جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

مرسی خدا جان

۲ ۷

فقط دو نفر به پروفایل تلگرامم واکنش دادن یکی رفیق جان دقیقا کمتر از یک دقیقه بعد از اینکه پروفایلم شد که خب این دو حالت داره یا مثل من مخاطب خاص موبوگرامش فعاله یا همون موقع آنلاین بوده دیده به هر حال راضیم ازش بعدم مادر جان که گفت چقدر قشنگ و یادم آورد اااع دست و جیغ و هورااا ۲۲ مرداد تنها نیستم و احتمالا اصلا یادم نیاد که داره عقد میکنه آخه مادر خانومی بیستم میاد ایران و قراره من بیست یکم و بیست دوم پیشش باشم بیست سوم برم کلاس باز پیشش باشم تا بیست و هفتم تازه بعدشم که قراره فاطمه سین عزیزم رو توی انستیتوپاستور ببینم اونم دو روز پشت سر هم اونم از صبح خیلی زود تا عصری 

مرسی خداجان متشکرم که حواست هست و پیشاپیش برام برنامه‌های شاد و مفرح چیدی که تنها نباشم غصه نخورم و مرسی که حالا که رفیق جان نیست و نمیخوام به بابام بگم مامانمو فرستادی که اگه دلم سنگین شد یه بغل امن باشه البته شایدم سکوت کنم چون متاسفانه یا خوشبختانه بابا و مامانم همیشه سر من تفاهم داشتن! اصلا نمیشه از طلاق‌شون سواستفاده کرد! انقدر درصد تفاهم بالاست که اگه تو همه چی انقدر تفاهم داشتن خوشبخت ترین زوج میشدن!

فاطمه :)
۱۷ مرداد ۰۰:۲۱
مرسی خدا جان:)
ان شاءالله روزهای پیش رو ،رو کلی خوش بگذرونی.
پاسخ :
:)
قربونت امیدوارم تو هم شاد باشی همیشه 
چارلی ‌‌‌
۱۷ مرداد ۰۰:۴۸
مرسی خدا جان که چوگویکِ ما رو شاد کردی :)) 
پاسخ :
^__^ من بشدت به برآورده شدن دعای دوستان اعتقاد دارم
حال خوبم تاثیر دعاهای خودته احتمالا 
مرسی چارلی جان 
شهـــ ـــرزاد
۱۷ مرداد ۰۱:۱۳
خداروشکر که خوبه حالت :)
پاسخ :
واقعا شکر :) 
Meghnatism ...
۱۷ مرداد ۰۸:۵۵
اوووووووووووووووووف چی گفتی
بغل مامان
عالی بود
اصلا میم و این صوبتا که هیچ
اتش فشان هم میشد بغل مامان میزد خنثی میکرد
والا:))))
دست دست
قر قر
اوووو بیا وسط
اها شله شله
خخخ
پاسخ :
اوهوم :) 
قر :)) 
حوا ...
۱۷ مرداد ۱۲:۴۹
همیشه خوب باشی خواهری ^_^
پاسخ :
قربونت برم مهربون
الهی دلت شاد باشه همیشه 
zahra TA
۱۷ مرداد ۱۳:۰۹
چقدر خوب که خوشحالی و قراره اتفاقای خوبی برات بیفته
پاسخ :
:) ان شاء اللّه همه شاد باشن 
بانوچـ ـه
۱۸ مرداد ۱۱:۵۴
خوش بگذرون عمر جوانی ما خیلی کوتاه تر از اینه که بخوایم برا این چیزا غصه بخوریم.
|قلم را زمین گذاشته از منبر پایین می آید و به یاد بدبختی هایش خون گریه میکند|
پاسخ :
:))
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان