جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

مرسی از کسایی که دعا کردن به خصوص سفیر خفن چوگویک در قم

۲ ۱۸
کارم درست شد ویزام اومد. حالم غیرقابل توصیفه خیلی ذوق دارم از اینکه قراره سنی که همیشه نسبت بهش دید منفی داشتم خیلی جذاب‌تر از بقیه سال‌های گذشته تموم بشه و به ٢۶ سالگی سلام کنم کنار مادرم توی یه سفر خفن یک ماهه.
امروز ساعت ١٢ و خرده‌ای مادرم گفت ویزات نیومد؟ گفتم نه چون پیامک نیومده بود کد پیگیریم رو وارد سایت vfs کردم دیدم ااای بابااا نوشته هنوز که هنوزه مدارک در حال پردازشه خلاصه غمیگن و مضطرب نشسته بودم که ساعت ١٣ و خرده‌ای برام یه پیامک اومد با این مضمون که ویزای شما صادر شده و پاسپورت شما در ویزا سنتره بین ساعت 3 تا 5 هر روز کاری میتونید برید دریافت کنید. تند تند ناهار خوردم و بدو رفتم ویزا سنتر. ویزا سنتر نگو تونل وحشت بگو!
برقا رفته بود شده بود یه دالان پیچ در پیچ تاریک شبیه این فیلم ترسناک‌ها. همزمان با من دو تا آقا هم اومده بودن ویزا بگیرن بعد من میخواستم بگم ببینید شماها حداقل ۴٠ سالتونه بمیرید خیلی ضرر نکردید من هنوز جوونم آرزو دارم شما جلو برید که اگه روحی چیزی اومد شما رو ببره![آیکون بچه خیلی بی‌جنبه]
خلاصه که همینا فعلا
امید ظریفی
۲۳ تیر ۱۶:۵۹
به‌به! به‌به! تبریکاتِ بسیار. (-:
پاسخ :
ممنونم :)
امیر رضا
۲۳ تیر ۱۷:۲۱

پستای  خیییییلییییی خوب دارییییییی 

پستای وبت عالییییین

لطفا اگه وقت کردید به وبلاگ منم سر بزنید

پاسخ :
:| :)) 
__PARNIAN __
۲۳ تیر ۱۸:۴۰
به سلامتی :))
پاسخ :
سلامت باشی 
امیر رضا
۲۳ تیر ۱۸:۵۷
ممنون
پاسخ :
ببخشید من کلا وقتی یکی یهو میگه پستات خوبه اول پوکر میشم بعد میخندم 
رحیم فلاحتی
۲۳ تیر ۱۹:۴۹
به ! به! سوغاتی رو افتادیم :))
 به سفرنامه و چند عکس خشک و خالی هم باشه  راضی ام :))
پاسخ :
:دی
سفرنامه یک ماهه چه شود =))
زمر 53
۲۳ تیر ۲۲:۰۵
رفتی به گلوبول سلام برسون
اون اوکراینه البته
ولی به هر حال از ما نزدیک تری بهش :-D
پاسخ :
گلبول درسته =))
چشممم
:دی 
عرفان ...
۲۴ تیر ۰۱:۲۹
من خیلی جوون ترم.
آرزوی های من بیشتره😊😂🤔
پاسخ :
:)) شمام پسری پسرها باید شجاع باشن تو جاهای ترسناک جلو برن :/
شهـــ ـــرزاد
۲۴ تیر ۰۲:۵۷
خوشششحالم براات ^_^
پاسخ :
فدایت جیگرم
سولویگ .
۲۴ تیر ۱۰:۴۰
خدا رو شکر، مبارک باشه!!! :)
پاسخ :
واقعا شکر
ممنونم :*
فاطمه :)
۲۴ تیر ۱۱:۲۵
خواهش می کنم ..مثلا دعای من اثر کرده :))
به سلامتی ..ایشالا که خوش بگذره بهتون..
پاسخ :
اثر کرده دیگه :)
فدایت ممنونم
BooM BooM
۲۴ تیر ۱۳:۴۵
چه سفر خفن طوری بشه :)
:) در کل همه جا و همیشه موفق باشید ^_^
پاسخ :
ان شاء الله که خفن میشه حسابی
ممنونم سلامت باشید
فابر کِی.
۲۴ تیر ۱۳:۵۵
چه خبرِ مسرّت‌بخشی؛ تبریکات.
پاسخ :
^__^
ممنون 
نوا ...
۲۴ تیر ۱۵:۵۷
مبارکا خب :)))

نایب الزیاره‌ی ما هم باش :دی
پاسخ :
مرسی :)
چشم =)))
حامد احمدی
۲۴ تیر ۱۷:۰۹
برو به سلامتی
پاسخ :
ممنونم سلامت باشید 
احسان ‍‍
۲۴ تیر ۱۷:۱۹
خوش بگذره :))
پاسخ :
ممنونم شاد باشید 
هاتف ..
۲۵ تیر ۲۳:۰۶
خوش بگذره
پاسخ :
ممنونم شاد باشید 
MIS _REIHANE
۲۸ تیر ۲۳:۵۹
سلام چطوری ؟؟
اگر داری میری کربلا،دعا کن که منم برم امسال دلم بدجور تو حرمه.
اگر داری میری جای دیگه،حسابی خوش بگذره دخترجان
پاسخ :
سلام عزیزم خوبم تو خوبی ؟
نه کربلا نمیرم ولی برات دعا میکنم :)
ممنونم عزیزم دلت شاد باشه همیشه 
مهدی صالح پور
۳۱ تیر ۱۱:۴۰
چه خوب :)
پاسخ :
:) خیلی خوبه خیلی ذوق دارم :)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان