جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

مرام‌نامه وبلاگی!

۲ ۹
انگار بین دوستان وبلاگی یک جور مرام‌نامه بلاگری امضا شده که تحت هر شرایطی با معرفت باشند. امروز بیولوژک اثبات کرد این مرام‌نامه بین همه دوستان امضا شده نه فقط دوستان قدیمی.
واقعا همین به فکر بودن‌ها باعث شدن با همه دلخوریم از محیط وبلاگ نرم. چه چیزی لذت‌بخش‌تر از اینکه دوست جدید وبلاگیت یادش باشه باهاش هم رشته هستی و توی اولین چت خارج از محیط وبلاگ بهت یک لینک بده برای ثبت‌نام فلان کارگاه مفید توی فلان مرکز معروف و معتبر کشور!
تازه من خست و بدجنسیم گل کرده بود نمی‌خواستم به هم دانشگاهی‌هام لینک بدم با اینکه یک دوره‌ی بسیار مفیدی داره که لازم داشتن برای کارسایت نوپا و تازه تأسیس دانوکس. ولی خب دیدم مگه میشه الگو نگیرم؟ اصلا بعدا چطوری می‌خوام تو چشمای ایکس و ایگرگ نگاه کنم بگم از فلان کارگاه مفید که خیلی هم به دردت می‌خورد خبر داشتم ولی خست به خرج دادم بهت خبر ندادم؟ خلاصه مرسی هستید و کمک می‌کنید از کوالا جان گرفته که همیشه جزوه‌هاش در اختیارم بوده تا ترانه که در اولین چت عضو یک گروه مفیدم کرد تا فاطمه سین جانم که توی اولین چت بهم لینک یک دوره مفید داد یعنی من به جایی برسم بگن کی حامی اصلیت بود باید بگم دوستان بلاگر و بعد خانواده! 
اولین نفر هم حریر که یک حرفی زد با کلی حس خوب؛ هر وقت از سختی درس‌ها خسته می‌شم یاد حرف و لبخند حریر می‌افتم من باید بتونم بوعلی بشم! چون حریر گفته رشته بوعلی!
Anne Shirley
۲۸ خرداد ۰۲:۱۲
اصلا ما بلاگرا لعنتی‌ترین آدمای دنیاییم :دی ^_^
پاسخ :
تو هم حاضرم قسم بخورم خاص‌ترین و لعنتی‌ترین بلاگری :)) 
چارلی ‎‌‌‌
۲۸ خرداد ۰۲:۲۵
والا ما هم امضاش کردیم اون مرام‌نامه رو :) ولی فکر نکنم هیچوقت کمکی از دست چارلی بربیاد اصلا :/
پاسخ :
چرا همین که هر وقت میری حرم دعا می‌کنی کمک بزرگیه
همه کمک‌ها درسی نیستن که کمک روحی هم خیلی مهمه :) 
Anne Shirley
۲۸ خرداد ۰۲:۳۶
[کله‌اش را در بالشت فرو میکند و از ذوق جیغ میزند] ^_____^ 
پاسخ :
از ذوقش ذوق کرده لپش را می‌بوسد و بعد فرار که کتک نخورد
فاطمه سین
۲۸ خرداد ۰۶:۱۷
از این ایموجی چشم قلبیا با دو تا قلب گنده و دیگر هیچ…
ممنونم که روزمو ساختی❤
پاسخ :
اون استیکری که عکس قلبه توش نوشته جات اینجاست بوس و بغل
مرسی از خودت که خوبی
tarane fn
۲۸ خرداد ۰۹:۳۳
وای وای وای شرمنده شدم که 
بوس و ماچ و بغل بسیار بخاطر لطفت به من 
پاسخ :
وای وای دشمنت شرمنده بشه که
بوس و بغل
جناب قدح
۲۸ خرداد ۱۰:۴۲
سلام :)
موفق باشین بانو ...
پاسخ :
سلام سلامت باشید 
هلما ...
۲۸ خرداد ۱۲:۰۶
منم همین که دورادور هستم خودش کلیه. :)))
پاسخ :
:)) انوار میتابی از دور 
حامد سپهر
۲۸ خرداد ۲۰:۴۹
یادت باشه فردا روزی یه کاره ایی شدی تو مملکت حتما بگو که من از زمین خاکیهای وبلاگستان شروع کردم با کمک و راهنمایی بلاگرا و تشکر ویژه هم بکن:))))
پاسخ :
چشم چشم :)) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان