جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

مرتب سازی آهنگ‌ها + چندتا آهنگ اضافه شد :)

۲ ۱۷
امروز دیدم برخلاف فیلم‌هام، آهنگ‌های محترم چقدر بهم ریخته و پوشه بندی نشده هستند! اف بر آنان واقعاً جالب بود خیلی‌ از آهنگ‌هام رو گوش نداده بودم روحم شاد شد چه چیزهای متضاد خنده‌دار و باحالی پیدا کردم مثل آهنگ قربونی! همونی که میگفت تو حاضری واسه عشق‌مون چیکار کنی و با تصادف دو تا دختر مشهور شد! صندلی خالی محسن نامجو، مرا ببوس حسن گل‌نراقی و از همه خنده‌دارتر برای من آهنگی بود که میم بیشعور فرستاد گفت خواننده این هم... یکم حرفاش بی‌ادبی بود متاسفانه بچه رد میشه زشته بگم آهنگش عاشقانه است ولی میم جان سوژه‌اش کرده بود... 
خب اول چون آقا احسان احتمالا ندیدن یا یادشون نیست آهنگ قربونی چی بود کلیپی که میگم چیه کلیپ دخترها رو اول میذارم براتون بعدش چندتا از آهنگ قشنگ‌ها که ارزش شنیدن دارن

۱. Era - mass

۲. Ed Sheeran - all of the stras
۳. اشک من - اکبر گلپایگانی
۴. این خرقه بینداز - گروه اوهام
۵. بردی از یادم علیرضا افتخاری
رضا `پسر از جنس پدر`
۲۰ مرداد ۲۱:۲۸
فولد دسکتاپ تلگرام من پر آهنگ لطفا یکی بیا مرتب کنه به خدا زیاده هر کی مرتب کنه هزینه یه روز مسافرت خارج ایرانشو میدم . :((((  :)))))

پاسخ :
من از مرتب کردن فولدرهای کامپیوتر لذت میبرم اگه لپتاپه و تهرانی خواستی بیا پارک قیطریه برات درستش میکنم :)) 
رضا `پسر از جنس پدر`
۲۰ مرداد ۲۱:۵۶
مرسی ممنون ولی یه روز پارک تون رو ببینم اگه تو پارک تون بودی میدم تا یه هفته مرتب ش کنی واقع حوصله میخواد  ...
پاسخ :
خواهش میکنم
یه هفته ‌‌؟ مگه چقدره ‌‌؟ :|||
رضا `پسر از جنس پدر`
۲۰ مرداد ۲۲:۱۵
علاوه بر دانلود ها 2 ترا حجم دارم که  800 گیگ فک کنم پر پاشه که واقع مرتب کردن صبر ایوب میخواد . :(((
پاسخ :
زیاد نیست که :)) آهنگای من خیلی بیشتر بودن :) 
مهدی (:
۲۰ مرداد ۲۲:۵۸
منم آهنگام اینجوری قاطی پاتی بودن که یه دوستی پیشنهاد داد اونا رو با فصل انتشارشون پوشه بندی کنم
مثلا بهار 97
تابستون 97
و...
پاسخ :
ایده خوبیه ولی من موضوعی و براساس خواننده تقسیم کردم :)
مثلا ایرانی
خارجی
ایرانی شامل غمگین شاد حرف دل و توی هر کدوم پوشه‌های خاص هست برای خواننده‌ها و یه پوشه‌ی قاطی از بهترینای هر گروه
خارجیم تقسیم شده به آمریکایی لاتین انگلیسی آلمانی و... 
بعد قسمت رپ خارجی و رپ داخلی :) 
رستاک :)
۲۰ مرداد ۲۳:۲۱
میشه بیای لپ‌تاپ و گوشی منو مرتب کنی؟
پاسخ :
یسسسسسسس 😍
شهریور که درسا سبکه مستقر شدی تهران بگو بریم پارک یا کافه برات درستش کنم 
رستاک :)
۲۱ مرداد ۰۰:۰۴
داشتم این هفته چهارشنبه میومدم که منتفی گشت:)
پاسخ :
اومدی که نشد من بیام :(((
رستاک :)
۲۱ مرداد ۰۰:۴۲
نه دوباره این هفته باز میام 
هفته قبلو که نمیگم:)
فدای سرت:))
پاسخ :
اااع
قربونت :*
احسان ..
۲۱ مرداد ۰۶:۵۶
سلام
قربونی یعنی علیرضا قربانی خونده؟
کی با دو تا دختر تصادف کرد؟
کاش بعضی از آهنگاتونو اینجا میذاشتید
اینجا چقدر  Grayscale هست؟
پاسخ :
سلام
نه اسم آهنگش این بود این ٱهنگ جلف جفنگه واسه دابسمش دانلود کرده بودم 
دو تا دختر خیلی وقت پیش اینو گذاشته بودن توی ماشین و ادا در می‌آوردن تصادف کردن :/
فکر نکنم سلیقه منو بقیه خوش‌شون بیاد ولی چشم میذارم امروز
چون با حال دلم میخونه رنگی رنگی بود داشتم اذیت میشدم
حوا ...
۲۱ مرداد ۰۸:۰۹
آهنگ‌های من دو دسته هستند:
چاوشی
بقیه

:|
پاسخ :
:)) 
دختری از جنس باد
۲۱ مرداد ۱۳:۱۱
اهنگای من به دو دسته ی
بی کلام و با کلام تقسیم میشوند:/
پاسخ :
من پوشه بی کلامم دارم که به ایرانی مدتیشن خارجی و ناشناس تقسیم شده 
رضا `پسر از جنس پدر`
۲۱ مرداد ۱۴:۳۲
من با ۱. Era - mass تا شب زندگی میکنم بقیشم بعدا گوش میدم یه دنیا ممنون :)))))))))))))))))))
پاسخ :
معنیش خیلی قشنگه :) من عاشقشم
zahra TA
۲۱ مرداد ۱۵:۱۸
دستت بر سرآهنگ های من
پاسخ :
کچل میشن‌ها :)) 
Meghnatism ...
۲۱ مرداد ۱۵:۴۵
ممنونم از ربط بی آهنگا 
@___0
پاسخ :
متوجه کامنتت نشدم ببخشید
Meghnatism ...
۲۱ مرداد ۱۵:۵۷
ن
تایپ نشد
معذرت
ممنونم از ربط بینننننن آهنگا
:دی
پاسخ :
خواهش میکنم :)
بی ربطن تنها ربط شون این بود که قشنگن
چارلی ‌‌‌
۲۱ مرداد ۱۶:۲۲
با دیدنِ قالب قهر میکند، سمتِ اتاقش می‌دود و درِ اتاق را قفل میکند :(
پاسخ :
ببخشید :( قهر نکن عوض کردم :(
zahra TA
۲۱ مرداد ۱۸:۱۹
نه میگن دستت شفا بخشه
پاسخ :
چاکرات
چارلی ‌‌‌
۲۱ مرداد ۱۹:۳۵
خیلی خیلی ممنونم :)))
پاسخ :
خواهش میکنم... :) 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان