) صورتیه تو که نداری راست میگفت نداشتم مال من آبی بود و نمیدونم چرا یادم مونده این؛ شاید برام خیلی ناراحت کننده بوده که قیچیم صورتی نیست شایدم از بچگی تو این حالت به سر میبردم که اسکولو ببین توروخدا!‌ ولی واقعا یادم نیست فکرم و حسم فقط همین لوکیشن و حرف یادمه!
الانم دلتون بسوزه من یه دوست جدید دارم بهم از این گوگولیای کنار وبلاگ کادو داده نوجوان درونمو بیدار کرده شما که ندارید سوز به دل‌تون!
+ امروز فهمیدیم که اینکه یک آزمایشگاه رو بیفتی بدم نیستااا وقتی همه دارن عین چی میرن دنبال عکس و اینا که نقاشی بکشن تو آماده شده داری!
کاوس دیوان
۲۴ فروردين ۱۸:۵۴
چقد خوبی توو لامصّب
:دییییی

+ کلا بلاگر ها آدم های باحال تری ان.. من اگه توی دنیای واقعی بخوام با (رفیقی، همکلاسی‌ای بچه محلی چیزی) آشنا بشم و بعدش بفهمم یه بلاگره یه جور دیگه باهاش حرف میزنم یه طور دیگه که با دیگران اونطوری نیستم

+ بازم ممنون دوست  (جدید) بلاگرم

پاسخ :
لطف داری :)
:)

+ موافقم منم وقتی میفهمم کسی بلاگره باهاش متفاوت برخورد می‌کنم

+ مرسی از خودت دوست جان
مرتضا دِ
۲۴ فروردين ۱۹:۱۰
شما مربی مهدین یعنی؟
پاسخ :
خیلی دوست داشتم که باشم ولی نه :))
این خاطره من بود :| :))
شهـــ ـــرزاد
۲۴ فروردين ۲۰:۵۱
عرض سلام :)
از کدوم گوگولیای کنار وبلاگ؟ 🤔
پاسخ :
سلام عزیزم 
اگه با موبایل میای نمی‌بینی ولی با کامپیوتر بیای اونجایی که آدرس وبلاگم هست رو ببین یه جغد موشولو اومده کنارش
شهـــ ـــرزاد
۲۴ فروردين ۲۱:۰۵
آهاااااااا دیدممممم. خیلی باحاله 😉✌
پاسخ :
^__^
حـ . آرمان (استاد بزرگ)
۲۴ فروردين ۲۱:۱۱
جالب بود :)

+ به اون گوگولیای کنار وبلاگ هم میگن فاوآیکون :)
پاسخ :
جالب خوندید
اووو فاو آیکون :)) تازه راجع به فاو توی دفاع مقدس خوندیم یاد اون افتادم یهو =))
فاطمه :)
۲۴ فروردين ۲۱:۱۸
احتمالا نگفته قیچی من صولتیه تو که ندالی؟:))
اون تسبیحتو بده به من که دوتا بزنم.دفعه دیگه  ویلونمون نکنی تو وبلاگت سراغ گوگولی :))دختر جان بگو که با گوشی نمیشه دید خو. :''(  :))
پاسخ :
نه ما بچه بودیم اینجوری حرف نمیزدیم از بس وراج بودیم =))
من نه ماهگی کامل حرف میزدم =))))
فقط بعضی کلماتو گیر داشتم مثلا خورشت رو میگفتم خورشک ساکت رو میگفتم ساکک =))
الفراااااارررر =)) بوخودا نمیدونستم :))) من بی تقصیرم ای داد ای هواااار کمکککک منو کشتنننن :(
عرفان ...
۲۴ فروردين ۲۲:۰۷
بله فاوآیکون زیبایی است.
پاسخ :
:)
چه همه اسمشو بلدن =)) از نظر من همون گوگولیه است که اون بالاست :)))
هاتف ..
۲۴ فروردين ۲۳:۱۱
گوگولی کنار وبلاگ الان کجای وبلاگه؟
پاسخ :
ظاهرا بهش میگن فاو آیکون
اگه با کامپیوتر بیاید اونجایی که آدرس وب هست اونجا
هاتف ..
۲۴ فروردين ۲۳:۴۲
آهان متوجه شدم .
دستش درد نکنه قشنگ شده .
یه خط کده توی هد بزنی ظاهر میشه :)
پاسخ :
اوهوم 
عرفان ...
۲۴ فروردين ۲۳:۴۳
البته فاوآیکون رو در گوشی هم میتوان دید؛ در تاریخچه و بوکمارک مرورگر.
پاسخ :
اااه نمیدونستم :دی مرسی از اطلاع رسانی ‌
فاطمه م_
۲۵ فروردين ۰۸:۴۰
گوگولی کنار وبلاگ :))
یه ساعت داشتم تو ستون کنار مطالبت دنبالش می‌گشتم تا تهش فهمیدم favicon منظوره :))
منم دارم از اونا (B
پاسخ :
آره ننه من از این پیرزن بی‌سوادهام :))
ای جان ببخشید :)))
اااع دقت نکرده بودم :دی 
فاطمه م_
۲۵ فروردين ۱۱:۳۱
البته برا تو خوشگل‌تره :)
پاسخ :
ولی واسه تو انرژی مثبت‌تره :) :*
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان