جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

ما رفتیم بای بای!

۲ ۱۶
خدا بخواد شنبه دیگه دارم میرم جدی جدی. با اینکه نت هست کامپیوتر هست ولی احتمالا نیام وبمو آپدیت کنم! ولی شما یادم کنید!
دیگه اینکه امیدوارم وقتی اومدم کلی خبرهای خوب خوب بخونم تو وبلاگ‌هاتون. 
فعلا تا بعد که با سفرنامه بیام، میخوام یه سفرنامه بنویسم عریض و طویل پس لطفا این مدت هویج زیاد بخورید! 
جناب قدح
۰۳ مرداد ۱۴:۴۱
سلام :)
سفر بسلامت ان شاءالله
پاسخ :
سلام ممنونم
سلامت باشید 
رهگذر ۳ (فرهاد)
۰۳ مرداد ۱۵:۰۸
خدانگهدارتون... خوش بگذره... بخیر و سلامتی ان شاء الله :)
پاسخ :
ممنونم لطف دارید
نوا ...
۰۳ مرداد ۱۶:۳۰
خدا پشت و پناهت :)
پاسخ :
مرسی عزیزم ^__^ دست حق همیشه به همراهت
BooM BooM
۰۳ مرداد ۱۶:۵۸
سفر بخیر و سلامت برین و برگردین :)
پاسخ :
ممنونم سلامت باشید :)
ان شاء الله 
فابر کِی.
۰۳ مرداد ۱۸:۴۸
خوش بگذره.
پاسخ :
مرسی رفیق جان
Anne Shirley
۰۳ مرداد ۱۹:۰۵
خوش بگذرههههههه ^_____^ 
پاسخ :
مرسی عزیز دلمممممم :) کاش تو هم بودی ^__^
فاطمه :)
۰۴ مرداد ۰۰:۱۰
چون تو اولین مردادی ای هستی که به عمرم (اینجا باید بنویسم دیدم ولی چون ندیدم باید بنویسم خوندم اما چون احتمال داره مردادی دیگه ایم خونده باشم ولی نمی دونم کیه خودتون یه فعل مناسب برای این جمله پیدا کنید! :)). )
گفتم قبل رفتن تولدت رو تبریک بگم..
پس تولدت مبااارک ^_^
سفر هم بخیر و سلامت..ایشالا که کلی خوش بگذره بهت :)

پاسخ :
واهااااای ذوق مرگترینم خب ^__^
مرسی مهربونم *__*
ممنونم سلامت باشی عزیزم
ان شاء الله 
بوس بهت :*
علی ...
۰۴ مرداد ۰۹:۴۴
 سفرت پر از ترس های و استرس های باحال و جالب و شگفت انگیز.
پاسخ :
دارم میرم ریلکس کنم این چه دعاییه؟ :))
Anne Shirley
۰۴ مرداد ۰۹:۵۹
ایشالا بعدا این موهبت نصیبت بشه و بریم باهم D= 
.
تولدت چند مرداد بود؟ میدونستما ولی خا حافطه یاری نمیکنه :/
پاسخ :
ان شاء الله ^__^
9 اُم
احسان ‍‍
۰۴ مرداد ۱۵:۳۹
سفر به خیر :)
پاسخ :
ممنونم عاقبت شما بخیر
حامد احمدی
۰۵ مرداد ۰۱:۱۴
خوش به حال ت. 
اینطور که من با آه گفتم خوش به حالت، خدا به دادت برسه..
شوخی کردم. ولی زیاد هوله و هله نخور.
دفترچه و قلم رو هم فراموش نکن. روزها فقط جملات کوتاه یادداشت بگیر، قبل خواب یک موسیقی متناسب و نوشتن مشروح یادداشت‌ها.
ببینم چه کار می‌کنی...
پاسخ :
=))
چشم نمیخورم :))
چشم :)
سولویگ .
۰۵ مرداد ۱۷:۵۰
به سلامتی، خوش بگذره :) 
پاسخ :
ممنونم مهربونم :)
کاش تو هم اینجا بودی با هم میرفتیم قدم میزدیم فکر کنم با تو خیلی خوش میگذشت اینجا :)
علی ...
۰۶ مرداد ۲۱:۳۰
منظورم استرسی که باعث بشه یکم بترسی و این یکم ترسیدن به سفرت جون می‌بخشه و کلی
خوشحالی می‌کنی در کل عاشق سفرت می‌شی.
پاسخ :
کلا استرس ندوست :/
ولی خوشحال باشید به بدترین نحو دچار استرس شدم و دو روز اول کوفتم شد :/
ان شاء الله که ادامه سفر اینجوری میشه :)
MIS _REIHANE
۰۷ مرداد ۰۲:۰۶
سفر به خیر!
(کیسه هویژش را در می اورد)
پاسخ :
مرسی جیگرم
یک هویژ برداشته می‌رود 
رحیم فلاحتی
۰۷ مرداد ۱۴:۱۲
به سلامت روی و باز آیی 

همچو اُردک روی و غاز آیی 



منتظر سفرنامه می مانم :))
پاسخ :
:))
احتمال داره یه بخشش امشب نوشته بشه :دی 
جناب منزوی
۱۱ مرداد ۱۶:۰۹
سفر به خوشی
پاسخ :
ممنونم
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان