جانیمسانღ

سن منیم جانیمسان

من که رفتم قرآن به سر بگیرم بگم الهی العفو الهی العفو!

۲ ۱۰
در ایام نه چندان دور من به ریش یک بنده‌ خدایی هارهار می‌خندیدم که تو یک روز دو تا امتحان داری و حالا بهش وضع این ترمم رو بگم میتونه با لودری بولدزری تانکی چیزی از روم رد شه بعد از مشورت با بابام و خوندن نظرات شما و تفکر در مورد اینکه ۴ تا آز دارم و دو ساعتم دو ساعته تصمیم گرفتم دفاع مقدس بگیرم خصوصا که پدرم گفت خب گفتن باید ۱۲ واحد پاس کنی نگفتن بیشتر نمیشه که پس بگیر چون به نظر من لازمه بدونی تا عینهو بز به من نگاه نکنی وقتی مستند دفاع مقدس میده و من گریه میکنم البته تهش رو نگفت تو دلش گفت!
خلاصه که برنامه این ترم رو بستم دیگه شد سه روز بیست واحد و فقط و فقط نگران سوم تیرم خدا خودش بخیر بگذرونه این یک روز رو خصوصا که قبلشم فیزیولوژی امتحان دارم و هر کدوم از این ۴ تا رو باید تو همون دو سه ساعت قبل امتحان ببندم به جز زبان که ضعیفم و تلاش زیادی میخواد خلاصه که ترم دیگه دیدین نیستم بدونین زیر فشار درسای سوم تیر مردم!
کروکدیل بانو
۰۴ بهمن ۱۲:۰۵
من سوم تیر دو سال پیش هشت امتحان ژنتیک سرطان داشتم، ده آمار، یک بیو شیمی فیزیک، چهار اندیشه دو 
شاید باورت نشه ولی همشو ۱۷ شدم :))))
هنوز کمرم از فشارش راست نشده ولی
پاسخ :
کلا سوم تیر در رشته ما ظاهرا انقلابیه =)))))))
ولی تو یک ابر قهرمانی *__*
فرهاد
۰۴ بهمن ۱۹:۳۷
میگم علاوه بر قالب ایدی تلتم عوض کردی؟ :]
پاسخ :
سلام بله :)
تا شما باشی هی دیلیت اکانت نکنی [آیکون خباثت]
serek Khatoon
۰۴ بهمن ۲۱:۲۵
آخ آخ عجب روزگار گندی بود این روزای امتحان که دو‌‌_سه تا درس با هم یه تاریخ می‌افتادن یعنی مورد داشتیم طرف توی سه روز پشت سر هم ۱۶ واحد امتحان داد بعدش  مستقیم رفت زیر سرم😐😑
پاسخ :
من کارم داشت به تیمارستان میکشید =)) تازه دو تا امتحان تو یه ترم داشتم
من این ترم 9 واحد توی سوم و 2 واحدم توی دوم امتحان دارم میشم 11 واحد تو دو روز =))
تهش این ترم میرم تیمارستان
serek Khatoon
۰۴ بهمن ۲۱:۲۶
راستی قالب نو هم مبارک ...من عاشق رنگ سبزم😊😍
پاسخ :
راستی مرسی *__*
منم سبز دوست ولییی کل این قالب صفر تا صد ظاهرش با چارلی بوده
خانم کوچیک
۰۴ بهمن ۲۱:۳۱
من هی میام و بهت سر میزنم برای خودم این حق رو قائل شدم که بپرسم رشته‌ات چیه؟
پاسخ :
ای جانم سوال دیگه ای هم داشتی بپرس :)
زیست شناسی سلولی و مولکولی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال 
serek Khatoon
۰۴ بهمن ۲۳:۴۸
پس دست چارلی درد نکنه 😊
پاسخ :
بله بله خیلی هم درد نکنه
لنی ..
۰۵ بهمن ۰۱:۰۵
من کارشناسی یه ترم تو یه روز سه تا امتحان دادم که دوتاش تخصصی بود ! یادمه شب امتحان هرکسی از بچه ها که میومد و غر میزد که فردا امتحان داره و این حرفا بچه ها با دست منو نشون میدادن و میگفتن " این بدبختو ببین! برو خداروشکر کن ! " اونم شاد و شنگول میرفت و شکر میکرد  :)

ولی اون روز هم تموم شد به سلامت  ... واسه شما هم ایشالا به خوشی تموم میشه :)
پاسخ :
شما نایب قهرمانی =)))
فعلا کرو قهرمانه :دی

خدا رو شکر و ممنونم
علی ...
۰۵ بهمن ۰۶:۴۸
 این جاست که من حواسم رو جمع می کنم جوری درس بگیرم که امتحان پایان ترمش حداقل یه فاصله یک روزه بین امتحان ها باشه.
+کاردانی سه تا درس سخت در سخت تو یه روز به فاصله یک ساعت امتحان داشتم
و واقعا ناباورانه همشون رو شدم 18 و پاس شدم.
+باورم نمی شد...
پاسخ :
گاهی نمیشه
+ شمام نایب قهرمانی
tarane fn
۰۵ بهمن ۱۹:۱۱
خیلی شرایط سختی هست چند تا امتحان باهم من این ترم دفاع داشتم استاد بیست تا سوال با جواب داد گفت همینا رو بخونید و واقعا فقط همون ها رو اورد همه بیست شدن کلا دفاع دوست داشتنی هست امیدوارم برای تو هم باشه 
پاسخ :
برای ما استادش انقدر دیگه جیگر نیست کل 200 صفحه رو باید خوند :/
بانو شرقی
۰۶ بهمن ۱۵:۰۶
آخ آخ...واقعا آدم هرچی منع کنه یا مسخره کنه سرش میاد به تجربه ثابت شده
پاسخ :
اوهوم :) من بارها بهم ثابت شده ولی آدم نمیشم 
درباره من
نه پی زمر و قمارم نه پی خمر و عقارم
نه خمیرم نه خمارم نه چنینم نه چنانم

من اگر مست و خرابم نه چو تو مست شرابم
نه ز خاکم نه ز آبم نه از این اهل زمانم

"مولانا"

+

سه ﺑﯿﺖ ، ﺳﻪ ﻧﮕﺎﻩ ، ﺳﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ

▪️ﻣﻮﺳﯽ ‏(ﻉ) ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺩﺭ ﮐﻮﻩ ﻃﻮﺭ:
ﺍَﺭَﻧﯽ ‏(ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻧﺸﺎﻥ ﺑﺪﻩ)
▪️ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ: ﻟﻦ ﺗَﺮﺍﻧﯽ ‏(ﻫﺮﮔﺰ ﻣﺮﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﯽ ﺩﯾﺪ)

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاقلانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﮐﻮﻩ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﻣﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﮐﻪ ﻧﯿﺮﺯﺩ ﺍﯾﻦ ﺗﻤﻨﺎ ﺑﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عاشقانه:
ﭼﻮ ﺭﺳﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﺳﯿﻨﺎ ﺍﺭﻧﯽ ﺑﮕﻮ ﻭ ﺑﮕﺬﺭ
ﺗﻮ ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻭﺳﺖ ﺑﺸﻨﻮ، ﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ

▪️ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ عارفانه:
ﺍﺭﻧﯽ ﮐﺴﯽ ﺑﮕﻮﯾﺪ ﮐﻪ ﺗﺮﺍ ﻧﺪﯾﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ
ﺗﻮ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﻨﯽ ﻫﻤﯿﺸﻪ، ﭼﻪ ﺗﺮﯼ ﭼﻪ ﻟﻦ ﺗﺮﺍﻧﯽ
تگ ها
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان