جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

لوک خوش شانس

۲ ۷

٠. این پست با موبایل نوشته شده است.

١. استاد زبان‌مون امروز خودش نیومده بود به دلیل اینکه زیرا عروسیش بود به جاش یه میس مرادی باحال اومده بود که الان آدرس اینجا رو هم داره خلاصه که مودب باشید/باشم و اینا.

٢. کلاس‌مون کلا ۴ نفره و این خیلی خوبه چون بخوام نخوام استاد متوجه سکوتم میشه و مجبور میشم حرف بزنم.

٣. چون مقطع آی ام ویندو هستم درس‌ها آسونه‌ها ولی من با تاخیر درک میکنم فکر کنم پیر شدم رفت ...

۴. سرما خوردم دارم غش میکنم دعا کنید خوب شم زودتر... 

00:00 :.
۲۴ آبان ۱۷:۴۵

شما هم میرفتین عروسی استادتون دیگه

پاسخ :
:))
BooM BooM
۲۴ آبان ۱۹:۲۳

زبان... 

این مدت خیلی ها از اهمیت زبان بهم گفتن، واقعا هم مهمه!

امیدوارم استادتون خوشبخت و شما هم در این درس موفق و رو به بهبودی پیش برین :)

پاسخ :
اگه شروع نکردین شروع کنید :)
واقعا مهمه متأسفانه :))
ان شاء الله خوشبخت شه 
ممنونم شما هم موفق و سلامت باشید 
رحیم فلاحتی
۲۴ آبان ۲۱:۳۱

ای وای ! چرا کارت دعوت نداده !

 

اللهم اشف کل مریض !

پاسخ :
:)) چون اون موقع زبان آموزش نبودیم که :دی
از بس خودم این جمله رو به عنوان متلک میگم :)) فکر کردم بهم تیکه انداختین :)) بعد یادم افتاد اه نه گفتم سرما خوردم دعا کردین :))
حامد احمدی
۲۵ آبان ۰۰:۲۴

با موبایل نوشته شده. ولی مگه می شه نیم فاصله ها (فاصله‌ها) را با موبایل تایپ کرد؟!

 

پاسخ :
با سویفت کیبرد میشه
رحیم فلاحتی
۲۵ آبان ۱۱:۰۳

:)))

 

آبلوموف به دور از تکه پرانی و متلک گویی ست :))

پاسخ :
بله بله
شما با شخصیتی 
John Keating
۲۵ آبان ۱۵:۲۵

ان شا الله که خوب میشی و زود زود به سطح ادونس میرسی

پاسخ :
ان شاء الله
وی وی سطح ادونس خیلییییی دوست دارم به سطح ادونس برسم یکی از اهدافیه که واقعا دوست دارم زودتر بهش برسم 😁
رحیم فلاحتی
۲۶ آبان ۲۳:۱۶

ای خه دا ! 

 

تو چند جا جستجو کردم ببینم این « بله بله شما با شخصیتی » چه نوع تیکه ایه :))

و رسیدم به زبان مالایی که این رو عبارت رو داد : « سرت بنداز پایین کارت بکن ! » 

پاسخ :
واااای =))) خیلی خوب بود این کامنت کلی خندیدم
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان