جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

من زنده‌ام اما مرتباً به مرگ موقت فرو میرم!

۲ ۴
خب میرسیم به این قسمت از قرآن که خدا جون میفرماید به یقین با هر سختی آسانی‌ است و از اون جایی که خدا همه وعده‌هاش حقیقت داره و خودش در یک جای دیگری فرموده است که پس تو صبر پیشه کن که وعده خدا حق و حتمی است... ما هم بعد از سختی به آسونی رسیدیم و جا داره پایان ایام امتحانات بی‌خوابی کشیدن‌های پیاپی زجه زدن سر نفهمیدن بخش‌هایی از جزوه و نثار باقیات و صالحات سمت روح پرفتوح استاد و عمه محترمه و گاهی هم مادر و پدر محترمه و نتیجه‌گیری اینکه بابای این استاد کاش اون شب این خطا رو مرتکب نمی‌شد و صبح با استرس و چشم پف کرده سر جلسه رفتن رو به تمامی زجر دیدگان تبریک و تهنیت عرض بنمایم.
الان شما آثار امتحانات رو توی من می‌تونید ببینید نمونه‌اش همین اندیشه که باعث شده پست من این شکلی شروع شه... یا این که از دیروز هر چی میخوابم از خواب لعنتی سیر نمیشم اصلا یک وضعیت نابسامانی دارم هنوز هر از چند گاهی دچار مرگ موقت و یک خواب عمیق میشم این دو روزه.
ولی خدایی کاش ترم بعدی از اسفند شروع میشد نه از ۱۳ بهمن ما هنوز بدن‌مون کوفته است بابا...
از جذابیت‌های این ایام بگم براتون اول از همه که فهمیدم تارزان غیرتی چقدر رفیقه چقدر زیاد و چقدرم کارآگاه و باحاله یعنی اسپری توالت اگه میدونست تارزان غیرتی انقدر خفنه عمرا انقدر به پر و پای من می‌پیچید البته درمورد این موضوع اسپری توالت جا داره بگم خداوندگارا این چه کاری بود باهاش کردی درسته ما دوستش نداریم و تصمیم داشتیم حالشو تا آخر کارشناسی بگیریم ولی دیگه داداش تو کوتاه بیا این نوع حالگیری که تو براش ایجاد کردی حقش نبود انقدر هم بد نیست بابا... 
بعد جا داره به استادی اشاره کنم که من رو تو فاصله دو هفته دو بار جنون کشید و باعث شد وسط دانشکده جیغ بزنم و بپر بپر کنم انصافا دمش گرم عشقه عشق یک کاری کرده بود دیروز هر کسی میرفت توی پرتالش با جیغ شادی برمیگشت بیرون کاش زودتر این دوره کارشناسی تموم شه که نگن خواستی پاچه خواری کنی و فلان بتونم ازش قدردانی کنم نه فقط برای نمره کلا برای همه ویژگی‌های اخلاقیش البته یک ویژگیشو نمی‌پسندم ولی خب گل بی‌خار خداست و این صوبتا.
دعا کنید پایان ترم جدید هم همینقدر شاد باشم و راضی...
خدایا ازت متشکرم بابت همه چیز...
فاطمه :)
۲۸ دی ۱۴:۱۸
خداقوت برتو ای دانشجو مملکت :)
+بارالها پایان ترم جدید هم همینقدر شاد و راضی اش کن.بچه خوبیه دیدی تشکرم کرد..دمت گرم :))
پاسخ :
تچکرمندم عزیزم
آمین :دی مرسی از وساطتت :* الهی همیشه شاد و موفق باشی :)
صبورا کرمی🦄
۲۸ دی ۱۷:۱۶
خدا قوت پهلوان
پاسخ :
:) زنده باشی
ابوالفضل ...
۲۸ دی ۲۱:۰۸
کاش کار کردن هم یه پایان‌ترم و اینجور فراغت‌هایی داشت :)

تارزان غیرتی رو بچسب و ولش نکنی ها!

گیر نده به اون یه عیبه اون بنده خدا!
پاسخ :
واقعا کاش =))
من غلط بکنم این عشقو ول کنم
نه گیر ندادم ولی خب نداشت خیلی بهتر بود چون ویژگیش چند باری باعث شده دل کسی رو بشکنه
شهـــ ـــرزاد
۲۹ دی ۰۰:۳۱
خسته نباااااشی :)
آره کاش بین دو ترم یه استراحت یک ماهه بود حداقل...
پاسخ :
سلامت باشی :)
هعععععععی درک ندارن دیگه :/
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان