جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

ما جغدها هم بلدیم!

۲ ۱۸
ما جغدها هم بلدیم ببوسیم!
سندش!...
خدایی عکاسش چقدر عکس بامزه و باحالی گرفته!
دختری از جنس باد
۱۵ تیر ۲۰:۰۷
اره واقعا عکس باحالیه:)
پاسخ :
خیلیییییی
وقتی دیدمش یک دل سیر خندیدم :)) خدا خیرش بده عکاسشو
پریسا سادات ..
۱۵ تیر ۲۰:۱۰
خخخخخ
جالبه:)
پاسخ :
:)
هلما ...
۱۵ تیر ۲۰:۱۱
خیالم راحت شد. :))
پاسخ :
چرا؟ نگران بودی بلد نباشیم؟‌ :))
هلما ...
۱۵ تیر ۲۰:۱۵
از نگرانی درم آوردی :)
پاسخ :
:دی دستم درد نکنه پس :))
فقط دقت کردی دارم چشم بدبختو در میارم با این بوس کردنم؟ و اونم کاملا براش سوال شده که وات د فاز؟ :))
هلما ...
۱۵ تیر ۲۰:۳۰
از جانب تو همین هم غنیمته :))
پاسخ :
آقااااا :))
مگه من چقدر بی احساسم تو ذهن تو؟‌ :))
هلما ...
۱۵ تیر ۲۰:۳۶
زیادی با احساسی :)
پاسخ :
آها :دی
نه اونجوریم نیستم! 
خانواده که جور دیگه میگن!
هلما ...
۱۵ تیر ۲۰:۴۴
در کل جغد باحالی هستی :))
پاسخ :
تشکر :دی

چرا تاریخ نمی‌گذره زودتر بیام دیدنت؟
خانومی ...
۱۵ تیر ۲۰:۴۷
اینقدر جغد ها رو دوست دارم ...
پاسخ :
جغدها هم انقد دوستت دارن :دی
هلما ...
۱۵ تیر ۲۰:۵۳
احتمالا میخواد یه روزی باشه که وقتم خیلی آزاد باشه زیاد با هم باشیم. :)
مثلا 30 مرداد تا 5 شهریور :)
پاسخ :
ان شاء اللّه یه وقتی باشه که تو و نرگس هر دو خیلی آزاد باشین :) 
هلما ...
۱۵ تیر ۲۱:۰۶
ایشالا *__*
نرگس الان به تو نزدیک تره :)
پاسخ :
ان شاء اللّه
بله دیدمش :) 
ابوالفضل ...
۱۵ تیر ۲۲:۴۷
نسرین شباهنگ و مرادشه!
پاسخ :
:)) اتفاقا خودمم دیدم اول یاد نسرین افتادم :دی
♫ شباهنگ
۱۶ تیر ۰۱:۰۱
اِوا عکس خصوصی ملتو چرا می‌ذاری ملأعام :دی
پاسخ :
:)) بیا اینجوری بگیم تپله منم لاغره تویی دارم بوست میکنم :)) مراد نیست غیرتی شی :)) 
♫ شباهنگ
۱۶ تیر ۰۱:۱۳
عکس منو می‌ذاری وبلاگت؟
منو می‌بوسی؟!
در این صورت هم مراد غیرتی میشه به هر حال :دی
پاسخ :
:)) من خودم با مراد صحبت میکنم :دی
چارلی ‎‌‌‌
۱۶ تیر ۰۳:۱۶
همیشه عاشق این عکاسای طبیعت بودم من :)) چندین ماه تو گل و شل و سرما و گرما منتظر میمونن تا بلکه یه صحنه قشنگ شکار کنن! البته اگه قبلش مار بوآ خفشون نکنه :/

پاسخ :
واقعا :)
یا عنکبوت و مار و هزار جور چیز دیگه نیش شون نزنن :/
حامد سپهر
۱۶ تیر ۱۳:۲۰
دیروز روز جهانیه بوس بود؟
اونکه داره چشمشو در میاره :))
پاسخ :
بله
:)) محبتش زیادی عمیقه :دی
Maryam mariyana
۱۶ تیر ۲۰:۱۲
سلام و درود 
این بچه نمیره انقدر با محبت😜
پاسخ :
سلام :)
:دی نه نه نمیمیره 
واران :)
۱۸ تیر ۲۱:۲۲
از دست تو :دی :))

پاسخ :
:دی 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان