جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

مقداری آجیل

۲ ۵

۰. تنبلیم شد ببینم چندمین آجیله

۱. این چند روز اخیر عجیب‌ترین روزهای زندگیم بودن فکر کنین رفته بودم برای صحبت کاری یهو یک بحث و صحبتی شد که فقط میتونم بگم اصلا کاری نبود اما خیلی انگیزه دهنده بود چون دیدم به به یکی تو شرایط شبیه به شرایط من تونسته یک آدم موفق باشه پس منم میتونم خصوصا که آدم خوبیه و کمک میکنه بهم

۲. سفارت اتریش واقعا خود درگیره از این ور میگه واکسن زده باشی اوکیه از اون ور میگه چرت گفتم تست PCR هم باید بدین! حالا خوبه مادرم زنگ زد پرسید

۳. بیوشیمی یا بیوتکنولوژی؟ اصلا ژنتیک پزشکی مسئله این است! 

۴. کار تو آزمایشگاه تحقیقاتی و دانشگاه یا صنعت؟ مسئله مهم تر همین است!

۵. دانشگاه می‌خواست برامون جشن فارغ التحصیلی بگیره با حضور اساتید و کلی سخنرانی و کوفت و زهرمار ما با یک برید به درک بابا خودمون برنامه ریختیم جشن بگیریم به صرف عکس و مسخره بازی با جمع کوچک و صمیمی دوستانه خودمون (جدیدا ۲۱ نفر جمع کوچک حساب میشه)

۶. از وقتی واکسن زدم هر روز بیرون بودم امروز موندم خونه حس میکنم امتیاز این مرحله رو از دست دادم متاسفانه

۷. بعد کرونا خودمو تو گل بپلکونم؟

saeed sajjadi
۲۸ مهر ۱۸:۴۰

🤣🤣🤣🤣

جالب بود آخرش

پاسخ :
قربون شما
دچارِ فیش‌نگار
۲۸ مهر ۱۹:۵۴

بعد از کرونا کی میشه دقیقا؟ :/

پاسخ :
وقتی که کسی بخاطر کرونا نمیره
saeed sajjadi
۲۹ مهر ۰۰:۰۷

کِی کسی بخاطر کرونا نمیمیره؟

پاسخ :
دور نیست زمانش 
saeed sajjadi
۲۹ مهر ۱۴:۴۶

حالا که اینجوری شد په بگو کِی امام زمان ظهور میکنه ؟

پاسخ :
نمیدونم ولی ان شا الله زود باشه
saeed sajjadi
۲۹ مهر ۱۵:۵۰

انشالا 😌💜

پاسخ :
:)
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان